بهترین مارک‌ های روغن آرگان برای پوست و مو

فهرست

امروزه با توجه به تاثیرگذاری فوق العاده و برتر روغن آرگان بر روی پوست و مو، شاهد تولید انواع برندها از این روغن هستیم. به همین دلیل شما باید بهترین مارک‌ های روغن آرگان را به خوبی بشناسید. برخی از این محصولات از کیفیت بسیار بالا و برخی دیگر از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند. تصمیم گرفته‌ایم که در این مقاله به بررسی انواع مارک‌های برتر و معتبر روغن آرگان در زمینه‌ی محصولات مراقبتی پوست و مو اشاره کنیم.

نکات کلیدی برای خرید روغن آرگان

اگر قصد خرید یک روغن آرگان بسیار مرغوب و باکیفیت را دارید، بهتر است به نکات کلیدی و مهم در این زمینه، بسیار توجه نمایید. قبل از اقدام به خرید این محصول، ابتدا بهترین مارک‌ های روغن آرگان را بشناسید و از دلایل مهم محبوبیت آن‌ها آگاه شوید. سپس می توانید  یک خرید هوشمندانه و بی‌نظیر داشته باشید. از جمله نکات کلیدی در خرید این نوع از محصولات، عبارتند از:

توجه به رنگ روغن آرگان

 تست رنگ روغن آرگان این امکان را برای خرید هوشمندانه از انواع برندهای مختلف، فراهم می‌کند. رنگ روغن‌های اصل و مرغوب آرگان، کاملا زرد و تیره است.

توجه به بوی روغن آرگان

با تست بوی روغن آرگان، می‌توانید به راحتی به ارگانیک بودن این روغن پی ببرید. بوی نزدیک به بوی آجیل، بوی پنیر مانده، و بوی نزدیک به بوی روغن زیتون از جمله بوهای قابل تشخیص برای روغن آرگان اصل هستند.

توجه به ترکیبات مورد استفاده در روغن آرگان

 روغن آرگان اصل دارای رسوبات خاصی است. اگر این روغن با ترکیبات شیمیایی مخلوط شده باشد، رسوبات آن از بین رفته و شفافیت قابل توجهی را کسب خواهند نمود. این رسوبات اغلب در کف ظرف ته نشین می‌شوند.

بهترین مارک‌ های روغن آرگان

برخی از برندهای معتبر با تکیه به اصول مهم مشتری مداری، از روغن آرگان اصل در تهیه محصولات بهداشتی و آرایشی خود استفاده کرده‌اند. در ادامه به ذکر بهترین مارک‌ های روغن آرگان و مزایا و معایب آن می‌پردازیم:

روغن آرگان

روغن آرگان بکلی

یکی از بهترین مارک‌ های روغن آرگان متعلق به برند بکلی می باشد. این محصول به سبب تولید بسیار مرغوب و شایسته، کیفیت بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را در بر دارد. در تولید این محصول از روش پرس سرد بهره برداری می‌شود که همین روش موجب می‌شود که روغن به دست آمده از دانه‌های آرگان، خواص خود را حفظ نموده و علاوه بر برخورداری از مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها، سلامتی و شادابی را نیز برای موها و حتی پوست شما نیز، در بر داشته باشد. روغن آرگان این برند، هم قابلیت استفاده برای پوست و هم برای مو را در بر دارد.

روغن آرگان پنتن

یکی دیگر از بهترین مارک‌ های روغن آرگان، برند پنتن است. این برند نیز با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبین از این روغن معجزه‌گر، اقدام به تولید انواع محصولات پوست و مو نموده است. سرم مو روغن آرگان پنتن یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب عرضه شده در این برند است که می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی سلامت موهای شما داشته باشد.

برند کامان

از دیگر انواع برندهای محبوب و کاربردی این نوع از محصولات، روغن آرگان کامان است. این برند نیز با بهره برداری از تکنولوژی‌های روز دنیا، اقدام به تهیه و تولید روغن‌های مناسب جهت ترمیم و تقویت پوست و مو نموده است. از این محصول می توانید برای انواع موها استفاده کرده و شاهد تاثیرگذاری فوق العاده‌ی آن نیز خواهید بود.

روغن آرگان سورا آمور

از بهترین مارک‌ های روغن آرگان، می‌توان به روغن آرگان سورا آمور نیز اشاره نمود. این محصول نیز در حجم مناسب و کاربردی تولید شده است که علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، از قیمت مناسب و ایده‌آلی نیز برخوردار است. سرم‌های عرضه شده در این برند، می‌توانند درخشندگی و تقویت موها را در بر داشته باشند. لازم به ذکر است که این برند همواره از جدیدترین روش ها بهره برداری نموده و همواره محصولات خارق العاده‌ای را به بازار رقابتی عرضه می‌کند.

برند آرگان بیو

از دیگر روغن‌های بسیار مرغوب و باکیفیت، می‌توان به روغن آرگان بیو اشاره کرد. این روغن از جمله انواع روغن‌های ارگانیک است که به نوعی بهترین نگهدارنده و محافظ برای موها، ناخن، پوست و … به شمار می‌رود. لذا شاهد استقبال و بازار گرم فروش این محصولات خواهیم بود.

روغن آرگان لاکمه

برند لاکمه نیز از دیگر مارک‌های تولید کننده‌ی انواع روغن‌های آرگان برای پوست و مو است که علاوه بر مرغوبیت بسیار بالا، کیفیت بی‌نظیر و قابل توجهی را نیز در بر دارد. این برند اقدام به تولید انواع سرم مو و محصولات آرایشی و بهداشتی با ترکیب روغن آرگان نموده است. لذا پس از استفاده از این محصولات مرغوب، می‌توان شاهد تاثیرگذاری حیرت انگیز آنها بر روی سلامت پوست و مو نیز بود.

برند دکسی

برند دکسی با برخورداری از پیشرفته‌ترین لابراتوارهای بهداشتی، اقدام به تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی نموده است. این برند با بهره برداری از روغن آرگان اصل در محصولات خود، نقش بسزایی بر روی سلامت پوست و موی افراد خواهد داشت.

روغن آرگان اکیا

یکی از مارک‌ های روغن آرگان در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه استفاده از فرمولها و تکنیک‌های جدید، برند اکیا است. این برند با استفاده از فرمول‌های جدید اقدام به تولید محصولات کاربردی و منحصر به فردی نموده است که تاثیر حیرت انگیزی بر روی درخشندگی و تقویت موها، داشته است.

برند لایف

از دیگر مارکهای مرغوب برای تولید انواع محصولات آرایشی می‌توان به روغن آرگان لایف اشاره نمود. این برند معتبر نیز در زمینه‌ی محصولات مراقبت از مو، کالاهای شگفت انگیزی را به بازار عرضه نموده است. از جمله ترکیبات به کار رفته در انواع محصولات عرضه شده در این برند، روغن آرگان است.

روغن آرگان باریج

اگر به دنبال یک برند معتبر برای محصولات پوستی بسیار مرغوب هستید، می‌توانید از برند باریج استفاده نمایید. این برند اقدام به عرضه‌ی محصولات ضد چروک و آب رسان به بازار نموده است. در بسیاری از تولیدات مرغوب و ایده‌آل این برند، از پایه روغن آرگان اصل و ارگانیک استفاده شده است. این نوع محصولات علاوه بر نرم کننده، ترمیم کننده و همچنین تقویت کننده نیز شناخته شده‌اند.

ظرفی حاوی روغن آرگان به همراه دانه های آرگان

 

برند ملک بایو

این نوع از روغن‌ها با برخورداری از اسیدهای چرب ضروری، کلاژن سازی پوست را تحریک نموده و می‌توانند علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، پیاز آنها را نیز تقویت نموده و نقش بسزایی بر روی سلامت آنها و رشد چشمگیر و قابل توجه آنها داشته باشند.

برند رپلر

از این محصول به عنوان اکسیر جوانی نیز بسیار یاد کرده‌اند. با استفاده از این محصول خاص و کاربردی، می‌توانید شاهد سلامت ناخن، ساقه مو، پوست و غیره نیز باشید. این محصول مرغوب با برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی، به عنوان یک محصول ضد سرطانی نیز شناخته شده است.

مقاله مرتبط :”تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید بهترین مارک‌ های روغن آرگان را بشناسید، حتما باید از نکات مهم برای شناخت روغن آرگان اصل آگاه باشید. امروزه بسیاری از این برندها اقدام به بهره برداری از عصاره‌ی روغن آرگان اصل برای افزایش عملکرد مفید محصولات خود، می‌نمایند. برند هایی مانند بکلی، لایف، دکسی و برند های دیگر که بیان کردیم. تمام این برند ها سعی خودشان را می کنند تا محصولی خوب و عالی به مشتریان خود تحویل دهند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *