کره نارگیل

  • فاقد گلوتن

  • دارای فیبر و پتاسیم

  • تنظیم کننده کلسترول خون

  • مناسب رژیم لاغری و کتوژنیک

150,000 تومان
انتخاب وزن:

توضیحات محصول:

خرید کره نارگیل:

تفاوت "کره نارگیل" با "روغن نارگیل" رو میدونید؟ اصلاً کره نارگیل چیه؟ چه جوری تهیه میشه؟

اینجا قراره از سیر تا پیاز در مورد تولید کره نارگیل رو بهتون بگیم و همچنین شما رو با تمام خواصش برای سلامتی آشنا کنیم.

اول بپردازیم به تفاوت کره نارگیل و روغن نارگیل. روغن نارگیل از پودر چرب یا قاب نارگیل با استفاده از دستگاه روغنگیری پرس سرد به دست میاد، به این ترتیب که دستگاه بخشی از نارگیل رو به روغن خالص و بخش دیگه ای از اون رو به کنجاله یا همون تفاله نارگیل تبدیل میکنه. پس میشه گفت حدود 60% از وزن نارگیل  به روغن نارگیل تبدیل میشه. اما اگر نارگیل رو داخل دستگاه کره گیر بریزیم، کره نارگیل تولید میشه و در واقع تمام وزن نارگیل به کره نارگیل تبدیل میشه. کره نارگیل بافت خمیری شکل داره و بیشتر جهت صبحانه، عصرانه و یک میان وعده خوشمزه استفاده میشه.

یک فرد در حال خوردن کره نارگیل

کره نارگیل بکلی:

کره نارگیل روغنکده بکلی از مرغوبترین پودر نارگیل دنیا که نارگیل سریلانکا هست تولید میشه که این موضوع باعث افزایش کیفیت و تولید بافت فوق العاده جذاب کره نارگیل میشه. البته نوع و برند نارگیل هم بسیار مهم هست و نمیشه فقط و فقط به نام کشور مبدا اکتفا کرد.

با توجه به اینکه کره نارگیل بکلی همیشه به روز و از تازه ترین پودر نارگیل تولید میشه، باید بگیم که حتماً تفاوتش با کره نارگیل های دیگه رو حس خواهید کرد.

کره نارگیل روغنکده بکلی در بسته بندی های محکم و ایمن جهت ارسال به سراسر نقاط کشور و در اوزان 300 گرمی، 500 گرمی و 1000 گرمی بسته بندی میشه.

بهترین مورد استفاده از کره نارگیل در میان وعده ها و صبحانه هست که میتونید اون رو به تنهایی روی نون تست بمالید و نوش جان کنید و یا با کره های مکمل مثل کره بادام زمینی و یا کره گردو مخلوطش کنید تا متوجه طعم جادویی این ترکیب ها بشید.

همچنین یکی دیگه از موارد استفاده از کره ها به خصوص کره نارگیل، مخلوط کردنش داخل شیر هست که طعم فوق العاده ای به شیر میده و البته باعث تعدیل طبع شیر هم میشه.

استفاده از کره نارگیل در اسموتی ها و حتی اضافه کردنش روی میوه های دیگه هم میتونه طعم و مزه جدید و شگفت انگیزی رو برای شما به ارمغان بیاره.

میتونید غلات رو داخل ماست میوه ای بریزید و به اون کره نارگیل اضافه کنید تا رژیمی ترین میان وعده رو تولید کرده باشید.

استفاده از کره نارگیل در غذاهایی مثل فرنی طعم اون رو استثنایی خواهد کرد.

اگر بخوایم به یک مورد مصرف محبوب دیگه از کره نارگیل اشاره کنیم باید بگیم که میتونید از کره نارگیل به عنوان یک اسکراب طبیعی پوست بدن و صورتتون استفاده کنید.

 طرز تهیه کره نارگیل:

همونطوری که بالاتر ذکر شد فقط کافیه پودر نارگیل مخصوص داخل دستگاه کره گیری ریخته بشه تا تمام وزن پودر نارگیل به کره نارگیل بدون افزودنی تبدیل بشه. میشه بیان کرد که با توجه به طعم شیرین خود کره نارگیل، شما از به کارگیری یک شیرین کننده برای مصرف کره نارگیلتون بی نیاز خواهید بود.

خواص کره نارگیل به طور کامل:

کره نارگیل خواص و ویژگی های بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن ها برای شما می پردازیم.

فیبر بالا:

کره نارگیل از کل وزن نارگیل تهیه می شه. یک قاشق غذاخوری کره نارگیل حدود 2 گرم فیبر رژیمی داره.

حاوی چربی اشباع شده:

در هر قاشق غذاخوری کره نارگیل حدود 10 گرم چربی اشباع شده وجود داره.

حاوی اسید لوریک:

تحقیقات نشون میده که اسید لوریک برای کنترل کلسترول خون بسیار مفید هست.

خواص کره نارگیل برای سیستم ایمنی بدن:

یکی از خواصی که کره نارگیل داره و می تونه برای بدن شما بسیار مفید باشه تقویت سیسام ایمنی بدن شما می باشه. به دلیل وجود مقادیر بسیار زیاد اسید لوریک می تونه به بدن شما کمک زیادی بکنه و از بدن شما در برابر بسیاری از بیماری ها و مشکلات محافظت بکنه. البته برای اینکه بتونید از این خواص نهایت استفاده رو ببرید باید به طور مداوم از این ماده استفاده کنید.

خواص کره نارگیل برای پوست:

سلامت پوست یک موضوع مهمه که افراد بسیاری برای سلامت اون از روش های مختلف استفاده می کنند. بسیاری از این روش ها ممکنه برای پوست مضر باشه یا سبب ایجاد مشکلات زیادی برای پوست بکنه. یکی از روش های طبیعی که بسیار مفید می باشه استفاده از کره نارگیل است. به همین دلیل با مصرف کره نارگیل می تونید خواص اون رو برای پوست خود دریافت کنید به طوری که پوست شما نسبت به جذب رادیکال های آزاد مقاوم میشه و همچنین سبب کاهش چروک و رفع خشکی پوست شما و موارد دیگه ای در پوست شما میشه.

یک شیشه حاوی کره نارگیل

خواص کره نارگیل برای موهای شما:

مو یکی از ملاک های جذابیت در افراد است به همین دلیل افراد از روش های زیادی برای سلامت و رشد مو خود استفاده می کنن. بسیاری از این روش ها به دلیل شیمیایی بودن اون ها ممکنه برای مو های شما خطرناک باشه. اما می تونید از کره نارگیل استفاده کنید، کره نارگیل باعث تقویت فولیکول ها و افزایش رشد موی سر شما میشه.

یکی دیگه از خواص این ماده عالی درخشان کردن مو های شما می باشه؛ می تونید برای اینکه موهای درخشان و براق تری داشته باشید کره نارگیل رو بر روی سر خودتون ماساژ بدید تا مو های درخشان تری داشته باشید.

کمک به درمان کم خونی:

امروزه ممکنه افرادی دچار کم خونی باشند و نسبت به درمان اون اقدام کنند. روش های متعددی وجود داره اما بهتره بدونید یکی از موادی که می تونید برای درمان کم خونی از اون استفاده کنید کره نارگیل می باشه این ماده به دلیل خواص بی نظیری که داره می تونه به درمان و بهبود کم خونی شما کمک زیادی بکنه.

مصرف کره نارگیل برای بهبود دیابت و قند خون:

یکی از بیماری هایی که می تونه خطرناک باشه و سبب ایجاد مشکلات زیادی شود قند خون و دیابت می باشه زمانی که دچار این بیماری شدید باید رژیم غذایی خودتون رو تغییر بدید و تا حد امکان مصرف قند و شکر رو کاهش بدید. یکی از راه هایی که می تونید برای دیابت و قند خون از اون استفاده کنید استفاده از کره نارگیل می باشه؛ با مصرف کره نارگیل قند خون شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کنه و می تونه برای شما مفید باشه.

تضمین سلامت قلب و عروق:

کره نارگیل با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری نقش مهمی در سلامت قلب و عروق داره

کمک به کاهش وزن:

با توجه به میزان انرژی و فیبر کره نارگیل، مصرف این میان در مصرف صبحانه، باعث تسریع فرایند کاهش وزن خواهد شد.

یک ظرف روغن نارگیل خالص در کنار خود نارگیل

اثرات ضد میکروبی:

با توجه به وجود محتوای MCT  به خصوص اسید لوریک، این ماده غذایی خواص ضد میکروبی داره.

به کاهش گرسنگی کمک میکنه:

یکی از خواص فوق العاده نارگیل کره نارگیل، کاهش اشتهای کاذب در فرد بحساب میاد.

آنتی اکسیدان عالی:

مصرف روزانه کره نارگیل به مبارزه با عومل ایجاد سرطان در بدن کمک میکنه.

کره نارگیل برای استفاده ورزشکاران و بدنسازان:

باید این رو بدونید که خیلی از ورزشکارها و بدنساز ها به انرژی و مواد غذایی بسیار زیادی نیاز دارن، به همین دلیل اونها در طول روز ممکنه مواد غذایی مختلفی رو مصرف کنند. باید این رو بدونید که مواد غذایی زیادی هستن که می تونن میزان کالری و انرژی مورد نیاز یک ورزشکار رو تامین کنند.

شما بهتره انواع این مواد غذایی و ویژگی هایی که دارن رو به خوبی مورد بررسی قرار بدید. به همین دلیل یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه و عالی که این افراد می تونند مصرف کنند، کره نارگیل می باشد. کره نارگیل به دلیل آنکه اسید های چرب، فیبر، آهن و... که در خودش داره می تونه برای تامین میزان انرژی ورزشکار ها خیلی خوب و مفید باشه.

مصرف کره نارگیل در صبحانه:

همونطور که گفتیم کره نارکیل خواص و ویژگی های زیادی داره که می تونید از اون ها نهایت استفاده را ببرید. بهتره بدونید که بهترین زمان برای مصرف این ماده مقوی در زمان صبحانه می باشه.

کره نارگیل به دلیل فیبر و خیلی از مواد مغذی که داخل خودش داره می تونه شما را تا مدت زمان زیادی سیر نگه داره و همین موضوع باعث میشه شما دیگه به سراغ خوراکی های مضر نرید؛ همچنین می تونید این خوراکی خوشمزه رو با عسل یا شیره انگور مصرف کنید.

مصرف کره نارگیل برای رژیم کتوژنیک:

رژیم های غذایی مختلفی وجود دارند که خیلی از افراد با توجه به نیاز خودشون از اون ها استفاده می کنند. یکی از این رژیم ها کتوژنیک نام داره؛ بهتره بدونید که کره نارگیل برای مصرف افرادی که از این رژیم استفاده می کنند می تونه خیلی عالی باشه.

کره نارگیل مقادیر زیادی چربی سالم داره که می تونه برای انسان خیلی مفید باشن. بهتره یک نکته دیگه هم در مورد این ماده مغذی و خوشمزه بدونید که کربوهیدارت این محصول در مقابل چربی اون خیلی ناچیزه و همین عوامل باعث میشه این ماده به یکی از بهترین خوراکی هایی که می تونید مصرف کنید تبدیل بشه.

کاهش سطح کلسترول خون:

باید این رو بدونید که میزان کلسترول خون باید همیشه پایدار باشه و نباید زیاد بشه. روش های زیادی برای کنترل یا کاهش سطح کلسترول خون موجود هستش. یکی از این روش ها استفاده از کره نارگیل می باشه، این کره به دلیل خواص و ویژگی های مثبتی که داره می تونه برای این مشکل بسیار عالی و موثر عمل کنه. بهتره البته قبل از مصرف در مورد خواص این ماده مغذی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خواص کره نارگیل در بارداری:

زنان باردار نیاز دارن که مواد غذایی زیادی مصرف کنند تا بتونند انرژی و توان کافی رو داشته باشن؛ به همین دلیل یکی از این مواد غذایی که میتونه خیلی برای اون ها مفید باشه، کره نارگیل هستش. کره نارگیل خواص زیادی مانند بهبود ایمنی بدن، خواب ارام، بهبود گردش خون، کمک به هضم غذا و... داره که برای استفاده زنان باردار خیلی مناسب هستش.

کره نارگیل منبع آهن خوراکی:

یکی دیگه از خواصی که کره نارگیل داره اینه که حاوی مقادیر زیادی آهن هستش به همین دلیل افرادی که مشکل کمبود آهن رو دارن میتونند به راحتی از این محصول خوراکی استفاده لازم رو داشته باشن. بهتره این نکته رو در مورد این ماده غذایی بدونید که زمانی که می خواید از خواص و ویژگی های اون بهره مند بشید بهتره اون رو به صورت مداوم مصرف کنید.

آیا کره نارگیل چاق کننده است؟

افراد زیادی سعی دارن با مصرف قرص یا مواد غذایی لاغری خودشون رو از بین ببرن و به وزن ایده آل برسن. همیشه راه های زیادی برای این کار وجود داره اما باید بدونید این روش ها ممکنه عوارضی رو برای شما به همراه داشته باشه به همین دلیل پیشنهاد بسیاری از افراد استفاده از روش های طبیعی هستش چرا که این نوع روش عوارض کمتری رو به همراه داره.

بهتره به خوبی با کره نارگیل آشنا باشید این ماده غذایی به دلیل خواص و ویژگی های زیادی که داره می تونه برای خیلی از افراد باعث افزایش وزن بشه. به طور کلی این ماده مغذی چربی اشباع زیادی دارد به همین دلیل افراد لاغر می تونند برای افزایش وزن خودشون از اون استفاده کنند. این نکته رو هم بهتره بدونید که میزان مصرف شما ارتباط زیادی با افزایش وزن شما با کره نارگیل رو داره.

چه مقدار کره نارگیل بهتره در طول روز مصرف کنیم؟

 مصرف کره نارگیل بسیار پیشنهاد میشه چرا که خواص زیادی داره. از این ماده غذایی می تونید به راحتی در طول روز استفاده کنید ولی اگه می خواید از خواص و ویژگی هایی که داره بهره مند بشید؛ بهتره یک قاشق غذاخوری در طول روز مصرف کنید؛ همچنین می تونید از این ماده مغذی به همراه مواد مقوی دیگه مثل کره بادام زمینی و... استفاده کنید.

روش نگهداری کره نارگیل:

هر ماده غذایی نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی داره تا دچار آسیب نشه؛ به همین دلیل باید روش های نگهداری از اون ها رو به خوبی یاد داشته باشید. یکی از انواع مواد غذایی که خواص و ویژگی های زیادی داره کره نارگیل هستش، در ادامه روش هایی رو برای نگهداری از اون به شما ارائه میدیم.

برای نگهداری از کره نارگیل بهتره اون رو در یک شیشه سر بسته، به دور از رطوبت و در یک مکان خشک و خنک نگه دارید. با انجام همین روش ها می تونید کره نارگیل رو در مدت زمان خیلی خوبی نگه داری کنید تا دچار آسیب نشه. بهتره این نکته رو هم بدونید زمانی که کره نارگیل فاسد شده باشه بوی اون تغییر پیدا می کنه.

راهنمای خرید کره نارگیل:

ممکنه تشخیص کره نارگیل اصل و البته مرغوب از روی ظاهرش کار آسونی نباشه. اما باید بدونید که کره نارگیل طبیعی در دمای زیر 23 درجه سانتیگراد به صورت جامد در میاد. پس اگر داخل یخچال نگهداری بشه خیلی سفت میشه.بهتره بدونید کره نارگیل نیازی به نگهداری درون یخچال نداره و در دمای معمولی اتاق به حالت خمیری باقی میمونه.

کره نارگیل بسته به نوع پودر مورد استفاده رنگی سفید تا شیری رنگ داره. البته باید گفت رنگ کره نارگیل ملاک قطعی در تعیین کیفیت اون نیست و ممکنه در مواردی نارگیل شیری رنگ باشه اما کره ای فوق العاده رو حاصل کنه.

بهترین روش در تشخیص کیفت کره نارگیل، چشیدن طعم و مزه و خرید از فروشگاه مطمئن به حساب میاد.

روش های خرید کره نارگیل بکلی:

خرید حضوری از شعبات روغنکده بکلی

ثبت خرید از درگاه اینترنتی روغنکده بکلی

ثبت خرید تلفنی

ثبت خرید در واتساپ

ثبت خرید در اینستاگرام

ثبت خرید در تلگرام

نظرات (0)

محصولات پیشنهادی