معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان

فهرست

این روزها کم تر کسی است که اسم روغن آرگان را نشنیده باشد. اگر به هر دلیلی موهای شما حالت شکننده و یا بدی دارد، استفاده از روغن می تواند در رفع این عارضه کمک کننده باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید چرا که قصد داریم به معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان بپردازیم.

روغن آرگان چیست؟

قبل از این که بخواهیم به معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان بپردازیم، نیاز است تا در ابتدا در خصوص این روغن شگفت انگیز توضیحاتی دهیم. آرگان نام یک درخت خاردار است که تقریبا در تمامی فصول سال سرسبز است. برای به دست آورن این روغن پر خاصیت نیاز است تا دانه این درخت شکسته شود. بعد از شکسته شدن دانه نوبت به استخراج روغن از درون هسته این دانه می رسد.

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که این روزها بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای حل مشکل ریزش مو راه حل های بسیار زیادی وجود دارد. راه حل های شیمیایی ممکن است پاسخگوی نیاز شما باشند اما بی عارضه هم نیستند. به سبب عوارضی که راه حل های شیمیایی دارند بسیاری از مردم به دنبال راه حل های طبیعی برای حل مشکلات خود هستند.

معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان

روغن آرگان یکی از روغن های پر خاصیت برای پوست و موی سر انسان می باشد. استفاده از این روغن هیچ گونه ضرری را ندارد و می توانید با خیالی آسوده از این روغن استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان می پردازیم.

ماسک مو روغن آرگان مراکش او جی ایکس

این نوع از ماسک مو را می توان از پر فروش ترین ماسک های موی روغن آرگان در ایران دانست. این ماسک مو فاقد هرگونه سولفات بوده و نرم کنندگی عمیق و فوق العاده ای را به موی سر می دهد. اگر موهای سر شما به هر دلیل خشک شده است استفاده از این روغن می تواند نرم کنندگی فوق العاده ای را به موی سر شما بدهد.

روغن آرگان

ماسک موی کراستاس

این ماسک مو که حاوی روغن آرگان است درخشندگی فوق العاده ای را به موهای سر شما می دهد. روغن آرگان موجود در این ماسک باعث تقویت موهای سر شما می شود. اگر دچار مو خوره هستید استفاده از این روغن می تواند یک راه حلی دائمی برای رفع این عارضه باشد.

ماسک مو دو فاز آدرا

این ماسک مو سرشار از مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای مو می باشد. اگر موهای شما به هر دلیل خشک شده و یا آسیب دیده است استفاده از این ماسک می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خواص آرگان برای مو

اولین مردمانی که از روغن آرگان استفاده می کردند، مردمان کشور مراکش بودند. در دهه 1990 میلادی بود که عموم مردم از خواص این روغن شگفت انگیز مطلع شدند و شروع به استفاده از آن کردند. از خواص بی نظیر روغن آرگان می توان به نرم کردن موها، افزایش درخشندگی موها، افزایش رطوبت موهای سر، محافظت از موها در برابر آسیب های حرارتی، تغذیه رسانی بیش تر به موها و کاهش وز شدن موها اشاره کرد.

این روغن سرشار از اسید های چرب ضروری مناسب برای مو و همچنین ویتامین E می باشد. ترکیبات روغن آرگان به فولیکول های مو نفوذ می کنند و باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شوند. ویتامین هایی که در روغن آرگان وجود دارند باعث می شوند تا تار موها ضخیم شوند.

معرفی ماسک های خانگی آرگان برای مو

در قسمت های قبل به معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان پرداختیم. اکنون قصد داریم چند ترکیب ماسک موی خانگی را معرفی کنیم.

  • اگر موهای کدری دارید و به دنبال یک روش خانگی برای رفع این مورد هستید، ترکیب روغن آرگان، روغن کرچک با روغن زیتون می تواند بسیار کمک کننده باشد.
  • برای رفع خشکی موها و همچنین براق کردن آن ها استفاده از ترکیب روغن آرگان، روغن بادام با روغن آووکادو می تواند بسیار موثر واقع شود.
  • برای تقویت، طراوت و شادابی موها می توان از ترکیب روغن آرگان، روغن جوجوبا و روغن لاوندر استفاده کرد. این روغن در مدت زمان کوتاهی می تواند موها را شاداب نماید.
  • کار با وسایل گرمایشی مانند سشوار می تواند در دراز مدت به موها آسیب وارد کند. برای این که بتوان از موها در برابر وسایل حرارتی محافظت کرد، نیاز است تا از ترکیب روغن آرگان و روغن زیتون استفاده شود.
  • خارش سر یکی از آن مواردی است که بسیاری از افراد با آن دست به یقه هستند. اگر بخواهیم یک ترکیب فوق العاده برای تسکین خارش سر معرفی کنیم به ترکیب روغن آرگان با روغن درخت چای می رسیم.

پیشنهاد مطالعه:ماسک روغن آرگان برای پوست

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین ماسک موهای روغن آرگان پرداختیم. از آن جایی که روغن آرگان یک روغن مفید و پر از خاصیت برای پوست و مو است طرفداران زیادی را نیز دارد. استفاده از این روغن هیچ گونه عارضه ای را ندارد و سرشار از خاصیت است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *