روغن کرچک

  • تقویت کننده مژه و ابرو

  • ملین بسیار قوی

  • ضد خشکی پوست و مو

  • از بین برنده لک های پوستی

85,000 تومان
حجم:
درب محصول
5/5

توضیحات محصول:

 روغن کرچک یک روغن گیاهی گرفته شده از گیاه کرچک می باشد، که در اثر پرس و فشار دانه های کرچک با دستگاه های روغن گیری انجام می شود. می توان گفت خرید روغن کرچک یک انتخاب خوب برای پوست و مو شما می تواند باشد زیرا خواص و فواید بسیار زیادی برای شما دارد.

خرید روغن کرچک

روغن کرچک خواص بسیار زیادی دارد که بهتر است آن ها را به خوبی بدانید تا بتوانید از این خواص به بهترین شکل استفاده لازم را ببرید. از مزایای این روغن می توان به پاکسازی روده ها، بیماری های پوستی، درمان میخچه و ... اشاره کرد.

قیمت روغن کرچک

قیمت روغن کرچک اصل یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشت ، در بازار داغ کنونی برند های مختلفی با کیفیت های مختلفی این محصول را عرضه میکنند و باید دقت داشت که قیمت این محصول بگونه ای باشد که در انتها به نفع خریداران باشد. زیرا که روغن کرچک قیمت های متفاوتی با برند های مختلف دارد. 

مطلب مرتبط : تشخیص روغن کرچک اصل

روغن کرچک از چه گیاهی است ؟ 

روغن کرچک یک روغن گیاهی است که از فرآیند فشار دادن و استخراج گیاه کرچک به دست می آید. این دانه ها سرشار از تری گلیسیرید هستند که آنها را بسیار ارزشمند می کند، اما همچنین حاوی مقدار کمی سمی به نام ریسین هستند که در مقادیر غلیظ یا بیش از حد به طور بالقوه کشنده است. با این حال، در بیشتر موارد، مزایای آن بیشتر از خطرات است.

فواید روغن کرچک برای سلامتی شامل مراقبت از پوست، مراقبت از مو، تسکین روماتیسم، اختلالات قاعدگی و یبوست است. همچنین به مراقبت از دهان، شیردهی مناسب و کنترل بارداری کمک می کند.

کرچک که با نام های دیگری مانند بید انجیر، ختی، کنتو، تامرا و کورنتی نیز شناخته می شود، دارای ویژگی گرم و خشک است. کرچک گیاهی است که در مناطق گرمسیری می روید یا کاشته می شود و ارتفاع آن به 1 تا 3 متر می رسد. ساقه های تنومند آن دارای برگ هایی سپر مانند و مانند برگ های خرما تکه تکه است و عرض آن به 7 تا 10 سانتی متر می رسد گل های آن محوری بوده و در اواخر تابستان به صورت خوشه ای ظاهر می شوند. کرچک کپسول های کوچکی است که به سه قسمت تقسیم می شود و هر قسمت یک دانه دارد و دانه های آن نرم و شفاف و به رنگ سیاه، خاکستری یا قهوه ای است.

روغن کرچک برای چی خوبه ؟ 

این محصول با کیفیت برای پوست ، مو ، ابرو ، مژه و... مناسب است ، ما در ادامه محتوای این صفحه تعدادی از خواص این روغن عالی را آورده ایم تا با آن بهتر آشنا شوید:

خواص روغن کرچک برای پوست

 روغن کرچک برای پوست خواص فراوانی مثل مرطوب کننده طبیعی، بهبود زخم، ضد آکنه، خاصیت ضد میکروبی و... را دارد.

مطلب مرتبط : خواص روغن کرچک برای ناف

 بسیاری از افراد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی از این روغن طبیعی استفاده می کنند تا از خواص و مزایای این روغن فوق العاده بهره مند شوند. شما می توانید برای اینکه به راحتی از این روغن استفاده کنید سه الی چهار قطره از روغن کرچک را روی دست بریزید و پوست خود را به صورت دورانی و ضربه ای ماساژ دهید. برای دریافت کامل خواص این روغن عالی بهتر است از این روغن دو بار در طول روز مصرف کنید.

روغن کرچک بکلی

خواص روغن کرچک برای مو

این روغن طبیعی می تواند برای مو های شما فوق العاده باشد زیرا خواصی مانند ضد شوره بودن، تسریع در رشد مو، کمک به رشد مجدد مو، ضد موخوره و... را دارد که یک انتخاب عالی و خوب برای مو های شما می تواند باشد. برای استفاده از این روغن در مو های خود باید سه الی چهار قطره از این روغن را روی کف دست خود گرم کنید و ساقه های موی خود را ماساژ بدهید. قیمت روغن کرچک برای مو رابطه مستقیمی با کیفیت این کالا دارد و در خرید آن باید دقت به کیفیت کرد.

برای آشنایی با خواص روغن کرچک برای مو مقاله آنرا مطالعه کنید.

خرید روغن کرچک برای مو

خرید روغن کرچک برای مو را میتوانید از سایت روغنکده بکلی تجربه کنید ، ما سالیان زیادی را در زمینه ساخت بهترین روغن های گیاهی تجربه داریم.

قیمت روغن کرچک برای ابرو

روغن کرچک حاوی مواد مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب است که به مو و ابروها تغذیه و رطوبت مورد نیاز آنها را می دهد. این خاصیت باعث افزایش نرمی و انعطاف پذیری مو و ابرو شده و از خشکی و شکنندگی آنها جلوگیری می کند.

استفاده از روغن کرچک به عنوان یک ترکیب تقویت کننده مو می تواند باعث رشد مو شود. این روغن فولیکول های مو را تغذیه می کند و ریشه مو را تقویت می کند و در نتیجه موهای قوی تر و سالم تری دارد.

خواص ضد ریزش موی روغن کرچک باعث می شود موها در برابر عوامل مختلفی که می توانند منجر به ریزش مو شوند، مقاوم تر شوند. این روغن می تواند از ریزش غیر طبیعی مو جلوگیری کرده و به حفظ رشد مو کمک کند.

قیمت روغن کرچک برای مژه

رشد مژه با روغن کرچک موضوعی است که بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت. تاثیر مو بر زیبایی را نمی توان نادیده گرفت. تقریباً می توان گفت که همه خانم ها به مژه های بلند و حجیم علاقه مند هستند، بنابراین همیشه خانم های زیادی را می بینیم که به دنبال راه هایی برای تقویت مژه ها و پرتر نشان دادن آنها هستند.

روش های درمانی گیاهی یکی از موثرترین و ایمن ترین روش ها برای تقویت مژه است. همچنین باید در مورد خواص معجزه آسای روغن های گیاهی به ویژه روغن کرچک برای رشد مو و مژه ها بدانید. البته بسیاری از افراد روش رشد مژه های طبیعی را انتخاب می کنند.

مطلب مرتبط : خواص روغن کرچک برای لک صورت

کسانی که مژه های کوچکی دارند یا مژه هایشان به خوبی فرم نمی گیرد این مقاله را بخوانند. در این مقاله راه حلی عالی ارائه می دهیم که با آن می توانید به رشد مژه ها و فرم طبیعی آن ها به صورت کاملا طبیعی کمک کنید.

پس اگر شما عزیزان نیز به دنبال راهی برای تقویت ریشه مژه و تقویت آن هستید، پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت به نزدیک ترین و البته مطمئن ترین فروشنده عطر و روغن های گیاهی مراجعه و خرید نمایید. روغن رشد مژه های خود را با روغن کرچک با کیفیت تضمین کنید! استفاده از روش رشد مژه با روغن کرچک یکی از دائمی ترین روش های رشد و اکستنشن مژه است.

قیمت روغن کرچک برای ریش

به طور کلی روغن کرچک اصل برای ساقه مو نیز مفید است و آن را کچل و صاف می کند و همچنین باعث افزایش ضخامت ریش، ابرو و مژه می شود. روغن کرچک با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی، موها را نرم می کند و از پیچ خوردگی و گره خوردن ریش جلوگیری می کند.

برای آشنایی با خواص روغن کرچک برای ریش مقاله آنرا مطالعه کنید.

روغن کرچک برای روده

کولون یا روده بزرگ یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه گوارش است. سلامت دستگاه گوارش در درجه اول تحت تأثیر سلامت روده است. روده ها مسئول حذف مواد سمی و زائد از بدن هستند. علاوه بر این، اگر فرآیند گوارش مختل شود و روده ها به طور کامل تخلیه نشود، مشکلاتی مانند یبوست را به دنبال خواهد داشت. یبوست به معنای سفت شدن مدفوع یا سفت شدن آن است که به دلیل حرکات غیر طبیعی روده اتفاق می افتد. به منظور حفظ عملکرد صحیح دستگاه گوارش، متخصصان پاکسازی منظم روده را توصیه می کنند. استفاده از روغن کرچک در پاکسازی روده ها از سموم، مواد زائد و انگل ها بسیار موثر است.

مقدار مناسب روغن کرچک برای درمان یبوست 1 قاشق غذاخوری برای بزرگسالان و 1 قاشق چایخوری برای کودکان است. روغن کرچک طعم تلخی دارد و بنابراین ممکن است خوردن آن خوشایند نباشد و طعم ناخوشایندی روی زبان و گلو باقی بگذارد. به همین دلیل توصیه می شود آن را با نصف فنجان آبلیمو مخلوط کرده و میل کنید. روغن کرچک با وجود سایر ملین ها که فقط در روده بزرگ موثر هستند، از روده کوچک شروع به پاکسازی می کند و اثر آن بعد از 2 تا 4 ساعت قابل مشاهده است. بهتر است قبل از خواب از روغن کرچک استفاده کنید. با توجه به اینکه اختلال در روده بزرگ باعث بروز مشکلاتی مانند رفلاکس اسید، التهاب روده بزرگ، یبوست، بیماری کرون، سندرم روده تحریک پذیر، آکنه، خواب آلودگی و سردرد می شود، تخلیه و پاکسازی روده ها اهمیت دو چندانی برای سلامت بدن خواهد داشت.

برای انجام کولونوسکوپی باید داخل روده بزرگ یا روده بزرگ و انتهای آن که توسط پزشک رکتوم نامیده می شود، مشاهده شود. بنابراین قبل از کولونوسکوپی روده بزرگ، لازم است این ناحیه از مدفوع و مایعات تمیز نگه داشته شود تا شرایط مناسب برای معاینه کافی قسمت های داخلی روده بزرگ و رکتوم فراهم شود. برای این منظور قبل از معاینه برای بیمار مسهل و مسهل تجویز می شود تا روده ها کاملا تخلیه شود. استفاده از روغن کرچک محلول مناسبی برای پاکسازی روده است که با ایجاد اثر ملین به آماده سازی بدن قبل از عکاسی و رادیوگرافی کمک می کند.

مطلب مرتبط : خواص روغن کرچک برای پوست

روغن کرچک خوراکی

باید بدانید که به هیچ عنوان روغن خوراکی کرچک به حساب نمی آِید و صرفا جنبه درمانی دارد و باید دقت داشت که از این محصول به عنوان محصولی خوراکی استفاده نشود زیرا که میتواند در پی خوردن آن عوارض بیماری های گوارشی پیدا کرد. قیمت روغن کرچک خوراکی نیز اصلا واقعیت ندارد چون این محصول خوراکی نیست.

عوارض خوردن روغن کرچک

کم آبی بدن

اسهال

پتاسیم بسیار کم در بدن

از دست دادن مواد مغذی ضروری به دلیل حرکت سریع مدفوع

ضعف عضلانی

تورم روده

تقویت سیستم ایمنی با روغن کرچک

یکی از مزایایی که این روغن دارد و می تواند برای شما بسیار مفید باشد تقویت سیستم ایمنی بدن شما می باشد به طوری که با مصرف روغن کرچک سیستم ایمنی بدن شما به خوبی تقویت می شود.

عوارض مصرف زیاد روغن کرچک

 این روغن خواص بسیار زیادی دارد اما باید به خوبی بدانید که نباید از این روغن به مقدار زیاد استفاده کنید، چرا که سبب ایجاد مشکلاتی در شما می شود. به عنوان مثال خوردن بیش از اندازه این روغن باعث تهوع، سرگیجه، ضعف عضلانی و... می شود. همچنین ممکن است سیستم گوارشی شما را دچار مشکل کند و باعث کم آبی بدن شما شود.

باید قبل از مصرف این روغن با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا  مطمئن شوید این روغن برای شما مشکلی نداشته باشد.

مصرف زیاد این روغن می تواند پتاسیم بدن شما را تا حد بسیار زیادی کم کند، که این مورد خطرناک است. همچنین باید به خرید روغن کرچک اصل توجه داشته باشید، زیرا روغن کرچک غیر اصل می تواند برای استفاده شما خطرناک باشد. این روغن خواص و فواید بسیاری دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید؛ اما باید نسبت به خطرات احتمالی و خرید روغن کرچک اصل توجه لازم را داشته باشید، تا بتوانید بدون هیچگونه مشکل از خواص این روغن بهره مند شوید.

روغن کرچک اصل بکلی

تشخیص و خرید روغن کرچک اصل

برای اینکه بتوانید از تمامی خواص این روغن طبیعی بهره مند شوید باید نسبت به خرید روغن کرچک اصل اقدام کنید. روش های متعددی برای تشخیص روغن کرچک اصل وجود دارد که بهتر است آن ها را به خوبی بدانید.

مطلب مرتبط : خواص روغن کرچک برای ابرو

توجه به رنگ روغن کرچک

یکی از نکته هایی که باید در هنگام خرید روغن کرچک اصل به آن توجه لازم را داشته باشید رنگ این روغن است چرا که رنگ روغن کرچک اصل زرد روشن مایل به بیرنگ است.

غلظت روغن کرچک

این روغن یکی از با غلظت ترین روغن ها می باشد همچنین این روغن ویسکوزیته بالایی دارد که باید به این نکته هم به خوبی توجه کرد.

روغن کرچک سیاه

روغن کرچک سیاه جامائیکا را می توان بر روی انواع مو برای رشد طبیعی موهای قوی و سالم استفاده کرد.

روی بدن، روغن کرچک سیاه جامائیکایی، پوستی درخشان، جوان و سالم را تغذیه کرده و به آن کمک می کند. برای داشتن رایحه ای خوب، شیرین و با طراوت بر روی پوست و موهای سالم و براق، این ترکیب عالی برای مو و پوست شما است.

روغن موی کرچک سیاه جامائیکا یک تجربه استثنایی مراقبت از مو را با قدرت تغییردهنده روغن رزماری طلسم طبیعت، به ویژه با روغن کرچک سیاه جامائیکا رقیق شده کشف کنید.

این ترکیب پویا از روغن‌های با کیفیت بالا ساخته شده است تا ترکیبی منحصر به فرد از مواد مغذی را برای موهای شما فراهم کند تا موهای سالم‌تر، قوی‌تر و براق‌تر ایجاد شود. روغن رزماری به دلیل خواص محرک رشد مو شناخته شده است. پوست سر را تحریک می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و فولیکول های مو را احیا می کند. این باعث رشد سریعتر و سالم مو می شود و به مرور زمان موهای ضخیم تر و سالم تری به شما می دهد. روغن کرچک سیاه جامائیکا با خواص غنی و مغذی خود مکمل روغن رزماری است. به دلیل توانایی آن در مرطوب کردن مو و پوست سر، کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن شناخته شده است.

مطلب مرتبط : روغن کرچک و لاغری

همچنین موهای شما را تقویت می کند و به جلوگیری از شکستگی و ریزش مو کمک می کند و به موهای شما درخشندگی طبیعی می بخشد.

روغن رزماری ما با روغن کرچک سیاه جامائیکا یک فرمول سبک و با جذب سریع است که هیچ گونه چربی باقی نمی گذارد. برای انواع مو مناسب است و مخصوصا برای کسانی که می خواهند رشد طبیعی و استحکام موهای خود را افزایش دهند مفید است.

نحوه استفاده:

روغن را بمالید: چند قطره روغن رزماری را با روغن کرچک سیاه جامائیکا روی نوک انگشتان خود بریزید.

پوست سر را ماساژ دهید: روغن را به آرامی با حرکات دایره ای روی پوست سر ماساژ دهید، مطمئن شوید که تمام نواحی را بپوشاند. این ماساژ به تحریک پوست سر، افزایش گردش خون و رشد موهای سالم کمک می کند.

روی موهایتان پخش کنید: بعد از اینکه پوست سرتان کاملا ماساژ داده شد، روغن را روی موهایتان پخش کنید. اگر موهای شما بلند است، ممکن است به چند قطره اضافی نیاز داشته باشید. به انتهای موهای خود توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا معمولاً آسیب دیده ترین قسمت مو هستند.

استراحت و آبکشی: روغن را حداقل 30 دقیقه در موهایتان بگذارید تا از داخل به بیرون جذب شود و موهایتان را تغذیه کند. برای یک درمان فشرده، می توانید روغن را یک شبه در موهای خود بگذارید. پس از آماده سازی، روغن مو را با شامپوی معمولی خود آبکشی کنید. با روغن رزماری ما با روغن کرچک سیاه جامائیکا از بهترین راه حل های طبیعی مراقبت از مو لذت ببرید. با هر بار استفاده از موهای سالم تر، قوی تر و شاداب تر لذت ببرید.

روغن کرچک سیاه جامائیکا برای پوست روغن کرچک سیاه جامائیکا ما با خواص ضد باکتریایی خود پوست شما را تمیز می کند، باعث بهبودی و جوانی می شود. همچنین گردش خون را بهبود می بخشد و بنابراین می تواند به کاهش ظاهر سیاهی و پف زیر چشم کمک کند. به طور کلی، پوستی درخشان و جوان را افزایش می دهد.

مطلب مرتبط : خواص روغن کرچک برای جای جوش

روغن کرچک از کجا بخریم ؟ 

روغن کرچک از کجا بخریم ؟ این سوال خیلی شما عزیزان هست و باید بدانید که امروزه فروشگاه های بسیاری در زمینه خرید و فروش روغن کرچک فعالیت می کنند؛ اما باید این فروشگاه ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید به راحتی روغن کرچک اصل خرید کنید. فروشگاه بکلی یکی از فروشگاه هایی می باشد که می توانید به راحتی روغن کرچک اصل و بسیاری از محصولات دیگر را از این فروشگاه خرید کنید. فروشگاه بکلی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد اولیه با کیفیت، روغن گیری به صورت علمی و با بالاترین خلوص ممکن انجام می دهد. ما در فروشگاه بکلی تمامی روش ها را به صورت اصولی و حرفه ای انجام می دهیم، همچنین در حضور خود مشتری عمل روغن گیری را با دانه های تازه کرچک انجام می دهیم تا مشتریان ما طبیعی و با کیفیت بودن این محصولات را مشاهده کنند و با اطمینان از ما خرید کنند.

نظرات (2)
رتبه

محصولات پیشنهادی