خواص روغن خراطین برای لب و گونه چیست؟

فهرست

زیبایی ظاهری افراد بسیار مهم می باشد و همین موضوع سبب شده است بسیاری افراد برای زیبایی صورت خود هزینه های بسیاری را انجام دهند. شما می توانید از خواص روغن خراطین برای لب و گونه خود نهایت استفاده را داشته باشید، این روغن به دلیل خواص و مزایای بسیاری که دارد می تواند برای شما مفید واقع شود اما بهتر است قبل مصرف این روغن با پزشک مشورت کنید و خواص این روغن را به طور کامل بدانید.

خواص روغن خراطین برای لب ‌ها و گونه

روغن خراطین بر پایه کرم قرمز تولید شده است که علاوه بر پودر کرم قرمز، از روغن زیتون و یا روغن کنجد و … نیز برخوردار است. اگر به دنبال افزایش مناسب حجم لب‌ها و جذابیت ظاهری خود هستید، حتما اقدام به استفاده از این روغن نموده و شاهد تاثیرگذاری بی نظیر آن باشید. از خواص روغن خراطین برای لب‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جذابیت ظاهری لب ‌ها
  • ماندگاری بلند مدت افزایش حجم
  • ترمیم سلول های آسیب دیده در سطح لب ‌ها
  • پاکسازی سلولهای مرده از روی لب‌ ها
  • از بین بردن خشکی لب ‌ها
  • از بین بردن خطوط لبخند
  • ایجاد شفافیت در لب ‌ها

و بسیاری خواص و موارد دیگر اشاره نمود. اما نکته حائز اهمیت در این موارد، ماندگاری فوق العاده پس از طی کردن دوره‌ی درمانی و همچنین به وجود آمدن تغییرات عالی بر روی لب‌ها، پس از یک دوره مصرف روغن خراطین، است. لذا شما با استفاده از روغن خراطین اصل، می‌توانید از یک عمل جراحی فوق العاده برخوردار شوید.

خواص روغن خراطین برای حجم دهی به گونه

از دیگر خواص روغن خراطین برای صورت، می‌توان به حجم دهی گونه ‌ها اشاره نمود. این روغن تاثیر فوق العاده و حیرت انگیزی بر روی گونه ‌های افراد داشته و زیبایی آنها را افزایش می دهد. روش استفاده از این روغن بر روی گونه‌ها نیز مانند استفاده از آن برای افزایش حجم صورت است. لازم به ذکر است که با فرم دهی به گونه‌ها، می‌توانید شاهد جذابیت و خودنمایی بیشتر لب‌ ها باشید.

خواص روغن خراطین برای چین و چروک اطراف لب ‌ها

با توجه به موارد ذکر شده، می‌توان به اهمیت استفاده از این روغن شگفت انگیز برای رفع چین و چروک اطراف لب ‌ها نیز اشاره کرد. این روغن جذاب و کاربردی سرشار از ویتامین ‌ها و پروتئین ‌های مناسب است که به نوعی بر روی بازسازی سلول ‌ها و همچنین ترمیم آن ها نقش منحصر به فردی خواهد داشت. لذا با خیال راحت از این محصول برای رفع چین و چروک ‌های اطراف لب ‌های خود استفاده نموده و شاهد جوانسازی مطلوب و شگفت انگیز آن ‌ها باشید.

شیشه ای حاوی روغن خراطین

 

افزایش حجم لب ها

یکی از خواص روغن خراطین برای لب ها ، افزایش حجم و چاقی اندام مورد نظر است. از این روغن برای چاقی صورت و اعضای آن نیز استفاده می شود. خواص فوق العاده‌ی این روغن و عناصر موجود در آن، می‌توانند بر روی افزایش حجم صورت و اعضای آن، نقش بسزایی داشته باشند. از مزایای استفاده از روغن خراطین به جای عمل‌های زیبایی، می‌توان به اقتصادی و مقرون به صرفه بودن، عدم تحمل درد و پروسه‌های درمانی طولانی، ماندگاری بلند مدت و… اشاره کرد.

عناصر تشکیل دهنده روغن خراطین

این روغن در بر دارنده‌ی عناصر بسیار مفیدی برای سلول های پوستی است که علاوه بر افزایش حجم آن ها، نقش بسزایی بر روی سلامتی آنها نیز خواهند داشت. از جمله مهمترین عناصر تشکیل دهنده در این روغن  می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انواع پروتئین ‌ها
  • اسیدهای چرب امگا 3
  • اسیدهای چرب امگا 6
  • اسیدهای چرب امگا 9
  • ویتامین E
  • الانتئین

نحوه استفاده از خواص روغن خراطین برای لب ها

برای استفاده از این روغن ابتدا لب‌های خود را به وسیله‌ی مواد شوینده‌ی مناسب، شستشو دهید. سپس ماساژ دهی لب ‌های خود را آغاز کنید. با این روند گردش خون در سطح پوست لب‌ ها افزایش می یابد و سبب تغییر رنگ آن ها می شود. پس از افزایش جریان خون در سطح لب‌ها، زمان استفاده از خواص روغن خراطین برای لب‌ ها، فرا رسیده است. حال می‌توانید از یک الی دو قطره روغن خراطین استفاده کنید و باز هم به روند ماساژ سطح لب‌ها، ادامه دهید. فرآیند ماساژ دادن سطح لب‌ها باید تا زمانی ادامه یابد که روغن خراطین کاملا جذب پوست لب‌ها شده باشد.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

نکات کلیدی برای دستیابی به خواص روغن خراطین برای لب ‌ها

بهتر است ماساژ لب برای دستیابی به نتایج بهتر، با روش خاصی انجام پذیرد. اغلب افرادی که اقدام به ماساژ دورانی پوست لب‌های خود نموده‌اند، با نتایج بسیار مطلوب و تاثیرگذاری مواجه شده ‌اند. لذا پیشنهاد می‌شود که سطح لب‌های خود را به صورت دورانی ماساژ دهید. برای ماساژ لب ها و دستیابی به نتایج مناسب، بهتر است به  صورتی که اقدام به استفاده از رژ لب می‌کنید، ماساژ را انجام دهید. برای نمونه بهتر است ماساژ با نوک انگشتان و به صورت رفت و برگشت انجام پذیرد.

بهتر است قبل از اقدام به استفاده از این روش، سطح لب‌های خود را با مواد شوینده مناسب شستشو داده و اقدام به استفاده از کمپرس گرم پس از ماساژ اولیه نمایید. با انجام اینکار خون رسانی به این اندام به بهترین روش، صورت می‌گیرد. مدت زمان استفاده از این روغن وابسته به عکس العمل پوست شما خواهد بود. اما گاها پس از دو هفته مصرف متوالی از این روغن، می‌توانید شاهد تاثیرگذاری آن نیز باشید. همچنین مصرف روزانه‌ی این روغن، برای دستیابی به نتایج مطلوب آن بسیار اهمیت دارد.

مقاله مرتبط :”تاثیر روغن خراطین برای گونه گذاری چگونه است؟

جمع بندی

امروزه که شاهد پیشروی اصول مهم طب سنتی در دنیای پزشکی هستیم، استفاده از برخی روش‌ها بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد. پزشکان طب سنتی به خواص روغن خراطین برای لب‌ها و نقش آن در جوانسازی، افزایش حجم، از بین بردن خطوط لبخند و … ، پی برده‌اند. مزیت هایی که این روغن دارد بسیار زیاد است همچنین شما باید به نحوه استفاده از این روغن و عناصر تشکیل دهنده آن توجه لازم را داشته باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *