خواص روغن خراطین برای صورت و چاقی آن چیست؟

فهرست

امروزه افراد از روش های بسیار زیادی برای افزایش جذابیت ظاهری خود، استفاده می‌کنند. اغلب شاهد استفاده از تزریق‌های بسیار زیادی برای افزایش حجم صورت، لب و… خواهیم بود. پیشنهاد ما به شما استفاده از خواص روغن خراطین برای صورت است. این روغن یک روغن طبیعی می باشد که عناصر و مواد مغذی بسیاری را در خود جای داده است. قبل از مصرف این روغن نیاز است تا خواص و مزایای آن را به خوبی بدانید و همچنین با یک پزشک مشورت کنید تا بتوانید به درستی از این روغن استفاده بکنید.

خواص روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین یکی از پیشنهادات فوق العاده طب سنتی برای چاقی صورت می‌باشد که به سبب برخورداری از خصوصیات ویژه، می‌تواند چاقی صورت را برای شما در بر داشته باشد. افرادی که تمایل به چاقی صورت خود دارند می‌توانند از این محصول هیجان انگیز استفاده نموده و  شاهد نتایج فوق العاده‌ و چاقی صورت خود با ماندگاری بلند مدت و بدون هیچ عارضه‌ای، باشند. در ادامه به بیان چندین خواص این روغن عالی می پردازیم.

افزایش جریان خون در صورت

 یکی از حیرت انگیزترین خواص روغن خراطین برای صورت افزایش جریان خون در نواحی مختلف صورت می‌باشد. یکی از پیشنهادات پزشکان طب سنتی برای چاق شدن اعضای مختلف بدن و صورت، جریان مطلوب و ایده آل خون در اندام‌های مختلف صورت می‌باشد. در برخی از موارد به سبب عدم خون‌رسانی مناسب به بافت‌های مختلف صورت، شاهد تیرگی و لاغری در این اندام‌ها خواهیم بود.

برای نمونه گاها شاهد گودی زیر چشم، گودی زیر گونه، گودی زیر گردن و … خواهیم بود که نه تنها ظاهر زیبای شما را به چالش می‌کشند بلکه سبب چروک شدن و عدم سلامت سلول‌ها نیز خواهند شد.

 روغن خراطین اصل به نوعی موجب افزایش جریان خون در صورت شده و می‌تواند حجم دهندگی نواحی مختلف صورت را در بر داشته باشد. این روغن پس از تحقیقات گسترده بر روی افراد مختلف و دستیابی به نتایج اعجاب انگیز، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مرغوب‌ترین روغن‌های تاثیرگذار در جهان شناخته شده است.

ترکیبات مهم و پر خاصیت روغن خراطین

پزشکان طب سنتی سال هاست که از خواص روغن خراطین برای صورت و افزایش حجم صورت و بدن استفاده می‌کنند و شاهد نتایج باور نکردنی هستند. لذا در دانش پزشکی از این راه حل درمانی به عنوان یکی از ساده‌ترین، موثرترین و همچنین قابل استفاده‌ترین روش‌ها یاد کرده ‌اند. از ترکیبات بی‌نظیر موجود در این روغن که بر روی افزایش حجم صورت نقش بسزایی دارند، می‌توان به اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و 9، پروتئین، تیامین، اسید پانتوتنیک، ریبوفلاوین ، انواع ویتامین‌های B و … اشاره نمود. با این مواد معدنی و عناصر بسیار مهم و ضروری که در این روغن موجود است می توان برای سلامت پوست و مو، تاثیرگذاری شگفت انگیز این روغن و همچنین خواص روغن خراطین برای پوست و چاقی آن پی برد.

افرادی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند باید مطلع باشند که، با توجه به خواص روغن خراطین برای صورت می‌توان گفت که با بهره برداری از این محصول خاص، آنها نه تنها می‌توانند به شفافیت و زیبایی ستودنی صورت خود دست یابند بلکه، می‌توانند شاهد روشن‌تر شدن پوست خود و همچنین از بین رفتن چین و چروک‌ها در صورت خود نیز، باشند.

یک شیشه حاوی روغن خراطین

 

نحوه مصرف و ماساژ صورت با روغن خراطین

 یکی دیگر از المان‌های بسیار مهم که می‌تواند نقش به سزایی بر روی تاثیرگذاری و استفاده از خواص روغن خراطین برای صورت داشته باشد، نحوه ماساژ صحیح و درست صورت و استفاده مناسب از روغن خراطین برای صورت است. برخی از افراد، اقدام به استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم صورت نموده و به سبب عدم آگاهی، هرگز به نتایج مثبتی دست نخواهند یافت.

شست و شو با صابون و مواد شوینده

ابتدا پوست صورت خود را با صابون و یا مواد شوینده مناسب به خوبی شستشو دهید تا منافذ بسته پوست شما باز شود تا آلودگی‌ها از پوست شما جدا شوند. سپس می‌توانید اقدام به ماساژ دادن پوست صورت خود نمایید.

برای چند ساعت به پوست صورت خود استراحت داده و سپس اقدام به شستشوی آن نمایید. برای شستشوی روغن از روی پوست صورت خود می‌توانید از آب ولرم و مواد شوینده مناسب استفاده کنید.

زمان مناسب برای ماساژ

زمان تعیین شده برای ماساژ بسته به پوست شما متفاوت خواهد بود. زمانی به ماساژ دادن خاتمه دهید که پوست صورت شما تغییر رنگ داده باشد (پوست صورت به رنگ صورتی و یا قرمز درآید.). در این صورت شاهد افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر خواهید بود. اغلب زمان این ماساژدهی بین 5 الی 15 دقیقه خواهد بود.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

استفاده از کمپرس گرم

برای افزایش میزان جریان خون و همچنین جذب بهتر روغن توسط پوست صورت، می‌توانید پس از مرحله ماساژدهی اقدام به استفاده از کمپرس گرم بر روی صورت خود نمایید .در این صورت، منافذ پوست کاملا باز شده و پذیرای خواص روغن خراطین برای صورت خواهند بود.

کمپرس علاوه بر تسکین درد ناحیه مورد نظر، می‌تواند بر روی جذب بهتر و مطلوب‌تر روغن و همچنین دریافت سریع تر خواص آن نیز نقش بسزایی داشته باشد.

مقدار مورد نیاز برای استفاده از روغن خراطین

گام بعدی توجه به میزان و مقدار مناسب استفاده از روغن خراطین برای پوست است. شما می‌توانید با استفاده از چند قطره روغن خراطین، پوست صورت خود را دوباره ماساژ دهید. زمان مناسب برای این ماساژ‌دهی تا هنگامی است که روغن به طور کامل جذب پوست صورت شما شده باشد. بعد از انجام این روش می توانید به خواص روغن خراطین برای صورت دست یابید.

مقاله مرتبط :”تاثیر روغن خراطین برای خط خنده چگونه است؟”

جمع بندی

زمانی می‌توانید از خواص روغن خراطین برای صورت خود بهره‌مند گردید که، علاوه بر خرید روغن خراطین اصل به نحوه استفاده، زمان استفاده و میزان استفاده از این روغن نیز توجه به سزایی داشته باشید. این روغن با برخورداری از ترکیبات منحصر به فرد و همچنین افزایش جریان خون در پوست صورت، می‌تواند علاوه بر  از بین بردن چین و چروک و افزایش درخشندگی و شفافیت پوست، بر روی افزایش حجم و چاقی صورت شما نیز نقش بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *