روغن خراطین برای زیر چشم و گودی زیر چشم

فهرست


از جمله مهمترین نقاطی که بر روی زیبایی صورت شما، بسیار تاثیرگذار است، زیر چشم و نواحی ان می‌باشد. حال تصور کنید که از زیر چشم بسیار گودی برخوردار هستید!! در این صورت زیر چشم شما با تیرگی نیز همراه خواهد بود. آیا برای رفع این گودی و تیرگی، راهکاری در نظر دارید؟!؟ پیشنهاد ما به شما، بهره برداری از خواص روغن خراطین برای زیر چشم است.

روغن خراطین از جمله محصولات طبیعی و ارگانیک است که مزایای فوق العاده‌ای را برای حجم دهی و افزایش زیبایی بدن و صورت شما، در بر خواهد داشت. یکی از فواید بی‌نظیر و جذاب این روغن، تاثیرگذاری باورنکردنی بر روی تیرگی و گودی زیر چشم، خواهد بود. برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه، همراه ما باشید:

از خواص روغن خراطین برای زیر چشم، چه می‌دانید؟!

ماهیچه‌ای که دور چشم ما را احاطه کرده است، بسیار ظریف و آسیب پذیر است. لذا نیازمند مراقبت بسیار بالایی می‌باشد. اما مزایای استفاده از روغن خراطین برای زیر چشم چیست؟ این روغن چگونه می‌تواند سبب از بین رفتن گودی و تیرگی زیر چشم شود؟

روغن خراطین با برخورداری از عناصر مهم و مواد تشکیل دهنده‌ی مرغوب، می‌تواند خاصیت الاستیسیته در ماهیچه‌های اطراف چشم (خصوصیا ماهیچه‌ی زیر چشم) را بهبود بخشیده و از این طریق سبب کاهش گودی و تیرگی در زیر چشم نیز گردد.

یکی از دلایلی که اغلب نقاط در صورت و یا بدن، با گودی و تیرگی مواجه می‌شوند، عدم خونرسانی مناسب به این نقاط است. با خونرسانی مناسب به نقاط مورد نظر، می‌توانید شاهد افزایش حجم و همچنین شفافیت و روشن شدن اندام مورد نظر خود باشید. زیر چشم نیز به سبب عدم خون رسانی مناسب، اغلب دچار تیرگی و گودی خواهد شد.

(در صورتی که بدون استفاده از محصول مناسب اقدام به ماساژ این نقطه نمایید، مویرگهای آن آسیب دیده و نه تنها تیرگی آن افزایش پیدا می‌کند، بلکه مشکلات دیگری را نیز برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. لذا استفاده از روغن خراطین این امکان را برای مصرف کننده فراهم می‌کند که بتواند به راحتی و با کمترین فشار ممکن زیر چشم را ماساژ داده و سبب افزایش میزان خونرسانی در این نقطه از صورت گردند.)

یکی دیگر از عناصر تشکیل دهنده‌ی روغن خراطین که تاثیر بسزایی بر روی بهبود تیرگی و گودی زیر چشم دارد، ویتامین E است. این ویتامین سرشار از خواص آنتی اکسیدانی بوده و از این طریق می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم شما، داشته باشد.

روغن خراطین در ظرف درب بسته

نکات مهم برای تاثیرگذاری خواص روغن خراطین برای زیر چشم

برخی از این نکات عبارتند از:

نکته طلایی 1

برای اینکه بتوانید از خواص حیرت انگیز این روغن برخوردار شوید، باید حتما به اصالت آن توجه نمایید. در صورتی که محصول اصل را خریداری ننمایید، نه تنها با تاثیرگذاری فوق العاده‌ی این روغن مواجه نخواهید شد، بلکه برخی از افراد نیز دچار عوارض پوستی مختلفی می‌شوند. لذا در هنگام خرید به اصل بودن روغن خراطین مورد نظر، بسیار توجه نمایید.

نکته طلایی 2

برای اینکه بتوانید از خواص حیرت انگیز این روغن برخوردار شوید، باید حتما دوره‌ی درمانی این روغن را به طور کامل سپری کنید. در صورتی که دوره‌ی درمانی به طور کامل صورت نپذیرد، حتما با نتایج مطلوب و ماندگاری مواجه نخواهید شد. اغلب طول دوره‌ی درمانی در از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم، بیش از یک ماه خواهد بود.

نکته طلایی 3

برای اینکه بتوانید به نتایج مطلوب از خواص روغن خراطین برای زیر چشم برخوردار شوید، حتما به نحوه استفاده از این روغن نیز توجه کنید. ماساژ آرام، مناسب و ایده آل این روغن برای زیر چشم، امری ضروری و حائز اهمیت خواهد بود. همچنین بهتر است قبل و پس از استفاده از این روغن، حتما زیر چشم خود را به طور صحیح شستشو دهید.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

روش مناسب برای ماساژ زیر چشم

قبل از هر چیز صورت و دست های خود را بشویید. سپس برای اینکه کنترل بهتری بر روی حرکت دست‌های خود داشته باشید، از آینه مقابل خود استفاده کنید. بهتر است ماساژ دور چشم شما با استفاده از روغن خراطین انجام پذیرد. این روغن را با حرکت دایره‌ای در اطراف چشم و زیر چشم با نوک انگشتان خود پخش نموده و ماساژ دهید. از حوله گرم استفاده کرده و چند دقیقه استراحت کنید. سپس روغن را از پوست صورت خود بشویید.

مقاله مرتبط: روغن خراطین چیست؟ خواص روغن خراطین به طور کامل

جمع بندی

سیاهی و گودی زیر چشم سبب ایجاد چین و چروک و همچنین پیری زودرس در صورت شما خواهد شد. لذا استفاده از راهکارهای مناسب برای بهبود گودی زیر چشم و همچنین از بین بردن تیرگی آن، بسیار مهم و ضروری خواهد بود. امروزه که به خواص روغن خراطین برای زیر چشم پی برده‌اند، استفاده از آن در بین عموم مردم، بسیار رایج شده است.

این روغن به سبب برخورداری از عناصر و همچنین در برداشتن مواد تشکیل دهنده مناسب، تاثیر بسزایی بر روی از بین بردن تیرگی زیر چشم شما خواهد داشت. اما لازم به ذکر است که توجه به برخی از نکات مهم و ضروری از جمله: خرید روغن آرگان اصل، توجه به مداومت در استفاده و طی کردن کامل دوره درمانی، ماساژ صحیح و ایده‌آل روغن و مواردی از این قبیل، موجب می‌شود که شما در زمان کمتر به نتایج مطلوب‌تری دست یابید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *