روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد؟

فهرست


اگر مصرف روغن خراطین را به شما پیشنهاد داده اند، باید بدانید که روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد؟ خرید روغن خراطین اصل و طبیعی مهم ترین گامی است که قبل از خرید باید به آن دقت کنید. در صورتی که این روغن تقلبی باشد، تاثیر لازم را نخواهد داشت و عوارضی بر روی پوست شما به جا خواهد گذاشت. استفاده از این روغن به صورت موضعی است و نباید آن را به صورت خوراکی مصرف نمود. در کسب نتیجه از روغن های گیاهی باید پشتکار داشت و قبل از امتحان روش های شیمیایی یا جراحی میتوان این راه گیاهی را امتحان کرد.

خواص روغن خراطین طبیعی

خواص روغن خراطین طبیعی بسیار زیاد است و اغلب برای پوست و حجیم کردن عضلات بدن استفاده می شود. روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد تا نتیجه لازم را گرفت؟ لازم به ذکر است، این روغن چند ماه باید به صورت مرتب مصرف شود، تا بتواند اثر خود را روی پوست به صورت موضعی بگذارد. از این روغن، تاثیری شبیه به تزریق ژل که باعث افزایش حجم عضلات می شود، نداشته باشید.

به دلیل وجود ویتامین E ، انواع امگا 3، 6 و 9 در روغن خراطین طبیعی، می توان از آن برای بهبود بافت پوست بهره برد. مواد مغذی فراوانی دارد که اسیدهای آمینه و الانتویین و کلاژن از جمله مهم ترین مواد موجود در این روغن می باشند. این محصول غلظت بالایی دارد که بر پایه روغن های زیتون، کنجد و بادام تولید می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده این روغن، کرم خاکی است که با خشک شدن در برابر نور آفتاب، جهت تولید روغن استفاده می شود. در واقع با ماساژ این روغن روی پوست، جریان خون در آن موضع افزایش یافته و بافت پوست شروع به تولید سلول و بازسازی خود می نماید.

چه کسانی از روغن خراطین طبیعی میتوانند استفاده کنند؟

برای مراقبت های پوستی باید بدانید، بدن انسان تا یک سنی به صورت درونی کلاژن سازی می کند. اگر بدانید روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد ؟ می توانید با مصرف صحیح آن به شادابی و جوانسازی پوست خود کمک نمایید. استفاده از روش های تهاجمی و سخت، بسیار هزینه بر و خطرناک است. بسیاری از ورزشکاران، زنان و مردان می توانند از این روغن جهت خون رسانی به بافت های درونی پوست شان بهره ببرند.

روغن خراطین اعلا

روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد ؟

با خرید روغن خراطین طبیعی و ماساژ سینه، لب، گونه و باسن خود، می توانید تاثیرات آن را بعد از چند ماه مشاهده کنید. برای مصرف، ابتدا باید پوست خود را با آب و صابون بشویید تا جذب مواد موجود در روغن بالا رود. اگر پوست تان حساس است، مقداری از روغن را طی چند روز در بخشی از پوست تان امتحان کنید، در صورت عدم آکنه کار را در کل پوست ادامه دهید.

طبع روغن خراطین گرم بوده و کسانی که طبع سرد دارند کمتر تحت تاثیر آن قرار می گیرند. افرادی که طبعشان گرم است، بعد از ماساژ می توانند تنها دو ساعت روغن را روی پوست نگه داشته سپس آنرا بشویند، تا دچار آکنه و کهیر نشوند. به صورت همزمان نیز، می توانید از کاسنی یا خیار و سیب زمینی جهت کاهش التهاب پوست تان استفاده نمایید.

نکته ای که باید به آن دقت کنید تا تاثیر بیشتری بگیرید، قبل از مصرف روغن، ناحیه مورد نظر خود را به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. ماساژ دادن سبب می شود، جریان خون در آن ناحیه افزایش یافته و روغن را بهتر به خود جذب کند. بعد از مالش روغن، یک حوله گرم را روی پوست بگذارید و کار ماساژ را به گونه ای انجام ندهید که دچار شلی پوست شوید. مراحل را به آرامی انجام دهید و نتیجه بهتر بگیرید.

نتیجه گیری

روغن خراطین را در روز چند بار باید مصرف کرد ؟ در روز یکبار کافی است و در هر بخش از بدن مراحل بالا را تکرار نمایید. در نهایت یک کمپرس سرد را در محل مربوطه ماساژ دهید تا کار لیفتینگ پوست شما نیز انجام شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *