روغن خراطین یا زالو؟ یا هر دو؟

فهرست


از سال های گذشته تا به امروز روغن خراطین یا زالو به عنوان یکی از بهترین روش های درمان طبیعی شناخته می شود. امروزه افراد جای بسیاری از کرم های شیمیایی این نمونه روغن طبیعی را مورد استفاده قرار می دهند. بسیاری از افراد روزانه از این روغن استفاده می کنند و از روش های شیمیایی مانند بوتاکس و … برای افزایش رشد عضلات استفاده نمی کنند.

مزیت های روغن خراطین یا زالو

شما برای خریداری روغن زالو و خراطین باید به خوبی در مورد مزیت ها و خواص آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.برخی از مزیت های روغن خراطین یا زالو عبارت است از:

از بین بردن خط اخم و پیشانی و خط لبخند

یکی از اصلی ‌ترین کاربردهایی که روغن خراطین دارد کاهش چین و چروک پوست می باشد. بسیاری از افراد برای رفع خطوط پیشانی، رفع خطوط اخم و همچنین برای جوانسازی پوست از این روغن طبیعی استفاده می کنند.

با ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست این روغن موجب نرمی و لطافت فوق‌ العاده می گردد. روغن خراطین به عنوان یکی از روغن های گران قیمت در جهان شناخته می‌ شود؛ که برای کمرنگ کردن و محو نمودن تمامی لکه های پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

یک شیشه حاوی روغن خراطین

افزایش سایز و حجم سینه خانم ها

روش های متفاوتی جهت افزایش سایز و حجم سینه های خانم ها وجود دارد. روش ‌های جراحی یکی از روش‌ های پرهزینه و خطرناک می باشد که بسیاری از خانم ها برای افزایش سایز و حجم سینه خود انتخاب می کنند. استفاده کردن از حجم دهنده هایی که تاثیر زیادی روی حجم دهی سینه دارند به عنوان یکی دیگر از روش ‌ها شناخته می ‌شود.

ترکیبات شیمیایی که در کرم ها وجود دارد عوارض زیادی مانند لکه دار کردن پوست، خارش و سوزش طولانی به وجود می‌ آورند. اما باید بدانید که روغن خراطین یا روغن زالو تاثیر زیادی برای افزایش حجم و سایز سینه دارند و دارای عوارض بسیار کمی می باشند.

حجیم تر شدن گونه و لب

امروزه بسیاری از افراد با تزریق کردن ژل و بوتاکس مایل هستند؛ که گونه ‌ها، لب ‌ها و بسیاری از دیگر نقاط صورت خود را حجیم‌ تر کنند. عوارض متفاوتی مانند التهاب سلولی، تورم، کبودی و غیره به دلیل تزریق ژل و بوتاکس برای افراد به وجود می‌ آید. روغن زالو یا روغن خراطین طبیعی بعد از یک دوره یک ماهه و یا دوره ۴۰ روزه می ‌تواند اندازه گونه ‌ها را حجیم‌ تر کند.

حجم به عضلات ورزشکاران

بسیاری از ورزشکاران جهت پرورش اندام خود مایل هستند، که از پودرهای متنوع استفاده کنند. شما باید به خوبی بدانید که حجم دهی موضعی به عضلات ورزشکاران با استفاده از روغن خراطین یا زالو امکان پذیر می باشد. با استفاده از روغن خراطین؛ ورزشکاران می توانند عضلات خود را حجم دهند.

مصرف کردن داروهای هورمونی و شیمیایی عوارض زیادی دارد که ورزشکاران با این عوارض مواجه می ‌شوند. اما در صورت استفاده از روغن خراطین عوارض برای ورزشکاران به وجود نمی آید.

تغییر اندازه و حجم آلت جنسی آقایان

تغییر سایز آلت جنسی آقایان با استفاده از روغن خراطین یا زالو به عنوان یکی دیگر از مزیت های این روغن شناخته می شود. بسیاری از آقایان که مایل هستند طول و قطر آلت تناسلی خود را افزایش دهند، می توانند از این روغن استفاده می کنند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این روغن به عنوان یکی از بهترین روغن های طبیعی شناخته می شود؛ که از زمان گذشته تاکنون بسیاری از آقایان، جهت تغییر دادن سایز آلت تناسلی خود مورد استفاده قرار داده ‌اند.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

افزایش رشد مو و تقویت موی سر

برای افزایش رشد مو و تقویت مو روش های بسیار زیادی به کار گرفته می شود. شما باید به خوبی بدانید که روغن خراطین علاوه بر تقویت کردن موها موجب شادابی و لطافت موها می ‌شود. شما می ‌توانید از روغن خراطین جهت تقویت کردن موهای خود استفاده کنید.

اگر شما به دنبال یکی از بهترین روغن های طبیعی برای افزایش جریان خون در رگ ها هستید باید بدانید که روغن خراطین یا زالو بهترین انتخاب برایتان می باشد.

افزایش جریان خون در رگ ها

ماساژ دادن روغن زالو موجب افزایش خون رسانی و تغذیه مناسب می گردد. در نتیجه ماساژ دادن؛ عضلات با سرعت بسیار بالایی حجیم ‌تر خواهند شد. از سوی دیگر شما باید بدانید که به دلیل خواص ماساژ درمانی و افزایش گردش خون برای تسکین بخشی به درد مفاصل و درد روماتیسم روغن خراطین مزیت زیادی دارد. شما برای استفاده از این روغن جهت درمان درد مفاصل باید روزانه روغن را در موضع مشخص شده بمالید و ماساژ دهید.

چند شیشه حاوی روغن خراطین و چند شاخه گل

چاق تر کردن صورت

بسیاری از افراد برای چاق کردن موضعی صورت خود می‌توانند از روغن زالو یا روغن خراطین استفاده کنند. روغن خراطین و روغن زالو با روش یکسان تهیه می‌ شوند که جهت چاق کردن صورت مورد استفاده قرار      می ‌گیرند. امروزه بسیاری از افراد جهت چاق تر کردن صورت خود روش ‌های غیر اصولی را انتخاب می‌ کنند. شما باید بدانید روش های طبیعی مانند استفاده از روغن خراطین یا زالو به عنوان یکی از بهترین روش‌ ها جهت پرتر کردن صورت می باشد.

تفاوت روغن خراطین یا زالو در چیست ؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که روغن خراطین و روغن زالو با یکدیگر فرقی ندارند. البته که شما باید بدانید از نظر حجم دهی هر دو روغن با یکدیگر مشابه هستند. در واقع روغن خراطین و روغن زالو به عنوان روغن های حجم دهنده مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما از نظر کلی روغن خراطین یا زالو با یکدیگر متفاوت می باشند.

روغن خراطین به دست آمده از نوعی کرم خاکی می باشد که دارای مقادیر بسیار زیادی از امگا ۶ ، اولانتین، روتین و امگا ۳ است. این روغن برای ایجاد حجم دهی مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت روغن خراطین نسبت به روغن زالو برای ایجاد حجم دهی بیشتر است.

روغن زالو از نوعی کرم حلقوی که نامش زالو می‌ باشد گرفته شده است. این روغن دارای ترکیبات زیادی مانند نیتریک اسید، هیستامین، هیرودین و کلاژن است. این روغن برای حجم دهی با سرعت کمتر اما ماندگاری طولانی تر مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم روغن خراطین یا زالو به عنوان روغن‌های طبیعی حجم دهنده مورد استفاده قرار می گیرند. شما برای حجم دهی هر یک از بخش های متنوع بدن خود می توانید به صورت روزانه روغن زالو یا خراطین را مورد استفاده قرار دهید. امیدواریم با استفاده از مطالبی که در این مطلب گفتیم بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *