مناسب ترین روش استفاده از روغن خراطین

فهرست


یکی از روغن‌های پرطرفدار در طب سنتی اروپا و آسیا روغن خراطین است که به سبب برخورداری از مزایای برجسته با محبوبیت فوق‌العاده‌ای مواجه شده است. اصلی‌ترین و مهمترین تاثیر درمانی این روغن، افزایش سایز اندام‌های مختلف در بدن می‌باشد. انتخاب روغن خراطین به عنوان یک محصول درمانگر، جایگزین مناسبی برای انواع داروهای شیمیایی و عمل‌های جراحی پرهزینه و پرخطر است. بنابراین استفاده از آن بسی هوشمندانه و کاربردی خواهد بود. روش استفاده از روغن خراطین، در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین روش های استفاده از روغن خراطین

همانطور که می‌دانید روغن خراطین برای افزایش سایز نقاط مختلف بدن، استفاده می‌شود. این روغن به سبب برخورداری از ترکیبات منحصر بفرد و تاثیرگذار، نقاط مورد نظر بدن را تحریک نموده و سبب افزایش سایز آنها خواهد شد. اما در صورتی می‌توانید شاهد افزایش حجم نقاط مورد نظر بدن خود باشید که به طور صحیح اقدام به استفاده از این محصول نمایید. لازم به ذکر است که در روش استفاده از روغن خراطین توجه به نقاط مورد نظر، بسیار ضروری و حائز اهمیت بوده است. لذا در ادامه برای اینکه بتوانید نتایج بی‌نظیری را کسب کنید، روش های استفاده از روغن خراطین برای اندام های مختلف را توضیح می دهیم.

یک شیشه روغن خراطین

روش استفاده از روغن خراطین برای صورت

آیا به دنبال یک صورت پر، جذاب و خوش فرم هستید؟!؟ شاید شما هم شاهد عمل‌های زیبایی گوناگونی برای افزایش حجم صورت و خوش فرم نمودن نقاط مختلف در صورت بوده‌اید!! عمل‌های زیبایی علاوه بر مراقبت‌های پیش و پس از عمل، پرهزینه و پر خطر نیز خواهند بود. لذا در بسیاری از موارد استفاده از این عمل‌ها هرگز پیشنهاد نمی‌شود. اما اگر طرفدار تغییر چهره و افزایش فرم صورت خود هستید،‌ می‌توانید با استفاده از روغن خراطین معجزه گر، به ایده‌آل‌های خود دست یابید. این روغن با افزایش فرم صورت شما و تاثیر گذاری بر روی حجم صورت، می‌تواند زیبایی و جذابیت ظاهری رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما روش استفاده از روغن خراطین برای صورت چگونه است؟

  1. شستشوی کامل صورت با آب و صابون و پاکسازی کامل صورت از هر گونه مواد مختلف برای دستیابی به یک پوست تمیز و یکدست.
  2. ماساژ پوست صورت به مدت 5 دقیقه بدون استفاده از هیچ ماده‌‌ای برای افزایش خون رسانی. این ماساژ باید با فشار بسیار ملایم صورت بپذیرد.
  3. پس از دستیابی به پوستی که تغییر رنگ داده است، می‌توانید اقدام به استفاده از چند قطره روغن آرگان نمایید. روغن را به صورت دورانی بر روی پوست صورت خود ماساژ داده و این کار را تا زمانی که روغن به پوست شما نفوذ کند، ادامه دهید. بهترین زمان برای ماساژ این روغن، 3 الی 5 دقیقه است.
  4. انجام این عمل روزی 2 الی 3 بار به مدت 60 روز، شما را به یک نتیجه‌ی هیجان انگیز، می‌رساند.

نکته طلایی: برای تثبیت روغن در پوست خود پس از ماساژ دادن، می‌توانید از پارچه مرطوب شده با آب سرد، استفاده کنید.

روش استفاده از روغن خراطین برای لب

آیا به دنبال افزایش حجم لب خود با استفاده از تزریق ژل هستید و از آن هراس دارید؟!؟ دیگر نگران حجم بسیار کم لب‌ها خود و استفاده از ژل و خطرهای آن نباشید. ما شما را با روغن خراطین آشنا می‌کنیم که تاثیر معجزه‌گری بر روی افزایش حجم لب‌های شما خواهد داشت. لب‌ها یکی از اعضای بسیار حساس و مهم در بدن هستند که فرم آنها نقش بسزایی بر روی جذابیت ظاهری شما خواهد داشت. شما می توانید از روغن خراطین برای حجم لب‌ خود استفاده کنید.

  1. اولین گام برای استفاده از روغن خراطین بر روی لب‌ها، لایه برداری سطحی از روی آنها است. شما با استفاده از روش‌های تایید شده در طب سنتی، می‌توانید اقدام به استفاده از لایه برداری سطحی از روی لب‌های خود نمایید.
  2. پس از انجام لایه برداری، لب‌های خود را به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید تا تمامی سلولهای مرده از سطح پوست لب شما، جدا شوند. سپس با استفاده از آب ولرم لب‌های خود را شستشو دهید.
  3. حال اقدام به استفاده از چند قطره روغن خراطین نموده و آن را بر روی پوست لب خود ماساژ دهید. این ماساژ را تا زمانی ادامه دهید که روغن جذب پوست لب شما گردد.
  4. حال برای تثبیت روغن، از یک بطری یخ و یا چند تکه یخ استفاده نموده و اقدام به سرد سازی لب‌های خود نمایید.
  5. پس از گذشت 4 الی 5 ساعت لب‌های خود را شستشو دهید.

نکته طلایی: برای دستیابی به نتیجه مطلوب، روزانه به مدت 2 الی 3 ماه اقدام به استفاده از این روش تاثیرگذار نمایید.

یک ظرف روغن خراطین در اندازه متوسط

روش استفاده از روغن خراطین برای گونه

همانطور که می‌دانید گونه‌ها از جمله اندام‌هایی هستند که در زیبایی صورت و خوش فرمی چهره‌ی شما، نقش تاثیرگذاری دارند. روغن خراطین یکی از شگفتی‌های طبیعت است که بدون هیچ عارضه‌ای می‌تواند یک حجم منحصر بفرد را برای گونه‌های شما در بر داشته باشد. اما برای برخورداری از یک نتیجه‌ی فوق العاده، توجه به روش استفاده از روغن خراطین بسیار مهم بوده است.

  1. ابتدا پوست صورت و گونه‌ی خود را با مواد شوینده‌ی مرغوب شستشو دهید. مدت شستشو باید به اندازه‌ای باشد که تمامی منافذ بسته‌ی پوست صورت شما باز شده تا روغن به راحتی به درون آنها نفوذ کند.
  2. سپس گونه‌ی خود را خشک نموده و اقدام به ماساژ گونه نمایید. مدت زمان ماساژ دهی وابسته به تغییر رنگ پوست و خون رسانی به گونه است.
  3. پس از تغییر رنگ پوست، چند قطره از روغن خراطین را بر روی گونه ریخته و سپس اقدام به ماساژ گونه‌ها از زیر چشمها به سمت گوش‌ها نمایید. توجه داشته باشید که این روغن به درون چشمهای شما نفوذ نکند. این عمل باید به مدت 3 دقیقه به طول بیانجامد تا روغن به زیر سطح پوست نفوذ کند.
  4. پس از گذشت 30 دقیقه با انجام کمپرس یخ، اقدام به شستشوی پوست خود نمایید. پس از شستشو می‌توانید از گیاهان مناسبی مانند آلوئه ورا برای شفافیت پوست خود نیز استفاده کنید.
  5. با تکرار این عمل به صورت روزانه 1 الی 2 بار به مدت 45 الی 60 روز، شما را با یک تغییر هیجان انگیز مواجه می‌کند.

روش استفاده از روغن خراطین برای باسن

یکی از مهمترین عضوها برای خوش فرم نمودن اندام خانم‌ها، برخورداری از باسن خوش فرم و پر حجم است. برای برخورداری از یک باسن خوش فرم و پر حجم، نیازی به استفاده از عمل‌های بسیار سنگین و پرهزینه نیست. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از روغن خراطین به حجم مناسب از باسن خود دست یابید.

  1. برای استفاده از این روغن برای افزایش حجم باسن، ابتدا باسن خود را با آب و صابون و یا مواد شوینده‌ی مناسب شستشو دهید و سپس اقدام به خشک کردن آن نمایید. بهتر است قبل از استفاده از این روغن، ورزش کرده باشید. در این صورت، به نتایج مطلوب‌تری دست خواهید یافت.
  2. در روش استفاده از روغن خراطین برای باسن، نیازی به ماساژ قبل از استفاده از روغن، نیست. شما می‌توانید به راحتی پس از شستشو، اقدام به استفاده از روغن خراطین نمایید. روغن را به صورت دورانی بر روی پوست باسن خود ماساژ داده و این کار را تا زمانی ادامه دهید که روغن در پوست شما نفوذ کند. در این مرحله می‌توانید از کمپرس یخ نیز استفاده کنید.
  3. پس از گذشت 1 الی 2 ساعت، اقدام به آبکشی و شستشوی باسن خود نمایید. برای افزایش حجم باسن، باید روزانه 1 الی 2 بار به مدت 45 الی 60 روز این عمل را تکرار کنید.

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز سینه

از دیگر اندام‌های تاثیرگذار بر روی خوش فرمی بدن بانوان، سینه‌ها هستند. اغلب بانوان تمایل به برخورداری از سینه‌های مطلوب با سایز مناسب هستند. اگر از سینه‌های کوچک برخوردار بوده و به دنبال افزایش حجم آنها هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از روغن خراطین برای افزایس سایز سینه می‌باشد. این روغن با برخورداری از نتایج مطلوب، موارد استفاده گسترده‌ای را در بر داشته است. برای استفاده از این محصول می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید.

روغن خراطین در بسته بندی مناسب

  1. ابتدا سینه‌ها را با صابون و مواد شوینده مناسب شستشو داده و سپس آنها را به مدت 15 الی 20 دقیقه ماساژ دهید. توجه به روش ماساژ سینه برای افزایش حجم آنها بسیار مهم و ضروری است. ماساژ سینه‌ها باید به صورت درونی، چرخشی و از بیرون به داخل باشد. همچنین حرکت دستها به سمت بالا و پایین بر روی ماساژ صحیح آنها تاثیر گذار خواهد بود. با این روش می‌توان شاهد افزایش گردش خون در سینه‌ها بود.
  2. بر خلاف موارد ذکر شده در بالا، استفاده از کمپرس گرم پس از ماساژ اولیه سینه‌ها، بسیار مهم و ضروری است. این کمپرس افزایش گردش خون در سینه‌ها را در بر داشته است.
  3. 2 الی 3 قطره از روغن خراطین اصل را بر روی سینه‌ها بچکانید و آنها را به مدت 30 دقیقه ماساژ دهید. پس از ماساژ با روغن خراطین، استفاده از کمپرس یخ بر روی سینه‌ها، بسیار ایده آل خواهد بود.
  4. به سبب حساسیت بسیار بالای سلول‌های سینه، شما می توانید پس از مدت 15 الی 20 روز، شاهد حجم گرفتن سینه‌ها باشید.

روش استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی

در این روش ابتدا آلت تناسلی را با صابون شستشو نموده و سپس برای افزایش میزان جریان خون در آن، اقدام به ماساژ دادن آن به صورت دورانی به مدت 10 الی 15 دقیقه نمایید. سپس برای تاثیرگذاری بهتر از کمپرس گرم استفاده نمود و در نهایت اقدام به استفاده از روغن خراطین نمایید. این روغن را نیز بر روی پوست آلت تناسلی ماساژ داده و پس از گذشته 2 الی 3 ساعت اقدام به آبکشی آن کنید.

جمع بندی

لازم به ذکر است که روش استفاده از روغن خراطین با توجه به میزان افزایش حجم مورد نظر وهمچنین تاثیرگذاری آن و موارد استفاده‌ی از آن، متفاوت خواهد بود. اما توجه به مداومت استفاده و کیفیت روغن خراطین برای نتیجه گیری بهتر و مطلوب‌تر، بسیار حائز اهمیت بوده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *