روغن خراطین برای سینه چه فایده ای دارد؟

فهرست


همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، یکی از خواص مهم و کاربردی روغن خراطین، حجم دهی به اندام‌های مختلف بدن می‌باشد. آیا تاکنون چیزی از خواص روغن خراطین برای سینه شنیده‌اید؟! در بسیاری از پژوهش‌های طب سنتی به این مهم دست یافته‌اند که روغن خراطین نقش بسزایی بر روی حجم دهی سینه خواهد داشت. لذا استفاده از این روغن در بین بانوان بسیار رایج بوده است. در این مطلب در اینباره صحبت می کنیم.

خواص روغن خراطین برای سینه چیست؟

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که روغن خراطین چگونه می‌تواند بر روی حجم دهی سینه تاثیر گذار بوده و خواص فوق العاده‌ای را برای سلامت آنها در برداشته باشد؟!؟ امروزه شاهد استفاده از روش‌های درمانی مختلفی برای حجم دهی سینه‌ها هستیم که هر کدام از آنها عوارض و مضراتی را در بر خواهند داشت. اما بهترین راه برای حجم دهی به سینه‌ها از دیدگاه طب سنتی، استفاده از روغن خراطین اصل است.

استفاده از انواع ژل‌ها، قرص‌ها، عمل‌های زیبایی و حجم دهی به سینه‌ها می‌توانند برای مدت زمان کوتاهی بر روی افزایش حجم سینه‌ها نقش منحصر به فردی داشته باشند. اما آیا تاکنون به مضرات استفاده از این روش‌ها نیز اندیشیده‌اید؟! طب سنتی مانند همیشه روش‌های درمانی ایده آل، بدون عوارض و منحصر به فرد و ماندگاری را ارائه می‌نماید.

در زمینه افزایش حجم سینه نیز این طب برجسته، استفاده از روغن خراطین را مد نظر قرار داده است. این روغن به جای برخورداری از املاح معدنی و ویتامین‌ها و بسیاری از ترکیبات دیگر، می‌تواند بر روی افزایش حجم سینه نیز نقش بسزایی داشته باشد. اگر به دنبال دریافت نتیجه مطلوب و ماندگار جهت افزایش حجم سینه‌ی  خود هستید، توجه به خواص روغن خراطین برای سینه، شدیدا پیشنهاد می‌شود. از جمله خواص این روغن  عبارتند از:

برخورداری از میزان پروتئین قابل توجه

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین برای سینه، برخورداری از حجم بسیار زیاد پروتئین می‌باشد. روغن خراطین از پودر کرم قرمز خاکی تهیه شده است. این کرم خاکی سرشار از پروتئین بوده که نقش بسزایی در افزایش حجم اندام‌های مختلف بدن ما خواهد داشت. روغن‌خراطین با در بر داشتن پروتئین مناسب می‌تواند بر روی افزایش حجم سینه نقش بسزایی داشته باشد.

روغن خراطیین در قطره چکان

 

افزایش گردش خون

از دیگر خواص روغن خراطین برای سینه، می‌توان به افزایش میزان گردش خون در سینه اشاره نمود. اغلب با افزایش میزان گردش خون در اندام‌های مختلف بدن، می‌توان شاهد  افزایش حجم اندام مورد نظر بود. در هنگام استفاده از روغن خراطین، شاهد افزایش میزان ماساژ دهی اندام مورد نظر هستیم. این عمل روند جریان خون را افزایش داده و از این نظر می‌تواند بر روی حجم دهی اندام مورد نظر شما نقش بسزایی داشته باشد.

برخورداری از اسید آمینه

از دیگر عناصری که می‌تواند بر روی افزایش حجم اندام مورد نظر شما نقش به سزایی داشته باشد، می‌توان به وجود اسید آمینه‌های ضروری اشاره نمود. روغن‌خراطین نیز به سبب برخورداری از حجم بالای اسیدهای آمینه ضروری، می‌تواند منبع مناسبی برای تامین نیاز اندام مورد نظر شما به شمار برود.

برخورداری از ویتامین E

از جمله ویتامین‌های مهم در بدن، ویتامین E است. این ویتامین به عنوان آنتی اکسیدان بسیار قوی شناخته شده که می‌تواند با از بین بردن سلولهای مرده و بازسازی سلولها، نقش بسزایی بر روی سلامت اندام‌ها و همچنین افزایش حجم آنها داشته باشد. روغن خراطین نیز با برخورداری از میزان قابل توجهی از ویتامین E، می‌تواند در تامین آنتی اکسیدان ضروری بدن، نقش بسزایی داشته باشد.

برخورداری از امگا 3، امگا 9 و امگا 6

آیا جایگزین مطلوب برای تامین امگا مورد نیاز بدن، سراغ دارید؟ روغن خراطین به سبب برخورداری از امگا 3، امگا 9، امگا 6 به عنوان یک منبع مغذی شناخته شده و تاثیر فوق العاده‌ای بر روی افزایش حجم و همچنین سلامت سینه‌های شما خواهد داشت.

از دیگر عناصر مفید و ایده‌آل موجود در این روغن که هر کدام نقش بسزایی بر روی افزایش حجم اندام مورد نظر شما دارند، می‌توان به:الانتئین، لینولئیک اسید، هگزا کالوئیک و … اشاره نمود.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

روش استفاده از روغن خراطین برای سینه

با در نظر گرفتن موارد یاد شده از خواص فوق العاده‌ی این روغن بر روی افزایش حجم سینه، استفاده از آن در بین بانوان بسیار رواج یافته است. اما باید در نظر داشت که توجه به برخی از موارد، می‌تواند شما را در دستیابی به نتایج ایده‌آل و مناسب، همراهی نماید. یکی از نکات مهم برای دستیابی به نتایج دقیق و ایده‌آل، روش مصرف صحیح و ایده‌آل از این روغن کاربردی و مناسب، است. آیا از روش استفاده از این روغن آگاهی دارید؟!

گام اول

برای استفاده از این روغن، ابتدا سطح سینه را با مواد شوینده‌ی مناسب به طور کامل و صحیح شستشو دهید. بهتر است سطح سینه از هر گونه آلودگی و ناپاکی تمیز و پاک گردد. در این صورت از بروز مشکلات پوستی، جلوگیری خواهد شد.

گام دوم

در این مرحله باید سطح سینه‌ها را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. این ماساژ در پوست‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای نمونه در برخی از موارد مدت زمان ماساژ باید بیش از 10 دقیقه و در برخی از افراد نیز زیر 10 دقیقه به طول می‌انجامد. این ماساژ باید تا زمانی ادامه یابد که رنگ پوست اندام مورد نظر تغییر یافته و صورتی یا قرمز گردد.

گام سوم

پس از تغییر رنگ، حال نوبت به استفاده از روغن در سطح پوست است. چند قطره از روغن خراطین اصل را بر روی سطح سینه ریخته و از نفوذ آن بر روی نوک سینه خودداری کنید. حال با استفاده از انگشتان خود، فرآیند ماساژ دهی را ادامه دهید. زمان این ماساژدهی نیز بین 5 الی 10 دقیقه است. میزان ماساژ باید تا زمانی ادامه پیدا کند که روغن خراطین به طور کامل جذب پوست شما گردد.

بطری کوچک روغن خراطین

چهار نکته طلایی برای دستیابی به نتایج ایده‌آل پس از مصرف روغن خراطین

برخی از نکات طلایی در استفاده از روغن خراطین، می‌توانند شما را در دستیابی به نتایج ایده‌آل و منحصر به فرد همراهی نمایند. در ادامه به بررسی این نکات ارزشمند می‌پردازیم تا بتوانید به بهترین نحو از نتایج مطلوب در استفاده از روغن خراطین، بهره‌برداری کنید.

  1. مهمترین نکته در دستیابی به نتایج مطلوب پس از استفاده از روغن خراطین برای سینه، خرید روغن خراطین اصل از مراکز معتبر می‌باشد. روغن خراطین اصل از ویژگی‌ها و خصوصیات مهمی برخوردار است که با شناخت آنها می‌توانید به راحتی یک خرید موفقیت آمیز و یک نتیجه حیرت انگیز را تجربه کنید.
  2.  استفاده از کمپرس گرم پس از ماساژ اولیه برای باز شدن منافذ پوست و همچنین استفاده از کمپرس سرد پس از استفاده از روغن خراطین و ماساژ ثانویه برای بسته شدن منافذ پوست، می‌توانند شما را در دستیابی به نتایج منحصر به فرد و ماندگاری ایده‌آل در افزایش حجم، همراهی نمایند.
  3. طی کردن دوره درمانی مناسب برای دستیابی به نتایج ایده آل، بسیار ضروری و مهم است. برای اینکه بتوانید شاهد افزایش حجم سینه خود باشید، بهتر است که از این روغن روزانه دو بار و به مدت 45 الی 70 روز استفاده کنید. در این صورت می‌توانید شاهد نتایج ایده آل و حیرت‌انگیزی باشید.
  4.  در صورتی که شاهد بروز مشکلات پوستی در ناحیه سینه پس از استفاده از روغن خراطین بودید، می‌توانید به تقلبی بودن روغن خراطین و یا حساسیت پوست بدن خود به این روغن پی ببرید. لذا توجه به نکات مهم خرید روغن خراطین اصل از جمله رنگ، غلظت، بو و غیره، بسیار کاربردی و ضروری است.

پیشنهاد مطالعه:”روغن خراطین بهتر است یا پماد خراطین

بهترین روش ماساژ سینه برای افزایش حجم در سینه

بهترین روش ماساژ روغن خراطین برای سینه، از سمت بیرون به سمت داخل است. بهتر است از فشار مناسب (نه قوی و نه ضعیف) بر روی سینه استفاده شود. بهتر است پس از هر بیست بار ماساژ، حرکت دست خود را تغییر دهید. اما توجه داشته باشید بهترین نوع ماساژ از سمت بیرون به داخلی است. بهتر است از ماساژ سینه به سمت بالا و یا داخل بپرهیزید. با استفاده از ماساژ صحیح در سینه‌ها، می‌توانید از افتادگی سینه‌ها نیز پیشگیری نمایید.

با در نظر گرفتن نکات طلایی استفاده از این روغن اثر بخش و همچنین در نظر گرفتن ماساژ صحیح سینه، می‌توانید در هفته‌ی دوم استفاده از روغن خراطین، شاهد اثرگذاری حیرت انگیز آن باشید. اما برای اینکه بتوانید از این اثرگذاری برای مدت طولانی برخوردار شوید، بهتر است که این روند را برای مدت 2 الی 3 ماه ادامه دهید. در این صورت می‌توانید شاهد افزایش حجم سینه با ماندگاری طولانی باشید.

بهترین زمان برای مصرف روغن خراطین برای سینه، شب هنگام و قبل از خواب است. در این صورت روغن زمان مناسب برای نفوذ در پوست را دریافت نموده و می‌تواند تاثیرگذاری ایده‌آل‌تری را برای مصرف کنندگان در بر داشته باشد. بهتر است این روغن به مدت حداقل 2 ساعت بر روی پوست باقی بماند تا تاثیرگذاری فوق العاده مطلوبی بر روی پوست داشته باشد.

با استفاده از این روغن نه تنها می‌توانید شاهد افزایش حجم در سینه‌های خود باشید، بلکه می‌توانید شاهد سفتی و جلوگیری از افتادگی سینه‌ها نیز باشید. این روغن محدودیت سنی ندارد، اما بهترین زمان برای تاثیرگذاری آن، سنین پایین و زیر 25 سال است.

جمع بندی

از جمله خواص روغن خراطین برای سینه، می‌توان به افزایش حجم و همچنین جلوگیری از بروز افتادگی سینه، اشاره نمود. این روغن به سبب برخورداری از ویتامین‌ها و املاح معدنی و بسیاری از ترکیبات خاص دیگر، می‌تواند بر روی افزایش حجم طبیعی سینه‌ها، نقش بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

  1. من ۴۶ سالمه ۱۸ سالم بوده عهد بوق دماغ عمل کردم زشت شدم به صورتم و دماغم روغن خراطین زدم بزرگ بشه بزرگ نشد گنده شد صورتم هم گنده شده اونی که می خواستم نشده سینه هم نمی خوام همه جا بزنم یک قسمت ها که مال وزن کم و زیاد بزنم بعد فکر کنم ورم موقتی باشه دماغ را دراز کرد بدحالت هم بزرگ کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *