آیا کره بادام زمینی صورت را چاق می کند؟

فهرست

بسیاری از افراد از کره بادام زمینی برای بدنسازی استفاده می کنند این ماده مغذی خواص زیادی دارد به هیمن دلیل سوال اینجاست که آیا کره بادام زمینی صورت را چاق می کند؟ برای چاق و پر شدن صورت، لازم است ورزش های متعددی را انجام دهید همچنین شما باید به رژیم غذایی خود هم توجه لازم را داشته باشید زیرا تغذیه مناسب به شما می تواند بسیار کمک کند.

بررسی کره بادام زمینی برای چاقی صورت 

یکی از راه های سالم برای افزایش وزن، استفاده از کره بادام زمینی در وعده های غذایی است.  کره بادام زمینی به دلیل داشتن ویتامین و مواد معدنی مغذی مثل منیزیم در شکل دهی عضلات بدن نقش موثری دارد. حال چنانچه به وزن ایده آل خود رسیده اید و صورتی لاغر دارید می توانید کره بادام زمینی را تجربه کنید. این ماده مغذی هم کبد و هم دستگاه گوارش را تنظیم می کند و بر متابولیسم بدن تاثیر مثبتی دارد. ویتامین B6  و E موجود در آن به کلاژن سازی صورت کمک می کنند و بافت آن را پرتر می سازند.

چه غذاهایی برای پرتر شدن صورت مفیدند؟

غذاهای حاوی چربی های سالم در پرتر شدن صورت مفیدند. برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند، ممکن است به فرد کمک کنند وزن خود را افزایش دهند و صورت خود را چاق تر نگه دارند. از جمله دانه ها و آجیل، مثل بادام زمینی و کره آن،  حاوی منابع انرژی طبیعی بالایی دارند، اما مقدار زیاد ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای چرب سالم را نیز فراهم می‌کنند و به فرد کمک می‌کنند وزن خود را به روشی سالم افزایش دهند. همچنین شیر و انواع ماهی نیز در حفظ جوانی صورت مفیدند.

کره بادام زمینی در کنار تعدادی بادام زمینی

تون عضلانی صورت به چه چیزی بستگی دارد؟

شکل صورت افراد به طور طبیعی در طول زندگی در حال تغییر است. زیرا افزایش سن می تواند منجر به از دست دادن چربی یا تون عضلات صورت شود. شکل صورت هر فرد با توجه به وزن فعلی و میزان عضله او متفاوت است. از نظر زیبایی بعضی افراد دوست دارند که صورتی با ظاهر گردتر و پرتر داشته باشند و بعضی نیز داشتن صورت استخوانی را ترجیح می دهند.

آیا افزایش چربی یا عضله به پر شدن صورت کمک می کند؟

به دست آوردن چربی یا عضله می تواند به ایجاد فرم صورت کامل تر کمک کند. هنگام افزایش وزن طبیعی نمی توان به طور خاص صورت را هدف قرار داد. با این حال، افزایش وزن به طور کلی می تواند به افراد کمک کند تا چهره کامل تری داشته باشند. تمرین دادن عضلات صورت می تواند آنها را قوی تر کند، که ممکن است صورت را پرتر نشان دهد. با این حال، برخی از افراد از تمرینات صورت برای لاغر شدن صورت خود استفاده می کنند.

بنر کره بادام زمینی

دیگر روش های پر شدن صورت

استفاده از آبرسان هایی چون عسل و شکر و یا روغن های نارگیل و کرچک که همگی حاوی آنتی اکسیدان هستند به درمان و پرشدن صورت کمک می کند. استفاده از روغن ها یا تزریق آنها به پوست صورت می تواند در پرتر نشان دادن لایه های خارجی صورت موثر باشد. روغن زیتون، روغن آووکادو و … می توانند در امر آبرسانی و کلاژن سازی پوست نیز موثر باشند.

مقاله مرتبط:”خواص کره بادام زمینی برای لاغری و چاقی”

سخن آخر

آیا کره بادام زمینی صورت را چاق می کند؟ بله کره بادام زمینی به دلیل داشتن چربی های مفید میتواند در پرتر نشان دادن صورت موثر باشد. همچنین استفاده از ماسک های صورت که حاوی گلیسیرین، اوره، اسید هیالورونیک لانولین و مواد طبیعی چون روغن نارگیل، آووکادو و کرچک هستند و می توانند به چاقی صورت کمک کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *