رنگ روغن کرچک طبیعی چه رنگی است؟

فهرست

رنگ روغن کرچک ساده  که در داروسازی  کاربرد دارد، معمولاً بی رنگ یا زرد کم رنگ است. در مقایسه، JBCO یک رنگ کهربایی غنی تا قهوه ای تیره است. این رنگ روغن کرچک حاصل از خاکستر دانه های کرچک بو داده است. این اضافه خاکستر  باعث شده است که در بین طرفداران این روغن تقاضای بیشتری پدید آید.

رنگ روغن کرچک

روغن کرچک معمولی، معمولاً زرد کم رنگ تا شفاف است. روغن کرچک سیاه جامائیکایی دقیقا برعکس است. لوبیا را تفت می دهند تا رنگ تیره ای به دست آید.  این رنگ در واقع خاکستر است

روغن کرچک، یک روغن گیاهی است که از دانه های کرچک به دست می آید. روغن کرچک معمولا به صورت مایع است و دارای رنگ زرد کم رنگ و گاهی اوقات بی رنگ است. بوی تندی دارد و طعم آن خیلی خاص است. در درجه حرارتی حدود 313 سانتی گراد به جوش می آید. روغن کرچک حاوی اسید های چرب تری گلیسرید و اسید رسینولئیک است که برای بدن مفید می باشند. روغن ها به طور کلی، هر چه کمتر فرآوری شده باشند، بهتر هستند. در مورد روغن کرچک سیاه جامائیکا ، اولین فکری که به ذهنمان رسید، این بود که احتمالاً کمی فرآوری شده و احتمالاً فیلتر نشده است که این مطلب درست نیست.

روغن کرچک در کنار شاخه های گل خشک

تشخیص کیفیت از روی رنگ روغن کرچک

وقتی به دنبال یک روغن زیتون خوب هستید، روغن زیتونی را می خواهید که «فشار سرد» باشد. استفاده از فشار برای آزادسازی روغن به جای گرما، روغن را در حالت طبیعی تری قرار می دهد. روغن کرچک مایل به زردی که می بینید عموماً فشرده سرد است  و به هر حال روغنی با کیفیت بالاتر است. روغن کرچک معمولی معمولاً زرد کم رنگ است تا شفاف باشد.روغن کرچک سیاه جامائیکایی دقیقا برعکس است. لوبیا را تفت می دهند تا رنگ تیره ای به دست آید.  این رنگ در واقع  رنگ خاکستر است. این روغن بهترین نوع روغن کرچک در بازار است.

روغن کرچک تصفیه نشده چه رنگی است؟

با وجود بسیاری از مارک های بی کیفیت در بازار، شناخت علائم برای خرید روغن کرچک اصلی بسیار مهم است. رنگ: روغن کرچک تصفیه نشده باید طلایی کم رنگ باشد

چرا زرد؟

روغن کرچک زرد با فشار دادن دانه های کرچک تازه تهیه می شود و با گرما درگیر نیست بنابراین، اصطلاح سرد فشرده برای آن به کار می رود.  بدون گرما، خطر تخریب روغن کمتر است. … بنابراین رنگ تیره (و بوی سوختگی) از خاکستر دانه های کرچک برشته شده ایجاد می شود.

سخن آخر

روغن  کرچک جامائیکایی به گفته خودشان بهترین روغن است چرا که  می گویند در این فرایند لوبیاها را آسیاب کرده و می جوشانند تا روغن آن گرفته شود. دانه‌های ارگانیک ما بوسیله یک آسیاب دستی برشته و آسیاب می‌شوند و سپس لوبیاهای خرد شده برای استخراج روغن ارگانیک 100% خالص و قهوه‌ای تیره جوشانده می‌شوند. بهترین روغن موجود در بازار است و در مقایسه با مارک‌های دیگر، رنگ روغن کرچک تیره‌ترین روغن کرچک سیاه جامائیکا است، زیرا ما لوبیاها را طولانی‌تر تفت می‌دهیم که بیشتر از هر روغن دیگری در بازار، در روغن ما خاکستر تولید می‌کند. محتوای خاکستر بیشتر اثربخشی روغن را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *