روغن خراطین چند سانت افزایش می‌دهد؟

فهرست

همانطور که در بسیاری از تحقیقات و همچنین در کتب طب سنتی به این مهم دست یافته‌اند، روغن خراطین تاثیر حیرت انگیزی بر روی افزایش سایز و حجم دهی به اندام‌های مختلف بدن دارد. اما گاها بسیاری از مصرف کنندگان با این سوال که روغن خراطین چند سانت افزایش می‌دهد؟ مواجه می‌شوند. لذا در این مقاله به ذکر میزان واقعی افزایش سایز بعد از استفاده‌ی روغن خراطین، اشاره می‌شود.

گاها برخی از افراد سودجو برای افزایش میزان فروش محصولات خود، اقدام به ارائه‌ی اطلاعات غیر صحیح و نادرست می‌نمایند. در این صورت مصرف کنندگان هرگز به رضایت پس از مصرف، دست نخواهند یافت. یکی از نکات بسیار مهم برای استفاده از این روغن، توجه به تاثیرگذاری حیرت انگیز آن بر روی حجم سینه، باسن، آلت تناسلی و … می‌باشد. اما نکته اینجاست که این روغن چند سانت بر روی افزایش حجم، تاثیرگذار است؟

خرید روغن خراطین حجم دهنده

آیا می‌دانید که روغن خراطین چند سانت افزایش می‌دهد؟

پس از توجه به تاثیرگذاری حتمی روغن خراطین اصل بر روی افزایش سایز، برخی از افراد به دنبال افزایش سایز تا میزان مناسبی هستند. لذا از راهکارهای دقیق و هوشمندانه برای مصرف صحیح انواع محصولات از جمله روغن خراطین اصل، استفاده می‌کنند. در این صورت براحتی به نتیجه مطلوب دست خواهند یافت.

نکته حائز اهمیت در تاثیرگذاری این روغن بر روی افزایش سایز، عدم پاسخ دهی صحیح به طور واقعی به میزان افزایش سایز خواهد بود. افزایش سایز با استفاده از این روغن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی و با در نظر گرفتن بهترین شرایط برای استفاده از این روغن، می‌توان شاهد افزایش 1 الی 2 سانتی متری به صورت ماهیانه بود. گاها برخی از افراد به سبب استفاده‌ در اندام‌های مختلف، شاهد افزایش سایز بیشتری هستند.

روغن خراطین اصلی

چه عواملی بر روی افزایش سایز تاثیرگذار هستند؟

حال این سوال برای افراد به وجود می‌آید که چه عواملی بر روی افزایش مناسب سایز، تاثیرگذار هستند؟! برای این سوال می‌توان به مواردی از جمله:

  • ژنتیک: برخی از افراد به صورت ژنتیکی از اندام‌های بزرگ و یا کوچک برخوردار هستند. افرادی که به صورت ژنتیکی از باسن کوچکی برخوردار هستند، حتی با استفاده از روغن خراطین، شاید افزایش سایز تا 1 الی 2 سایز بیشتر را تجربه کنند.
  • نوع پوست: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار دیگر بر روی میزان افزایش سایز پس از استفاده از روغن خراطین، نوع پوست افراد است. گاها برخی از افراد به سبب برخورداری از پوست مقاوم، خون‌رسانی کمتری را در سطح پوست تجربه می‌کنند. همین موضوع، افزایش سایز پس از استفاده از روغن خراطین را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • سن: تحقیقات بیانگر این بوده است که اغلب افراد زیر 25 سال با استفاده از این روغن، حتی بر روی آلت تناسلی، به نتایج ماندگار و قابل توجهی دست یافته‌اند. در صورتی که افراد با سن بیشتر، باید از اقدامات دیگر مانند، استفاده از دستگاه وکیوم و … را نیز تجربه کنند.
  • کیفیت محصول خریداری شده: از دیگر عوامل بسیار مهم بر روی تاثیرگذاری استفاده از روغن خراطین، توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول و اصالت آن است.
  • نحوه مصرف صحیح: نحوه‌ی ماساژ درست قبل و بعد از استفاده از روغن، بر روی افزایش سایز، بسیار تاثیرگذار است.
  • میزان مصرف صحیح: گاها برخی از افراد برای دریافت نتیجه‌ی سریع‌تر اقدام به مصرف بیش از اندازه از روغن می‌کنند. اما راه درست، مصرف به اندازه و مداوم این روغن است.
  • طی کردن مناسب دوره‌ی درمانی: این داروی درمانی نیز مانند بسیاری از محصولات درمانی دیگر، نیازمند طی کردن بازه زمانی خاصی است.

و … اشاره نمود. هر کدام از موارد ذکر شده، می‌توانند تاثیر مثبت و یا منفی بر روی افزایش مناسب سایز، داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:”خواص روغن خراطین برای آلت چیست؟”

جمع بندی

در پاسخ به این سوال که روغن خراطین چند سانت افزایش می‌دهد؟ هنوز پاسخ دقیق و جامعی دریافت نشده است. این روغن بر روی افراد مختلف، تاثیرات غیر مشابهی داشته است. اما کمترین تاثیرگذاری آن، بین 1 الی 2 سانت در طی یک ماه مصرف، است.

 

اشتراک گذاری

یک پاسخ

  1. با سلام
    بابت محتوای خوب بسیار سپاسگذاریم.
    در زمینه میزان تاثیر گذاری روغنهای طبیعی روی افراد مختلف باید گفت عوامل مختلفی در این زمینه دخالت دارند که میتوان مهمترین عوامل را نوع پوست ، ژنتیک ، نحوه مصرف و … نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *