کره بادام زمینی را با چه چیزی بخوریم؟

فهرست

کره بادام زمینی طعم فوق العاده ای دارد که سرشار از پروتئین و مواد مغذی است که برای بدن بسیار فایده دارد. ممکن است برای هر فردی این سوال به وجود بیاید که کره بادام زمینی را با چه چیزی بخوریم؟ که ما در اینجا به این پرسش پاسخ می دهیم.

فواید کره بادام زمینی

کره بادام زمینی موجب باز شدن رگ های بدن و تسهیل جریان خون می شود. از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می کند و جایگزینی مناسب برای کودکانی است که علاقه ای به مصرف گوشت ندارند چرا که پروتئین موجود در بادام زمینی با گوشت برابری می کند. همچنین از کره بادام زمینی می توانید در بدنسازی نیز استفاده کنید و بدنی عضلانی تر داشته باشید.

 بادام زمینی را تفت دهید و بعد میکس کنید تا به صورت مایعی نرم و لطیف درآید این مایع همان کره بادام زمینی است که به کاهش سرطان سینه کمک می کند و چربی سوز قوی برای شکم و پهلوها می باشد. همچنین موجب کاهش سطح استرس می شود و قدرت حافظه  و یادگیری را بالا می برد. فشار خون را کنترل می کند و ریسک ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. همچنین موجب می شود بهتر و آسوده تر بخوابید.

کره بادام زمینی را با چه چیزی بخوریم؟

برای تجربه طعمی جدید، ترکیب کره بادام زمینی با شیر را پیشنهاد می کنیم که ترکیب این دو ماده غذایی در کنار هم بسیار مقوی است و می توانید با مصرف آن، روزی پرانرژی را آغاز کرده و نگران مشغله های روزمره نباشید. کره بادام زمینی  فقط برای مالیدن روی یک نان تست نیست و از آن در بسیاری از غذاها استفاده می شود.

کره بادام زمینی و سیب

برای تهیه یک میان وعده عالی و لذیذ می توانید مقداری کره بادام زمینی را بر روی تکه های سیب پخش کرده و از خوردن این غذای سالم و مقوی لذت ببرید. از این عصرانه می توانید در محفل دوستان تان استفاده کنید و به رنگی تر شدن میز عصرانه خود کمک کنید.

کره بادام زمینی و زنجبیل

در سالاد زنجبیل تایلندی می توانید مقداری کره بادام زمینی اضافه کنید چرا که  طعم تند زنجبیل در کنار آن باعث می شود که سالاد بسیار خوشمزه تری داشته باشید. به طور کلی کره بادام زمینی در  دستورالعمل انواع سوپ، سالاد و  غذا ها بکار می رود و به راحتی می توانید با اضافه کردن این چاشنی، طعم های جدید بسازید.

کره بادام زمینی و جو دوسر

جو دوسر منبع عالی فیبر و بهترین غذایی است که می توانید برای صبحانه تهیه کنید چرا که با مصرف آن بر طول عمرتان می افزایید. برای آنکه طعم جو بهتر شود نیاز به یک سری ترفند دارید زیرا به تنهایی طعم خوبی ندارد.می توانید مقداری پنیر پیتزا و کره بادام زمینی به آن اضافه کنید و به راحتی آن را تست کنید و از این سوپ خوشمزه جدید بسیار لذت ببرید.

کره بادام زمینی و کرفس

یک ترکیب کلاسیک برای میان وعده، آغشته کردن کرفس در بادام زمینی و خامه است که بسیار ترد و لذیذ است و می تواند برای شما یک میان وعده عالی باشد.

کره بادام زمینی و میگو

میگو به تنهایی طعم جالبی ندارد اما وقتی که از کره بادام زمینی برای چاشنی آن استفاده شود، طعم بهتری خواهد گرفت. تهیه رول میگو که در آن از سبزیجات تازه استفاده می شود در کنار بادام زمینی ایده ای جدید برای  یک شام متفاوت خواهد بود.

یک شیشه حاوی کره بادام زمینی و دانه های بادام زمینی

 

کره بادام زمینی و توت فرنگی

خیلی راحت می توانید مقداری کره بادام زمینی را بر روی یک تکه نان تست بمالید و با چند تکه توت فرنگی تازه آن را تزیین کنید و ترکیبی جذاب و دل انگیز ایجاد کنید. کره بادام زمینی به طور کلی  انتخاب یک سرآشپز حرفه ای است زیرا در کنار بسیاری از شیرینی ها و براونی ها به عنوان یک چاشنی ممتاز و درجه یک کاربرد دارد.

کره بادام زمینی و گوشت گاو

می توانید بعد از تهیه یک برگر از گوشت گاو به جای سس سفید یا قرمز مقداری کره بادام زمینی و خامه بر روی آن بریزید. کمی عجیب به نظر می رسد ولی اعتماد کنید طعم شیرین کره بادام زمینی در کنار همبرگر یک تجربه متفاوت خواهد بود.

کره بادام زمینی و ترشی

برای به وجود آوردن طعمی شگفت انگیز؛ می توانید از ترکیب ترشی با بادام زمینی استفاده کنید. ترشی در کنار شیرینی کمی عجیب است ولی  مطمئن باشید که اگر آن را امتحان کنید مزه آن را فراموش نخواهید کرد.

بنر کره بادام زمینی

کره بادام زمینی و چوب شور

چوب شور، این خوراکی محبوب را اگر به کره بادام زمینی آغشته کنید، یک صبحانه یا عصرانه عالی و مقوی برای کودک خود خواهید داشت؛ که با یک بار خوردن آن عاشقش می شود. چرا که یک ترکیب هوشمندانه ایجاد کرده اید که می تواند به نوعی یک غذای مکمل باشد که در رشد هر چه بیشتر کودک اثرگذار باشد.

کره بادام زمینی با ماست یونانی

ماست یونانی، غذای مناسبی برای بیماری قند است.  ماست به تنهایی طبعی سرد دارد، بنابراین شما می توانید آن را با یک قاشق کره بادام زمینی مخلوط کرده، مزاج آن را اصلاح کنید. همچنین می توانید  از آن به عنوان سس برای انواع سالاد استفاده کنید.

 کره بادام زمینی و شکلات

یک صبحانه پرکالری که می توانید خانواده و دوستانتان را با آن مهمان کنید و دیگر دغدغه اینکه کره بادام زمینی را با چه چیزی بخوریم؟ را نداشته باشید، استفاده از ترکیب بادام زمینی با شکلات صبحانه را می توانید به راحتی روی کوکی ها بریزید یا با خامه نوش جان کنید.

سخن آخر

تنوع غذایی که در کره بادام زمینی وجود دارد، باعث می شود دیگر دغدغه نداشته باشیم که  کره بادام زمینی را با چه چیزی بخوریم؟ این ماده غذایی پرکالری به راحتی نیاز روزانه شما را تامین می کند  و پاسخگوی هر سلیقه ای با هر ذائقه ای می تواند باشد. چرا که از کره بادام زمینی می توانید به همراه شکلات، میگو، گوشت گاو و مواد بسیار زیاد دیگر استفاده لازم را ببرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *