کره نارگیل را با چه بخوریم؟

فهرست

یکی از تفریحات ما در برنامه های غذایی روزانه خلق طعمی جدید و خوشمزه در خوراکی ها است. یکی از خوراکی های جذابی که می توانید آن را در برنامه غذایی تان بگنجانید کره نارگیل است. حال حل این مورد که کره نارگیل را با چه بخوریم؟ می تواند راهی برای خلق طعم های جدید باشد، به طوری که مورد پسند ذائقه های مختلف باشد.

کره نارگیل را با چه بخوریم؟

می توانید با کره نارگیل میله های آب نباتی بسازید و یا با آن یک فاج تمشک ( مخلوطی از کره، شیر و شکر) تهیه کنید همچنین می توانید براونی کره نارگیل را امتحان کنید. کره نارگیل را می توانید به هنگام سرو شکلات در فنجان هایی ریخته و آن را با ترافل های رنگی تزیین کنید. تهیه کرپ کره نارگیل که با میوه ها رنگارنگ شده است، می تواند تجربه ای خوشمزه باشد. شما می توانید کره نارگیل را به عنوان صبحانه، با جو دو سر یا اسموتی مصرف کنید.

ترافل کره نارگیل

کره نارگیل را به شکل توپ هایی به اندازه گردو درآورید و در شکلات ذوب شده آغشته کنید بعد در یخچال بگذارید. این روش بسیار  برای پذیرایی و دورهمی های دوستانه می تواند جذاب باشد.

کره نارگیل یخ زده

از این خوراکی می توانید به صورت یخ زده نیز استفاده کنید و آن را روی خوراکی های  پخته شده مثل انواع کیک برای تزیین  قرار دهید. کاپ کیک ها را می توانید به این روش تهیه کنید. فقط کمی زمان دهید تا خنک شوند بعد از کره نارگیل یخ زده بر روی آنها استفاده کنید.

برای خرید کره نارگیل می توانید از سایت ما یعنی روغنکده بکلی تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ظرف در باز و ظرف در بسته کره نارگیل

دیگر روش های پیشنهادی

شما می توانید کره نارگیل را با پوره میوه مخلوط کنید یا داخل خرما را با این مواد پر کنید. استفاده از آن در سس سالاد نیز می تواند جذاب باشد و طعم شوری را در کنار شیرینی با هم تجربه کنید. روی کدو و سیب زمینی برشته هم به عنوان سس می توانید  مقداری از آن را بمالید و از آن به عنوان جایگزین سس و دیگر مواد افزودنی استفاده کنید.

بنر کره نارگیل

کره نارگیل چه طعمی دارد؟

کره نارگیل که به شکل خامه است دارای طعم نارگیل و کمی شیرین است. سوال اینجاست که کره نارگیل را با چه بخوریم؟ بنابر تجربه مالیدن کره نارگیل روی نان تست بسیار عالی است و یک میان وعده عالی است و می تواند جایگزین خوبی برای نوتلا باشد.

 کره نارگیل با  طعم توت فرنگی

یک مشت توت فرنگی را داخل مخلوط کن ریخته و به آن کره نارگیل اضافه کنید و به این ترتیب کره نارگیل با طعم توت فرنگی بخورید.

کره نارگیل با گلابی

مقداری  از آن را روی نان تست بمالید و گلابی ورقه شده روی آن قرار دهید و از طعم ترکیب نارگیل و گلابی لذت ببرید.

کره نارگیل با قهوه

با مخلوط کردن کره نارگیل با قهوه می توانید شیک قهوه خوشمزه ای داشته باشید.

دسر کره نارگیل

سیب و گلابی را تفت داده و به آن کره نارگیل بزنید. این دسر عصرانه ای مقوی و سالم برای کودک دلبندتان خواهد بود.

توپک توت فرنگی

برای تهیه این میان وعده خوش آب و رنگ، داخل توت فرنگی ها را خالی کرده و با کره نارگیل پرکنید.

درست کردن کره نارگیل خانگی

کافی است نارگیل خشک شده را در غذاساز بریزید،2 تا 3 دقیقه آن را بگذارید مخلوط شود و برگردید حال می بینید کره نارگیل خامه ای شکل  صاف، تازه و  کشداری در انتظار شما است. در صورت تمایل می توانید با اضافه کردن یک یا دو قاشق غذاخوری شربت افرا آن را شیرین کنید. همچنین می توانید به آن ادویه هایی چون جوز هندی، دارچین، پودر کاکائو و پوست لیمو اضافه کنید.

مقاله پیشنهادی:”بهترین ترکیب برای صبحانه چیست؟

سخن آخر

کره نارگیل را با چه بخوریم؟ کره نارگیل جایگزین خوشمزه ای برای لبنیات است و یک منبع غذایی مقوی سرشار از فایده برای سلامتی است که می تواند سیستم ایمنی و مغز شما را در بهترین حالت خود حفظ کند. سعی کنید خودتان کره نارگیل را درست کنید و روی غذاهای پخته شده پخش کنید و از آن به عنوان دیپ میوه استفاده کنید یا روی سوپ و خورش بریزید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *