بهترین روغن برای کمر درد و ماساژ کدام است؟

فهرست


کمردرد عارضه‌ای است که گریبان همه را می‌گیرد. نشستن و یا ایستادن به مدت طولانی، بلند کردن اجسام سنگین، گودی کمر و تحمل فشار زیاد از جمله علل بروز کمر درد است. با استعمال بهترین روغن برای کمر درد، در بهبود یافتن از درد تاثیر گذار است. استفاده از روغن‌های طبیعی، موجب می‌شود مصرف قرص‌های مسکن به حداقل برسد. انجام ماساژ منجر به گرم کردن عضله‌های کمر و افزایش جریان خون می‌شود و چنانچه درد، ناشی از کشیدگی رگ‌های عصب باشد تسکین یافته و بهبود می‌یابد. 4 روغن که دارای اثر تسکین دهندگی قوی برای کمر درد است را در ادامه مقاله معرفی می‌نماییم.

روغن خشخاش

اثر تسکین دهندگی خشخاش برای همه ثابت شده است و همه می‌دانیم که قوی‌ترین مسکن‌های دارویی از این گیاه تولید می‌شود. خرید روغن خشخاش و مصرف آن نیز به اندازه گیاهش، قدرت آرام کنندگی درد را دارد، در نتیجه در ماساژ برای کمر درد، مورد استفاده قرار می‌گیرید.

خشخاش ضد التهاب، شل کننده عضله و آرام بخش است و استرس ایجاد شده در عضلات را نیز از بین می‌برد. استفاده از آن برای ریلکس کردن و باز شدن عضلات به عنوان بهترین روغن برای کمر درد به شدت پیشنهاد می‌شود. ماساژ درمانی موثرترین درمان برای انواع دردهای کمر با علت‌های مختلف است و درصد زیادی از آنها را بهبود می‌دهد.

روغن سیاه دانه

سیاهدانه نیز دارای ترکیبات قدرتمند تسکین دهندگی برای انواع درد کمر، گرفتگی عضلات و درد دیسک و غیره است. مهمترین مزایا آن، از بین بردن تنش‌ها، شل و آرام ساختن عضلات کمر است و بدین واسطه به دردهای کمر و تسکین آن کمک می‌کند.

بنر روغن های گیاهی ناب

پس از خرید روغن سیاه دانه، حرکات ملایم ماساژ بر روی عصب‌های کشیده شده کمر و نفوذ روغن از طریق پوست در آرامش و بهبود عملکرد آنها بسیار تاثیر گذار است. همچنین سیاهدانه ضد التهاب است و برای آرام کردن دردهای مفاصل و زانو نیز موثر عمل می‌کند. برای استفاده از آن کافی چند قطره از روغن را به موضع درد بریزید و با حرکات ماساژ گونه آن را پخش کنید تا کاملا جذب پوست شود.

ظرف روغن سیاه دانه که در اطراف آن دانه های سیاه دانه ریخته شده

روغن ترکیبی درد

اگر درد کمر ناشی از ضربه در حادثه است و یا دردهای بسیار شدید سیاتیک یا دیسک کمر باشد. باید درمان‌های جدی تحت نظر پزشک انجام شود. در کنار آن می‌توانید از بهترین روغن برای کمر درد استفاده کنید و با خرید روغن ترکیبی درد به کاهش درد بدنی خود کمک کنید. این روغن قدرت تسکین دهندگی دردهای بسیار شدید را دارد و سرعت اثرگذاری آن بالا است.

ترکیبی درد، حاصل ترکیب تعداد زیادی از روغن‌هایی است که ضد التهاب و ضد درد هستند و به سرعت می‌توانند در موضع نفوذ کرده و درد را کاهش دهند. از جمله روغن‌های استفاده شده در این ترکیب می‌توان بابونه، آویشن، رزماری، سیاه دانه را مثال زد.

روغن بادام تلخ

تفاوت بادام تلخ با سایر روغن‌های نام برده در جذب سریع و سبک بودن آن است و آثار چربی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. این روغن دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که پوست به آنها نیاز دارد. خرید روغن بادام تلخ و استفاده مداوم آن به دفع سموم کمک می‌کند و تنش‌های بین عضلات را از بین برده و تسکین می‌دهد.

بادام تلخ رایحه بسیار خوبی دارد و آرامبخش است. استفاده از آن در ماساژ، کمر دردهای موضعی را به سرعت آرام می‌کند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان خانگی دردهای موضعی عضلانی است.

نتیجه گیری

برای نتیجه گیری از استعمال بهترین روغن برای کمر درد، بهتر است انجام آن را به یک ماساژور حرفه‌ای بسپارید. زیرا با فشار به اندازه در موضع درد، جریان خون را شدت می‌بخشد. گرمی ایجاد شده از حرکات ماساژ باعث رفع استرس، خستگی و کوفتگی عضلات است و عملکرد آنها را بهبود می‌بخشد. انجام مداوم ماساژ میزان دردهای عضلانی را به حداقل می‌رساند علاوه بر اینکه برای سلامت پوست نیز مفید است. در هنگام تهیه روغن ماساژ کمر درد، از عدم حساسیت به آن کاملا مطمئن شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *