طرز تهیه دسر با کره نارگیل چگونه است؟

فهرست


امروز ما قصد داریم تا نحوه درست کردن دسر با کره نارگیل را به شما آموزش دهیم. هر کدام از این دسر ها یک سری ویژگی های خاص داشته و طعم فوق العاده ای می تواند داشته باشد. جالب است بدانید که این دسر ها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آنها هم در میان کودکان و هم در میان افراد بزرگسال به شدت محبوب است. پس، اگر شما هم به این زمینه علاقه مند هستید ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید.

قبل از پرداخت به مباحث مربوط به ساخت دسر با کره نارگیل، ما قصد داریم تا خواص و ضرر های کره نارگیل را با هم بررسی کنیم. پس با ما و این مقاله در مورد کره نارگیل تا انتها همراه باشید.

نحوه تهیه دسر با کره نارگیل

برای ساخت یک دسر خوشمزه با کره نارگیل، در ابتدا شما باید مطمئن شوید که همه مواد اولیه مورد نیاز را به همراه دارید. در لیست زیر شما می توانید این مواد اولیه را مشاهده کنید.

کره نارگیل داخل قاشق

مواد لازم

  • زرده تخم مرغ 6 عدد
  • خامه 250 گرم
  • شکر 200 گرم (1 لیوان)
  • شیر 2 لیوان
  • وانیل نصف قاشق چایخوری
  • ژلاتین 5  ورق (حدوداً 15 گرم)
  • کره نارگیل 200 گرم
  • آب به مقدار لازم

طرز تهیه

در ابتدا باید زرده تخم مرغ را با 200 گرم شکر و نصف قاشق چایخوری وانیل ترکیب کنید. شما باید مواد را آنقدر هم بزنید تا پف کرده و کشدار شود. سپس شما باید 2 لیوان شیر را بجوشانید تا غلیظ شود و سپس صبر کنید تا کمی خنک شود. در این مرحله باید شیر را به مواد اضافه کنید.

ورقه های اصیل ژلاتین را خرد کنید و به میزان نصف استکان آب به آن اضافه کنید. سپس باید آن را بر روی بخار آب قرار دهید تا کامل حل شود. سپس محلول را به کیک اضافه کنید. سپس باید نارگیل و کره نارگیل را با خامه مخلوط کنید و به مایه اولیه اضافه کنید.

در آخرین مرحله شما باید یک قالب آماده کنید و دسر را درون آن بریزید. سپس شما باید آن را در یخچال قرار دهید تا سفت شود و خود را بگیرد. در آخرین مرحله شما باید آن را از یخچال بیرون بیاورید و آن را میل می کنید.

فواید استفاده از کره نارگیل

همانطور که گفته شد، قبل از بررسی نحوه درست کردن دسر با کره نارگیل، بیایید تا فواید استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. نارگیل یکی از میوه های خوشمزه و مفید به حساب می آِید که استفاده از آن تاثیرات زیادی را بر روی قسمت های مختلف بدن شما خواهد گذاشت. این محصول می تواند از قسمت های مختلفی همچون روغن نارگیل، آب نارگیل، شیر نارگیل و کره نارگیل تشکیل شده باشد.

استفاده از کره نارگیل و دسر با کره نارگیل به شما در کاهش وزن کمک می کند. این محصول حاوی چربی های سالمی بوده و این چربی ها به شدت برای قسمت های مختلف بدن و سلامتی شما مفید هستند. کره نارگیل می تواند به متابولیسم بدن شما کمک بسیار زیادی بکند. در نتیجه این فرایند ها افرادی که از این کره استفاده می کنند با کاهش وزن و کالری سوزی مواجه خواهند شد.

تقویت سیستم ایمنی بدن دیگر ویژگی کره نارگیل است. کره نارگیل به گونه ای طراحی شده است که می تواند حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی باشد. این مواد معدنی به محض ورود به بدن بر روی قسمت های مختلفی از سلامتی تاثیر گذار هستند. هنگامی که مقادیر لوریک اسید موجود در کره نارگیل به قسمت های ایمنی بدن شما نفوذ پیدا کند، احتمال مریض شدن شما تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

کره نارگیل و نان

دیگر ویژگی این محصول می تواند به افزایش رشد عضلات اشاره کرد. کره نارگیل می تواند دارای اسید های چرب زنجیره متوسط باشد. این محصول توسط بدن شما به سرعت جذب شده و می تواند یک منبع انرژی فوق العاده برای ورزشکاران به حساب بیاید. البته که شما باید به دنبال بهترین ها برای این خاصیت باشید.

نکات استفاده از کره نارگیل برای بدن

حال که مباحث مربوط به فواید کره نارگیل را پشت سر گذاشتیم، نوبت به عوارض این محصول می رسد. خوشبختانه در صورتی که شما به اندازه و به صورت متعادل از این محصول استفاده کنید، با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. در ضمن، استفاده از این محصول می تواند برای پوست شما هم به شدت مفید باشد. شما می توانید از آن برای ماساژ بدن استفاده کنید.

ولی بانوان باردار و بانوان شیرده خیلی نباید این محصول را مصرف کنند. همانطور که گفته شد کره نارگیل حاوی لوریک اسید است. این محصول می تواند برای بدن در دوران بارداری یا شیردهی مضر باشد. پس، در این دوران قبل از مصرف کره نارگیل شما باید با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن شوید که در حال استفاده از بهترین مواد غذایی هستید.

پیشنهاد مطالعه:”کره نارگیل را با چه بخوریم؟”

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید، کره نارگیل فواید و  عوارض خاص خود را دارد. این محصول به شدت مفید بوده و شما با خیال راحت می توانید آن را به کار گیرید. در ضمن، دسر این کره هم به شدت خوشمزه و مفید می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *