خواص روغن آرگان برای ریش چیست؟

فهرست

آیا تاکنون چیزی در مورد خواص روغن آرگان برای ریش شنیده‌اید؟! یکی از خصوصیات جذاب در چهره‌ی برخی از آقایان، وجود ریش است. حتما افرادی در کنار شما وجود دارند که به دنبال یک راهکار مناسب برای رشد مطلوب ریش و یا پرپشتی آن، هستند. اغلب آقایان به سبب قرارگیری در محیط‌های آلوده و همچنین به جهت قرارگیری در معرض تابش نور خورشید، با ریزش و تار موهای بسیار ضعیفی مواجه خواهند بود. لذا همواره به دنبال راهکارهای مطلوبی برای افزایش رشد و ضخیم کردن تار موهای خود هستند.

از خواص روغن آرگان برای ریش چه می‌دانید؟

این روغن به سبب برخورداری از مزایای فوق العاده و همچنین به دلیل در بر داشتن بسیاری از مواد و املاح معدنی مناسب، گزینه‌ی ایده‌آلی برای افزایش رشد و تقویت موها و ریش، به شمار می‌رود. در ادامه به ذکر دلایل مهم برای این روغن، می‌پردازیم.

افزایش استحکام و مقاومت تار موها

اغلب موها به سبب برخورداری از تارهای بسیار ضعیف و شکننده، دچار آسیب شده و به راحتی با ریزش مواجه خواهند شد. این روغن به سبب برخورداری از ترکیبات منحصر بفرد، مقاومت تار موها را افزایش داده و ضعف و ناتوانی آنها را به قدرت و توانایی بالا، مبدل خواهد نمود.

رطوبت رسانی ایده‌آل

از دیگر مزایای فوق العاده برای استفاده از روغن آرگان برای ریش، می‌توان به رطوبت رسانی آن اشاره کرد. این روغن رطوبت مورد نیاز ریشه در موی سر و ریش را تامین نموده و از این جهت، رشد مطلوب و مقاومت موها را به همراه خواهد داشت.

سرشار از ویتامین E

این روغن فوق العاده، سرشار از انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین E است. لذا سطح آنتی اکسیدان بدن را افزایش داده و از این طریق می‌تواند رادیکال‌های آزاد موجود در بدن از جمله ریش را کاهش داده و رشد مجدد موها و افزایش مقاومت آنها را به همراه داشته باشد.

تقویت ساقه و ریشه مو

این روغن در بر دارنده‌ی امگا 3، امگا 6، امگا 9 بوده و از این طریق می‌تواند بر روی تقویت ریشه و ساقه مو، نقش فوق العاده‌ای داشته باشد. این روغن منحصر بفرد با تقویت ساقه و ریشه، ریش بسیار جذاب و دلنشینی را برای مخاطب به همراه خواهد داشت.

براقی و شفافیت ریش

از دیگر مزایای فوق العاده‌ی خواص روغن آرگان برای ریش، می‌توان به افزایش براقیت و شفافیت آن اشاره نمود. در این صورت نه تنها از یک چهره‌ی دلنشین و جذابی برخوردار خواهید شد، بلکه می‌توانید شاهد افزایش مقاومت و پر پشتی آن نیز باشید.

 برخورداری از ویتامین A

از دیگر فواید حیرت انگیز این روغن، می‌توان به برخورداری از سطح قابل توجهی از ویتامین A اشاره کرد. این روغن با برخورداری از ویتامین A به غدد پوستی کمک می‌نماید تا بتواند سبوم را ایجاد کند.

دو شیشه حاوی روغن آرگان به همراه یک گل

 

راهنمایی برای استفاده از خواص روغن آرگان برای ریش

حال که به مزایا و خواص باورنکردنی روغن آرگان جهت رشد و مقاومت ریش پی بردیم، بهتر است به راهکارهای مناسب برای استفاده از این روغن نیز توجه نماییم. در این صورت می‌توانید در کمترین زمان ممکن، شاهد نتایج حیرت انگیز و باورنکردنی باشید. برای استفاده از این روغن می‌توانید چند قطره از روغن آرگان اصل و مرغوب را بر روی دستان خود بریزید. سپس دستان خود را بر روی صورت و ریش‌های خود بمالید.

با نوک انگشتان خود، سطح پوست و زیر ریش خود را حسابی ماساژ بدهید. بهتر است ماساژ را به اندازه‌ای ادامه دهید که روغن به تمامی لایه‌های میانی پوست زیر ریش شما، برسد. ماساژ تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که روغن آرگان به طور کامل، جذب پوست شما گردد.

نکته قابل توجه در استفاده از این روغن برای رویش و رشد و مقاومت ریش‌ها، توجه به شستشوی مناسب قبل و بعد از استفاده از روغن آرگان است. بهتر است قبل از استفاده از این روغن، سطح پوست و ریش خود را با مواد شوینده مناسب بشویید. همچنین پس از استفاده از روغن و گذشت دو ساعت، (در صورت تمایل) می‌توانید اقدام به آبکشی صورت خود نمایید. در این صورت می‌توانید شاهد نتایج مفیدی باشید.

مقاله مرتبط :”خواص روغن آرگان برای مو چیست؟”

بهتر است دوره‌ی درمانی را نیز به طور کامل سپری نمایید. شاید در هفته‌های اول شاهد تاثیرگذاری باور نکردنی این روغن باشید، اما در طول درمان، هرگز درمان را قطع نکرده و به مدت لازم، دوره‌ی درمانی را سپری کنید.

روغن آرگان

خرید روغن آرگان

جمع بندی

خواص روغن آرگان برای ریش موجب شده است که بسیاری از افراد به سمت بهره برداری از این روغن معجزه آسا، روی آورند. از این رو توجه به خرید روغن آرگان اصل، بسیار ضروری و مهم خواهد بود. این روغن خواص زیادی مانند براقی و شفافیت ریش، تقویت ساقه و ریشه مو، رطوبت موها، دارا بودن ویتامین و… می باشد؛ که می تواند برای ریش و موهای شما مناسب باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *