مصرف کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری

فهرست

کره نارگیل یکی از مقوی ترین مواد غذایی گیاهی است که مصرف آن به تمامی کسانی که به فکر لاغری بوده و دچار بی خوابی هستند توصیه می شود. مصرف کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری به دلیل تاثیرات آن بر بدن و واکنش بدن بعد از مصرف آن می باشد. کره نارگیل می تواند در صبحانه استفاده شده و یا به همراه، ماست، سالاد، پخت و پز و قهوه مصرف گردد. تنها چیزی که باید به آن دقت داشته باشید، عدم زیاده روی در مصرف آن و توجه به واکنش های بدن به این ماده پر انرژی می باشد.

تاثیر کره نارگیل بر لاغری

برای کاهش وزن و لاغری لازم است رژیمی مناسب برای بدن، جایگزین رژیم غذایی معمولی شود. شما با مصرف کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری می توانید اشتهای کاذب را از بین برده و با آرامش در خواب به جذب انرژی و ویتامین های خون بپردازید. در واقع کره نارگیل به دلیل وجود چربی های اشباع فراوان در آن، انرژی بدن را تامین کرده و بدن بدون نیاز به مصرف حجم بالایی از مواد غذایی، میتواند برای تامین انرژی خود، به سراغ پروتئین و چربی های میان بافتی رفته و زنجیره آنها را بشکند.

در واقع در کره نارگیل و روغن نارگیل، اسید لوریک، اسید اسکوریک و اسید کاپریلیک به مقدار فراوان وجود دارد. این اسیدهای چرب مفید، به آسانی در کبد تجزیه شده و انرژی مورد نیاز بدن را تولید میکنند. این کره متابولیسم را افزایش داده و خود به سوختن چربی و کلسترول های بد بدن کمک فراوانی می کند.

تاثیر مصرف کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری

علت بی خوابی چیست و چه مواردی می تواند باعث خواب آرام در بدن شود ؟ مصرف کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری توسط پزشکان تغذیه تجویز می شود. اما میزان مصرف آن با توجه به شرایط بدنی هر کس متفاوت است. لازم است برای بهره مندی از فواید کره نارگیل که انرژی فراوانی دارد با پزشک خود مشورت نمایید. شما با مصرف کره نارگیل در صبحانه یا مصرف یک قاشق از روغن نارگیل قبل از اینکه بخوابید، میتوانید به سوخت چربی های خود کمک کرده و احساس آرامش نمایید.

به طور کلی خواص میوه نارگیل، آب نارگیل، روغن و کره آن برای تقویت قلب، اعصاب، کلیه ها و دستگاه های داخلی بدن اثبات شده است. کمبود الکترولیت در بدن را جبران کرده و باعث آرامش اعصاب میشود. این میوه به عنوان یک سم زدا عمل کرده و خوابی سبک را برای فرد به ارمغان می آورد. با مصرف به اندازه کره نارگیل متناسب با واکنش بدن خود، تاثیرات آرام بخش نارگیل و تاثیرات ضد اضطرابی آن را مشاهده خواهید کرد.

نتیجه گیری

برای دریافت تاثیرات کره نارگیل برای بی خوابی و لاغری میتوانید کره نارگیل را در صبحانه خود گنجانده و روغن آن را به همراه سایر مواد غذایی مصرف کنید. مجددا تاکید می شود در مصرف این مواد زیاده روی نکرده و متوجه طبع گرم و واکنش های بدن خود حین مصرف این ماده غذایی باشید. از این روغن برای پخت و پز ماهی و غذاهای سرخ کردنی می توانید بهره ببرید. استفاده از روغن در قهوه نیز مرسوم است. مصرف بیش از حد میتواند باعث چاقی و مصرف متعادل آن میتواند باعث لاغری شود. بزرگسالان می توانند بین 2 الی 4 قاشق غذاخوری و کودکان تا 2 قاشق چایخوری در طول روز، از این محصول استفاده نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *