لاغری شکم با کندر و روغن زیتون چگونه است؟

فهرست

جامعه امروز بیش از هر بیماری دیگری با مسئله چاقی درگیر است. تا به الان راهکارهای درمانی زیادی برای رهایی از چاقی ارائه شده است. یکی از جالب ترین راه ها برای درمان چاقی استفاده از ترکیب روغن زیتون و کندر است. لاغری شکم با کندر و روغن زیتون به سادگی امکان پذیر است.

خواص لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

شکم بزرگ امروزه یک معضل جهانی است. برای لاغر شدن راهکارهای زیادی وجود دارد. داروهای زیادی در طب سنتی برای کوچک کردن شکم بزرگ وجود دارد. یکی از بهترین گزینه ها ترکیب روغن زیتون و کندر است. لاغری شکم با کندر و روغن زیتون از اساسی ترین خواص این دو ماده است.

بیشتر مواقع به علت غلبه بلغم چاقی شکمی ایجاد می شود. برای رفع این مشکل باید از مواد غذایی گرم و خشک و معتدل بیشتر استفاده شود. به همین منظور لاغری شکم با کندر و روغن زیتون امر عجیبی به نظر نمی رسد. زیرا کندر دارای طبیعتی گرم است و نوعی بلغم زدای قوی محسوب می شود. روغن زیتون نیز طبیعتی گرم رو به معتدل دارد. از این رو بلغم اضافی بدن افراد چاق را دفع کرده و سبب لاغری سریع می گردد.

 اثر روغن زیتون در رژیم غذایی لاغری

روغن زیتون از اسیدهای چرب غیر اشباع محسوب می گردد. افراد چاق برای سرعت بخشیدن به مسیر لاغری خود به مصرف روزانه این ماده نیاز دارند. از این رو، روغن زیتون را در برنامه غذایی یک فرد چاق به صورت دائمی قرار می دهند. روغن زیتون با تامین نیاز اصلی بدن افراد چاق میزان سیری را در آن ها افزایش می دهد. به همین سبب گرسنگی دائمی و اشتهای کاذب در آنان برطرف خواهد شد.

روغن زیتون فرابکر بابو ارگانیک

در صورت کاهش اشتهای کاذب، به راحتی لاغری شکم با کندر و روغن زیتون میسر خواهد شد. لاغری زیاد ممکن است اثرات جانبی مثل چروک پوستی نیز به همراه داشته باشد. استفاده از اسیدهای چرب غیر اشباعی مثل روغن زیتون از این مشکلات جلوگیری می کند.  شما حتی مشکلات گوارشی خاص خود را می توانید به کمک ترکیب روغن زیتون و کندر برطرف کنید.

کوچک کردن شکم با روغن زیتون و کندر در 21 روز

ابتدا باید نکاتی را قبل از استفاده از این ترکیب مد نظر قرار دهید. صبحانه شما در این 21 روز باید کاملا مغذی و در ساعت های اولیه صبح میل شود. استرس زیاد، تحرک نداشتن و جویده نشدن ناکافی غذا از تخریب کننده های هر رژیم غذایی هستند. پس به برطرف کردن این سه مورد باید توجه کنید. بهتر است در این مدت از مصرف انواع سس های قرمز و نوشابه و از این قبیل خوراکی های پر از قند اجتناب کنید.

پیشنهاد مطالعه: روغن زیتون گرم است یا سرد

در صورت رعایت کردن این موارد، لاغری شکم با کندر و روغن زیتون در 21 روز کاملا عملی است. کندر را در زمان صبح و به صورت ناشتا بجوید. در این صورت به مرور بلغم زدایی کاملا اصولی در بدن شما صورت می گیرد. بهتر است در غذای روزانه خود مقداری روغن زیتون قرار دهید. در این صورت اشتهای کاذب شما نصف خواهد شد. روغن زیتون را می توانید بر روی سالاد و حتی برنج خود نیز قرار دهید. بدن انسان مانند یک ماشین به مقدار مناسبی روغن نیاز دارد. بدون روغن، بدن شما به درستی کار نمی کند. با برطرف شدن یبوست و دفع مواد زائد به طور کامل، چاقی شکمی نیز در این 21 روز کاهش چشمگیری خواهد داشت. در این رژیم غذایی حتی 7 کیلو کاهش وزن گزارش شده است. ترکیب روغن زیتون و کندر چاقی شکمی شما را به طور کامل برطرف می کند.

نتیجه گیری

لاغری شکم با کندر و روغن زیتون یک خیال نیست. شواهد زیادی تا به امروز به صورت عملی اثرگذاری این ترکیبات را نشان داده است. کافی است اصول صحیح تغذیه را در کنار این رژیم رعایت کنید تا شاهد معجزه ترکیب روغن زیتون و کندر باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *