بهترین روغن جایگزین بوتاکس چیست؟

فهرست


امروزه شاهد هستید که اکثر مردم برای رفع خطوط عمیق و چین و چروک‌های پوست صورت، دست به دامان روش‌های مختلف زیبایی از جمله تزریق بوتاکس و ژل می‌شوند. اغلب افراد از تاثیر بهترین روغن جایگزین بوتاکس بی‌خبر هستند و برای حفظ جوانی و زیبایی خود از روش‌های پر هزینه زیبایی استفاده می‌کنند. این در حالی است که روغن طبیعی هیچکدام از ضررهای ژل و بوتاکس را ندارد و به افزایش استحکام و شادابی پوست نیز کمک می‌کند. سوالی که پیش می‌آید این است که در بین روغن‌های طبیعی موجود کدام را می‌توان جایگزین بوتاکس کرد؟ در این مقاله به معرفی روغن جایگزین می‌پردازیم و مزایای استفاده از آن را بیان خواهیم کرد.

روغن خراطین بهترین جایگزین بوتاکس

اگر بخواهیم در بین روغن‌های طبیعی بهترین را برای جایگزینی با بوتاکس معرفی کنیم روغن خراطین گزینه خوبی است. محصول فوق از موادی تشکیل شده که پوست برای فعالیت‌های روزانه خود به آنها احتیاج دارد. استعمال آن باعث از بین رفتن مشکلات پوستی می‌شود و در نهایت نیز انعطاف پوست را افزایش می‌دهد و جوانسازی می‌کند.

عناصر تشکیل دهنده این روغن عبارتند از:

  • پروتئین
  • اسیدهای چرب امگا 3, 6, 9
  • آلانتوئین
  • اسیدهای آمینه
  • ویتامین ‌E

فواید روغن خراطین برای پوست

فواید روغن خراطین برای پوست بسیار زیاد است و فقط شامل جوانسازی نمی‌شود. به طور کلی اگر این روغن را هنگامی پوست شما شسته شده و تمیز است بزنید و ماساژ دهید خواهید دید که خطوط ریز، پا کلاغی، خط اخم و خط لبخند محو می‌شود.

این محصول دارای ریز مغذی‌هایی است که پوست لازم دارد از جمله رطوبت، ویتامین و غیره و وقتی جذب منافذ می‌شود سلول‌ها را اشباع می‌کند. در نتیجه سلول‌ها توپر می‌شوند و این به محو خطوط ریز و چین و چروک‌های صورت کمک می‌کند. حجیم شدن سلول‌ها به افزایش انعطاف پوست نیز کمک می‌کند. ماساژ دادن به پوست در زمانی که روغن مالی است به افزایش جریان خون و اثر دهی بهتر منجر می‌شود.

روغن خراطین بکلی

حجیم شدن گونه‌ها

اما کارکرد دیگر روغن خراطین افزایش حجم صورت است. کسانی که صورت لاغری دارند می‌توانند از این روغن برای پر کردن چهره خود استفاده کنند. به صورت موضعی نیز برای افزایش گونه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. همانطور که اشاره کردیم با اشباع کردن سلول‌ها از مواد مغذی باعث افزایش حجم آنها می‌شود. پُر تر شدن چهره به روشن شدن رنگ پوست نیز کمک می‌کند.

افزایش حجم لب‌ها

برای نشاط بیشتر لب‌ها و افزایش حجم آن به جای تزریق ژل می‌توانید از روغن خراطین استفاده کنید. استعمال بر روی لب‌ها فورا به حجیم شدن آن کمک می‌کند. علاوه بر آن پوست ترک خورده لب را نیز ترمیم می‌کند و به نشاط و شادابی لب‌ها منجر می‌شود.

رفع جای جوش

مزیت دیگر روغن خراطین برای جای آکنه و جوش است که در زیبایی چهره تاثیر منفی دارد. آلانتوئین موجود در این محصول با تحریک سلول‌های پوست موجب افزایش تولید کلاژن می‌شود. این کلاژن علاوه بر افزایش خاصیت الاستیسیته پوست و رفع خطوط ریز به ترمیم آسیب دیدگی‌های پوست از جمله اسکار، جای زخم و غیره می‌شود در نتیجه پوست صاف و روشن می‌شود.

نکات مهم در هنگام خرید روغن خراطین

در هنگام خرید بهترین روغن جایگزین بوتاکس، باید دقت کنید که تقلبی آن در بازار زیاد است، پس حتما از مراکز معتبر آن را خریداری کنید. از نشانه‌های آن بوی تند و رنگ تیره و غلظت زیاد است. قبل از استفاده نیز باید پوست را شستشو داده و خشک کنید. در برخی افراد ممکن است هنگام استعمال آن دچار جوش‌های قرمز، خارش و التهاب شوند. این علائم بیشتر در افرادی که طبع گرمی دارند اتفاق می‌افتد. برای نتیجه گیری از مصرف این محصول استعمال آن را تا مدت زمان معینی ادامه دهید.

کلام آخر

برای حجم دهی و بوتاکس استفاده از روغن های گیاهی ساده تر از روی آوردن به عمل های جراحی و تزریق است. در این مطلب سعی کردیم با معرفی بهترین روغن جایگزین بوتاکس برای حجم دهی و خوش فرم کردن اندام های بدن شما را راهنمایی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله از اثرات این روغن ها نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *