آشنایی با بهترین روغن تقویت ابرو

فهرست

برخی روش‌هایی که برای جذاب‌تر شدن ابرو انجام می‌شود گاهی به ریزش آن منجر می‌شود. در بین روش‌هایی که جهت پرپشت نشان دادن ابرو استفاده می‌شود، هیچ چیزی جای ابروی طبیعی را نمی‌گیرد. بنابراین از بهترین روغن تقویت ابرو، برای پرپشت کردن آنها استفاده می‌کنند. استفاده از روغن‌های طبیعی یکی از راه‌های داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی است و با اطمینان می‌گوییم بهترین روش است زیرا عوارضی ایجاد نمی‌کند. روغن‌های ارگانیک با تامین نیازهای ابروها، فولیکول را برای فعالیت بیشتر تحریک می‌کنند و این منجر به رشد مجدد ابروها و افزایش ضخامت آنها می‌شود. در این مقاله شما را با ۴ نوع از بهترین روغن‌های طبیعی که برای رشد ابرو مناسب است آشنا می‌کنیم.

روغن کرچک

روغن کرچک برای تقویت ابروها مناسب است و این به دلیل وجود ویتامین‌های E, C, A, B6 و اسید چرب امگا ۶ است. همچنین ضد التهاب بوده و به تسکین پوست ملتهب شده کمک می‌کند. استعمال مداوم آن ریزش ابروها را به تاخیر می‌اندازد و تارهای ضعیف را ضخیم و محکم می‌گرداند.

ویتامین E موجود در روغن کرچک علاوه بر اینکه تقویت کننده است، نقش محافظت کنندگی را نیز دارد. به طور کلی این روغن دارای تمامی ریزمغذی‌های مناسب رشد ابرو است.

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا از نوعی میوه که شباهت زیادی به فندق دارد تهیه می‌شود. این روغن به رنگ زرد بوده و برای پخت و پز و استعمال خارجی مصرف می‌شود. برای تقویت و پرپشت شدن ابرو نیز می‌توان از فواید آن بهره گرفت. سرشار از ویتامین E است که به آبرسانی پوست و فولیکول مو می‌پردازد. بسیار سبک است و فورا نفوذ می‌کند، محافظت کننده تارهای ابرو در مقابل اشعه‌های مضر خورشید و انواع آلودگی‌های محیطی است. تقویت فولیکول مو به استحکام بیشتر تارها منجر می‌شود و با کمک به رشد تارها و ترمیم صدمات، ابروها را ضخیم و پرپشت می‌کند.

بهترین روغن تقویت ابرو

روغن فندق

روغن دیگری که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته روغن فندق است که تاثیر فوق العاده‌ای در رشد مجدد ابروهای ریخته شده دارد. غنی از آنتی اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها و همچنین ویتامین E است که هر کدام تاثیرات خود را بر تارهای ابرو می‌گذارد. با ماساژ آن بر روی ابروها به سرعت جذب شده و به داخل فولیکول مو نفوذ می‌کند. با آبرسانی و تامین ریزمغذی‌ها ریشه یا پیاز مو را تقویت کرده و مستحکم می‌گرداند. در نتیجه ساقه موها شروع به رشد کرده و از لحاظ ضخامت نیز افزایش پیدا می‌کنند. قطعا با ۱ بار استفاده از این روغن نباید انتظار نتیجه را داشته باشید و مصرف آن را تا یک دوره زمانی مشخص (مثلا ۱ ماه) ادامه دهید.

روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ نیز در تقویت ابرو و مژه امتحان خود راپس داده است. استفاده مستمر این محصول، ریزش ابروها را به هر دلیلی که باشد متوقف می‌کند. توقف ریزش تارهای ابرو و تامین مواد مغذی مورد نیاز جهت تقویت و رشد، به پرپشت شدن ابروها منجر می‌شود. زمانی که جذب فولیکول مو می‌شود با اشباع کردن آن از ریزمغذی‌های مفید موجب می‌شود توان و قدرت رویش تارهای مو را مجدد پیدا کند. بنابراین نه تنها سرعت رشد ساقه‌ها افزایش می‌یابد بلکه ضخامت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود و نتیجه نهایی آن ابروهایی زیبا، شاداب و جوان خواهد بود.

نکاتی که در استعمال روغن‌های طبیعی باید رعایت کنید

در انتخاب و خرید بهترین روغن تقویت ابرو دقت کنید و به مراکز معتبر مراجعه کنید. قبل از استعمال، آرایش ابروها را پاک کنید، بشویید و خشک کنید سپس روغن را جهت استعمال به ابرو بزنید. بهترین زمان برای استفاده، شب و قبل از خواب است. در این صورت فرصت کافی برای احیای فولیکول مو وجود دارد. فراموش نکنید که در صورت بروز حساسیت روغن را کنار بگذارید و محصول دیگری را جایگزین نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *