خواص روغن سیاه دانه در ناف چیست؟

فهرست


روغن سیاه دانه یکی از بهترین روغن های طبیعی گرم می باشد که برای درمان بیشتر بیماری ها مزیت های زیادی دارد. آنتی اکسیدان زیادی درون این روغن وجود دارد، به همین دلیل در برابر بیشتر بیماری ها، این روغن مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که ناف یکی از پنهان ترین ناشناخته ترین اعضای بدن به شمار می رود. بسیاری از افراد نمی دانند خواص روغن سیاه دانه در ناف چقدر زیاد است و می توانند بیماری های خود را درمان کنند. البته که برخی از پزشکان مصرف روغن سیاه دانه را درون ناف توصیه نمی کنند. (برای خرید و قیمت روغن سیاه دانه کلیک کنید.)

معرفی خواص روغن سیاه دانه در ناف

زمانی که نوزاد در رحم مادر است، از ناف تغذیه می کند. اکنون هم این بخش هنوز دارای منافذ باز می باشد. به همین دلیل با جذب کردن بسیاری از مواد مغذی، بیماری های زیادی از طریق ناف دفع می شود. شما می توانید از طریق ناف، بیشتر بیماری های خود را درمان کنید. مالیدن روغن سیاه دانه در ناف دارای مزیت های زیادی می باشد. که برخی از خواص روغن سیاه دانه در ناف عبارت است از :

  1. با مالیدن و چکاندن روغن سیاه دانه درون ناف، می توانید شادابی و درخشندگی پوست را افزایش دهید.
  2. شما زمان سرماخوردگی می توانید مقداری از روغن سیاه دانه را درون ناف بریزید. با ریختن روغن سیاه دانه درون ناف، سرماخوردگی را می توانید بهبود ببخشید.
  3. برای درمان دردهای قاعدگی یکی از بهترین روغن های گیاهی، روغن سیاه دانه می باشد. می توانید روغن سیاه دانه را همراه با پنبه الکی درون ناف بچکانید.
  4. اگر در فصل پاییز، لب هایتان دچار ترک خوردگی می شود می توانید از روغن سیاه دانه استفاده نمایید. بسیاری از افراد با مالیدن روغن سیاه دانه در ناف می توانند خشکی پوست خود را درمان کنند.
  5. مالیدن روغن سیاه دانه درون ناف، موجب می شود که سطح رحم تا حدودی گرم شود، به همین دلیل خانم های نابارور می توانند از این روغن استفاده کنند. عفونت خانم ها و ناباروری آنها با استفاده از این روغن کاهش پیدا می کند.
  6. اگر فرزند شما دچار یبوست شده است، می توانید مقداری از روغن سیاه دانه را درون ناف او بریزید. در کمترین بازه زمانی یبوست فرزند شما از این طریق درمان می شود. همچنین باید بدانید که با این اقدام، می توانید کم وزنی فرزند خود را درمان کنید.
  7. برای از بین بردن مشکلاتی که در کبد وجود دارد، می توانید از روغن سیاه دانه استفاده نمایید.
  8. کک و مک ها با استفاده از روغن سیاه دانه در کمترین بازه زمانی از بین می روند.
  9. یکی از دیگر خواص روغن سیاه دانه در ناف، این است که گوش درد را درمان می کند. شما می توانید مقداری از روغن سیاه دانه را درون ناف خود بریزید تا گوش دردتان بهبود پیدا کند.

روغن سیاه دانه

خرید روغن سیاهدانه

جمع بندی

به دلیل خواص روغن سیاه دانه در ناف، شما می توانید مقداری از آن را با استفاده از پنبه الکی درون ناف خود بریزید. دقت داشته باشید که بعد از ریختن روغن سیاه دانه درون ناف باید به خوبی آن را ماساژ دهید. با ماساژ دادن روغن سیاه دانه درون ناف،  تاثیر آن را برای درمان کردن بیماری های متنوع دریافت می کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *