روغن سیاه دانه برای زود انزالی چه خواصی دارد؟

فهرست

در این دوران تعداد افرادی که به زود انزالی و ناکارآمدی جنسی مبتلا شده اند، افزایش یافته است. می خواهیم تاثیر روغن سیاه دانه برای زود انزالی را بررسی کنیم. زود انزالی دلایل روانی، جسمی و هورمونی دارد که با استفاده از روغن تراپی می توان موانع جسمی آنرا برطرف نمود. زمانی که آلت مرد نتواند به صورت طبیعی به حالت برانگیختگی برسد، می توان با افزایش گردش خون در این عضو این مشکل را برطرف نمود. در کنار مشاوره های لازم از متخصصین این امر، میتوانید با روغن سیاه دانه و سایر روغن های مناسب این مشکل را برطرف نمایید.

خواص روغن سیاه دانه برای زود انزالی

از روغن های مختلف با طبع های گرم و سرد برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده میشود. خواص روغن سیاه دانه برای زود انزالی مردان با طبع گرم اثبات شده و میتوان طی چندین ماه از این ماده استفاده نمود. سیاه دانه خواص بسیاری دارد که به صورت موضعی برای تقویت قوای جنسی مردان مناسب میباشد. روغن سیاه دانه آبرسان قوی برای پوست و مو بوده و جهت کاهش و التیام درد مفاصل نیز تجویز میگردد.

با خرید روغن سیاه دانه اصل و ماساژ آن به صورت موضعی، می توانید مشکلات نعوظ و زود انزالی را برطرف نمایید. به دلیل گیاهی بودن، مصرف آن در طولانی مدت مضر نبوده و مشکلات داروهای شیمیایی را نخواهد داشت. با مصرف سیاه دانه و عسل به صورت خوراکی و روغن آن به صورت موضعی میتوان تعداد اسپرم را در آقایان افزایش داده و ناباروری را درمان کرد. روغن سیاه دانه با ترکیب سایر روغن ها، میتواند باعث افزایش سایز آلت نیز شود. البته مردان حین ماساژ باید از ارضا شدن جلوگیری کنند زیرا این امر در طولانی مدت موجب مشکلات دیگری برای فرد میشود.

سیاه دانه و هورمون های جنسی

میزان ترشح هورمون تستوسترون در مردان در میزان رضایت جنسی تاثیر فراوان دارد. از جمله خواص روغن سیاه دانه برای زود انزالی، افزایش ترشح این هورمون مردانه و افزایش تحریک پذیری است. از دیگر خواصی که از این روغن میتوان انتظار داشت، تراکم استخوان ، افزایش قوای بدن و ماهیچه ها، همچنین تغییر حجم و رشد بافت آلت مردانه میباشد.

روغن سیاه دانه بکلی

پیشنهاد مطالعه: خواص روغن سیاه دانه برای بیضه

روش مصرف روغن سیاه دانه برای زود انزالی

به دو صورت خوراکی و موضعی میتوان سیاه دانه را مصرف نمود. روغن سیاه دانه برای زود انزالی که به صورت موضعی مصرف میشود طی چندین ماه به صورت مرتب باید مصرف شود تا نتیجه لازم گرفته شود. روش مصرف دیگر روش خوراکی است که به دلیل تلخ بودن دانه ها، به همراه عسل میل میگردد. به میزان یکسان، عسل و سیاه دانه را مخلوط کرده و روزانه یک قاشق مربا خوری از معجون را میل نمایید. افرادی که طبع شان گرم میباشد نباید در مصرف این ماده زیاده روی نمایند. افراد سرد مزاج میتوانند هشت گرم از سیاه دانه را در برنامه غذایی خود داشته و از خواص آن بهره ببرند.

نتیجه گیری

مردان و زنان برای درمان بسیاری از بیماری های جنسی و هورمونی خود میتوانند از این روغن استفاده نمایند. مصرف سرخود هیچ داروی گیاهی مجاز نیست. بهتر است برای بهره مندی از خواص روغن سیاه دانه برای زود انزالی با متخصصین این امر مشورت کنید. زیاده روی در مصرف مواد گیاهی ممکن است مزاج شما و عملکرد سایر دستگاه های بدن را مختل کند. قبل از مصرف هر چیز به خوبی تحقیق کرده سپس آن را به اندازه مصرف نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *