صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی

فهرست

این روزها کم تر کسی است که با خواص کره بادام زمینی آشنایی نداشته باشد. کره بادام زمینی به خاطر خواص بی شماری که دارد این روزها انتخاب اول و آخر بسیاری از افراد برای وعده صبحانه و عصرانه می باشد. اگر دوست دارید تا با انواع صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی آشنا شوید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

قبل از این که بخواهیم در مورد انواع صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی صحبت کنیم، نیاز است تا شما را با مواد تشکیل دهنده این کره پر طرفدار آشنا کنیم. کره بادام زمینی از فیبر، چربی های اشباع شده، پتاسیم، پروتئین، منیزیم و… تهیه شده است.

صبحانه های رژیمی با کره بادام زمینی

مصرف کره بادام زمینی در وعده صبحانه باعث می شود تا انرژی افراد در طول روز تامین شود. ساندویچ کره بادام زمینی از محبوب ترین صبحانه های رژیمی با کره بادام زمینی است. این ساندویچ را می توان از مقوی ترین ساندویچ هایی دانست که در وعده صبحانه می توان از آن استفاده کرد. کافیست مقداری از کره بادام زمینی را بر روی نون تست بمالید و کمی موز نیز به آن اضافه کنید.

کره بادام زمینی با گرانولا

ترکیب گرانولا با کره بادام زمینی را می توان از دیگر ترکیب های خوشمزه و مقوی دانست. یکی از ویژگی هایی که کره بادام زمینی دارد در این است که ترکیب آن با هر محصولی امکان پذیر است. اگر به رژیم غذایی خود توجه ویژه ای دارید و نمی خواهید تا از از ترکیبات چاق کننده در وعده صبحانه خود استفاده کنید، حتما در وعده صبحانه خود از این ترکیب فوق العاده مقوی و خوشمزه استفاده کنید.

پنکیک و کره بادام زمینی

ترکیب پنکیک و کره بادام زمینی از آن دست ترکیباتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اگر کمی حوصله و خلاقیت داشته باشید از پنکیک در وعده صبحانه خود استفاده کرده اید. اگر دوست دارید تا یک صبحانه مقوی که طعمی فراموش نشدنی را دارد تجربه کنید، می توانید مقداری کره بادام زمینی را به پنکیک خود اضافه کنید.

کره بادام زمینی و نان داغ

می توانید کره بادام زمینی را به صورت ساندویچ داغ نیز میل کنید. برای انجام این کار کافیست کره بادام زمینی را بر روی نان تست بمالید. بعد از انجام این کار، این ساندویچ را درون روغن سرخ کنید و بعد از سرخ شدن کامل دو طرف نان تست آن را میل کنید.

کره بادام زمینی ارگانیک

خواص کره بادام زمینی

همان طور که گفته شد کره بادام زمینی دارای خواص بی نظیری می باشد. ترکیباتی که در این روغن وجود دارد، سرشار از مواد مغذی است که باعث می شود، سلامتی بدن افزایش پیدا کند. همین موضوع کافیست تا بدن در برابر عوامل مختلفی از جمله انواع بیماری ها ایمن شود.

اگر به رژیم غذایی خود اهمیت می دهید و دوست ندارید تا با مصرف مواد غذایی مختلف چاق شوید، بهتر است از کره بادام زمینی استفاده کنید. این کره احساس سیری را در شما ایجاد می کند تا شما تمایلی به خوردن نداشته باشید.

جلوگیری از ابتلا به دیابت از دیگر خاصیت های مهم کره بادام زمینی است. افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند باید به رژیم غذایی خود اهمیت ویژه ای را دهند. استفاده از کره بادام زمینی هیچ گونه عوارضی را ندارد و شما می توانید با خیالی آسوده از این کره خوشمزه استفاده کنید. البته این مورد را مد نظر قرار دهید که به اندازه از این خوراکی مقوی در وعده صبحانه خود استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

مبارزه با انواع سکته های قلبی و مغزی از دیگر مزیت های این خوراکی خوشمزه به حساب می آید. ترکیباتی که در این کره وجود دارد باعث می شود تا امکان بروز انواع سکته های قلبی و مغزی به عدد 0 برسد.

سرطان پستان یکی از متداول ترین سرطان هایی است که بسیاری از خانم ها در معرض ابتلا به آن قرار دارند. مصرف کره بادام زمینی می تواند مانند یک عامل پیش گیری کننده برای جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه باشد.

پیشنهاد مطالعه: ارزش غذایی کره بادام زمینی را بدانید

کره بادام زمینی را با چه ترکیباتی می توانیم مصرف کنیم؟

در ابتدای مقاله در مورد صبحانه های رژیمی با کره بادام زمینی صحبت کردیم. امکان ترکیب کره بادام زمینی با دیگر مواد غذایی مانند عسل می تواند خاصیت این کره را دو برابر کند. کافیست بر روی کره بادام زمینی خود کمی عسل بمالید تا بتوانید انرژی مضاعفی را به دست آورید.

ترکیب ارده با کره بادام زمینی می تواند یک ترکیب فوق العاده مقوی باشد. همه افراد امکان استفاده از این ترکیب بی نظیر را دارند و می توانند با خیالی راحت از آن استفاده کنند.

کلام آخر

در این مقاله در مورد انواع صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی صحبت شد؛ همچنین در مورد دیگر ترکیبات مقوی کره بادام زمینی نیز توضیحاتی داده شد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *