بهترین روغن برای قطع ریزش مو را بشناسید

فهرست

ریزش مو یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است افراد بسیاری از آن رنج ببرند، روش های زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد ولی ممکن است یا تاثیر گذار نباشند و یا عوارض جانبی به همراه داشته باشند. یکی از روش های طبیعی و بسیار مناسب استفاده از بهترین روغن برای قطع ریزش مو می باشد به همین دلیل در ادامه می خواهیم به بررسی انواع روغن مناسب برای درمان ریزش مو بپردازیم.

روغن کندش(کندشت)

از جمله روغن‌های تاثیر گذار در رشد موها، روغن کندشت است. این روغن سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که فولیکول مو به صورت روزانه احتیاج دارد و با تحریک ریشه‌‌ها موجب رشد مجدد  موها شده به ضخامت آنها را افزایش می‌دهد. تغذیه ریشه موها باعث استحکام آن شده در نتیجه موها مدت زمان بیشتری بر روی سر باقی می‌ماند. خرید روغن کندشت بهترین گزینه برای موهایی است که بر اثر استفاده از دکلره ضعیف و شکننده شده و می‌ریزند. با تقویت ریشه مو و ترمیم آسیب دیدگی‌ها به شادابی آن کمک می‌کند.

روغن ماکادمیا (فندق استرالیایی)

ماکادمیا نوعی دانه استرالیایی است که روغن آن فواید زیادی برای پوست و به ویژه موها دارد. یکی از مواد مهمی که در این روغن یافت می‌شود و برای سلامتی موها اهمیت بسیاری دارد، امگا 7 است. این ماده تاثیر شگفت انگیزی در ترمیم و بازیابی سلامت موها دارد. خرید روغن ماکادمیا و مصرف آن نیز به خوبی فولیکول مو را تقویت کرده و برای رشد سریع‌تر موها ریخته شده کمک کند. اگر موهای شما خشک است می‌توانید آن را با کمی روغن آرگان ترکیب کنید تا رطوبت بیشتری جذب موها شود. از دیگر فواید این روغن رفع موخوره، وزی مو و باز کردن گره‌های مو است.

روغن ماکادمیا طبیعی در شیشه با قطره چکان

روغن فندق

روغن مناسب دیگر برای ریزش موها روغن فندق نام دارد. این دانه مغذی از چربی‌های امگا، ویتامین E  و آنتی اکسیدان سرشار است  و یک احیا کننده طبیعی برای موها به حساب می‌آید. می‌توان روغن فوق را غذای کامل مو دانست. ویتامین E یک مرطوب کننده طبیعی است و محافظت کننده تارهای مو از رایکال‌های آزاد است. دو اسید چرب اسید لینولئیک و اولئیک علاوه بر موها برای سلامت پوست سر نیز مفید است همچنین غشای سلولی موها را محافظت کرده و باعث استحکام بیشتر موها می‌شود. خرید روغن قندق  و استعمال آن برای موهایی که مدت زیادی از ریختن آنها گذشته و رشد نداشته‌اند، باعث افزایش عملکرد سلولی در فولیکول مو شده در نتیجه به رشد موها کمک کرده و آنها را ضخیم می‌کند.

بنر روغن های گیاهی ناب

روغن رزماری

رزماری گیاه شناخته شده موی سر است و برای درمان بسیاری از مشکلات مو می‌توان از روغن آن استفاده کرد. معروف‌ترین خاصیت روغن فوق برای درمان ریزش موهای سر است. این روغن در احیای موهای صدمه دیده از عوامل مختلف نیز نقش اساسی دارد. پس از خرید روغن رزماری می توانید آن را به تنهایی و یا با سایر روغن‌ها نظیر جوجوبا مخلوط کرده و به موها بزنید. از جمله مزایای آن برای مو نه تنها تغذیه رسانی و تحریک فولیکول است بلکه مانند عایقی از موها محافظت می‌کند.

کلام آخر

بهترین روغن برای قطع ریزش مو را بر اساس نیاز موهای خود انتخاب کنید. می‌توانید در هفته دو بار آنها را گرم کرده و روی موها ماساژ دهید بعد از یک ساعت شستشو دهید. اگر موهایی به شدت آسیب دیده دارید می‌توانید یک شب تا صبح روی سر نگه دارید و سپس موها را با شامپو شستشو دهید و تاثیر اعجاب انگیز آن را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *