روغن آووکادو برای ریش

فهرست

روغن آووکادو یکی از غنی ترین روغن های موجود در طبیعت است. تقریبا هر نوع ویتامین مورد نیاز برای رشد مجدد مو و رویش ریش در این روغن یافت می شود. با توجه به اهمیت ریش در چهره آقایان استفاده از روغن آووکادو برای ریش آنان توصیه می گردد.

خواص روغن آووکادو برای ریش و رشد مجدد موها

جامعه امروز هر روز بیش از گذشته به سمت کچلی پیش می رود. این سناریو که روزی از خواب برخیزیم و دسته بزرگی از موهای خود را بر روی بالشت ببینیم، بعید به نظر نمی رسد. برای نرسیدن به این درصد از ریزش مو لازم است از مو و ریش خود مراقبت کنید.

روغن آووکادو برای ریش شما حکم یک دارو و غذای واجب است. استفاده به اندازه از این روغن سبب قطعی ریزش مو و ریش شما خواهد شد.

حتی در صورت استفاده مداوم از روغن آووکادو امکان رویش مجدد موهای شما نیز وجود خواهد داشت. ویتامین های مورد نیاز برای رشد مو مثل تیامین و ریبوفلاوین در ترکیبات اصلی روغن آووکادو موجود است. آهن و ویتامین B نیز از دیگر ترکیبات اصلی این روغن است. همه این ویتامین ها برای رشد مجدد مو نیاز است.

آمینواسیدها و فولیک اسیدها نیز از دیگر ویتامین های اساسی بکار رفته در ترکیبات این روغن است. تمامی این املاح و مواد معدنی در نهایت سبب رشد مجدد موهای از دست رفته شما خواهد شد.

 اثرگذاری روغن آووکادو بر روی رشد مجدد ریش

روغن آووکادو برای ریش شما مانند یک معجزه است. این روغن ها به راحتی جذب پوست شما شده و در قسمت ریشه مو امکان رشد مجدد را به وجود می آورند. ریشه مو در قسمت ریش صورت نیاز به تقویت و رسیدگی زیادی دارد. تمامی ویتامین های مهم برای رشد مو در این قسمت نیز نیاز است. روغن معجزه بخش آووکادو در واقع نیاز اصلی ریشه مو موجود در ریش را تامین می نماید.

روغن آووکادو درجه یک بکلی

مرطوب کننده قوی فولیکول های ریشه مو و ریش

فولیکول های ناحیه موی سر انسان و ریش برای رشد مجدد علاوه بر تغذیه مناسب نیاز به رطوبت دارند. به همین منظور لازم است از رطوبت رسان های قوی در این ناحیه استفاده شود. استفاده از روغن زیتون در ترکیب اصلی این مرطوب کننده ها سبب ایجاد یک ماسک موی قوی می شود.

وجود این روغن در ترکیب اصلی موی انسان سبب آب رسانی مناسب به سطح پوست سر خواهد شد. استفاده از این روغن برای رشد موی موجود در ابرو نیز بسیار مناسب است. روغن آووکادو برای ریش یک مرطوب کننده بسیار قوی است. آمینواسیدها و فولیک اسیدها نیز از املاح بسیار مهم در ترکیب اصلی این روغن ها می باشند. قدرت اثرگذاری این ترکیبات به قدری زیاد است که در بازه زمانی کوتاه مدتی سبب رشد ریش در آقایان می گردد.

رشد ابرو توسط روغن آووکادو

ابروهای کم پشت نیز مثل یک ریش با حجم کم می تواند یک چهره زیبا را تحت شعاع قرار دهد. چهره شما با ابروهایی مناسب زیبایی بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل از روغن آووکادو برای ریش و ابروی آقایان و اصلاح این قسمت ها استفاده می شود. موهای موجود در قسمت ریش و ابرو نازک تر و حساس تر هستند. بنابراین به مراقبت بیشتری نیاز دارند. استفاده از روغن های تقویتی به رشد موهای این نواحی کمک زیادی می کند.

روغن آووکادو،  پوست این نواحی را نیز شاداب و باطراوت خواهد کرد. بنابراین مشکلات پوستی شما نیز برطرف خواهد شد. بخشی از زیبایی افراد مربوط به داشتن یک پوست باطراوت و شفاف است. روغن معجزه بخش آووکادو این پوست را برای شما ایجاد خواهد کرد.

نتیجه گیری

روغن آووکادو برای ریش شما مانند یک معجزه عمل خواهد کرد. تمامی مشکلات مربوط به این بخش مثل ریزش، کم پشتی و بدشکلی ریش توسط روغن آووکادو برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *