از نحوه‌ی مصرف روغن آرگان روی موی خیس یا خشک چه می‌دانید؟

فهرست

روغن آرگان به سبب برخورداری از مزایای فوق العاده برای پوست و مو، محبوبیت بسیار زیادی را نزد مخاطبین به دست آورده است. یکی از فواید باور نکردنی روغن آرگان، تاثیر شگفت انگیز بر روی موها است. اما این سوال ذهن بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف نموده است که فواید روغن آرگان روی موی خیس یا خشک خودنمایی می‎‌‌کند؟!

در بسیاری از موارد افراد بدون آگاهی کامل از نحوه‌ی مصرف و همچنین از خصوصیات روغن آرگان اصل، اقدام به بهره برداری از این روغن خواهند نمود. اما پس از طی کردن دوره‌ی درمانی، به نتیجه‌ی قابل قبول و شایسته‌ای دست نخواهند یافت. آیا می‌دانید سر منشا این مشکل چیست؟

روغن آرگان روی موی خیس یا خشک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام دریافت مشاوره از برخی افراد که قبلا از محصولات خاصی استفاده کرده‌اند، شاهد نارضایتی و عدم پیشنهاد خرید باشید؟ آیا تاکنون به موارد مصرف آنها از خرید یک محصول و دلیل نارضایتی آنها توجه کرده‌اید؟! در برخی از موارد نیز به سبب عدم خرید روغن آرگان اصل و همچنین عدم روش استفاده‌ی صحیح از این روغن، شاهد عدم دریافت نتیجه‌ی مطلوب از مصرف خواهید بود.

برای اینکه بتوانید از این محصول شایسته به بهترین نحو، بهره برداری کنید، ابتدا باید روغن آرگان اصل و مرغوبی را تهیه نمایید. حال که اقدام به خرید روغن آرگان اصل و مرغوب کرده‌اید، می‌توانید به روش استفاده از آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شیشه روغن آرگان با دانه های روغن آرگان

خواص روغن آرگان برای سلامت موها، انکار ناپذیر است. اما توجه به روش استفاده از این روغن، بسیار مهم و ضروری خواهد بود. از جمله روش استفاده از این روغن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین راهکارها برای استفاده از روغن آرگان

اغلب برای درمان‌های مختلف از این روغن معجزه گر استفاده می‌کنند. این روغن در درمان موخوره، رشد مو، از بین بردن شوره سر و بسیاری از موارد دیگر، مفید و ایده‌آل خواهد بود. با در نظر گرفتن موارد درمانی مختلف، می‌توان شاهد مراحل استفاده‌ی متفاوتی از این روغن بود. در برخی از مواقع این روغن به مدت طولانی بر روی موها باقی مانده و در برخی از موارد دیگر، پس از گذشت چند ساعت، شستشو می‌شود.

روغن آرگان

پس برای اینکه بتوانید تشخیص دهید بهترین روش استفاده از روغن آرگان روی موی خیس یا خشک است، بهتر است به هدف از استفاده‌ی روغن آرگان برای موها توجه نمایید. اما اگر برای مصارف کلی و سلامت موها اقدام به مصرف این روغن می‌نمایید، می‌توانید به عنوان یک سرم مو از آن استفاده کنید.

به این ترتیب که ابتدا موها را شسته و سپس زمانی که موها به حالت دو نم و مرطوب قرار دارند، می‌توانید از این روغن هیجان انگیز و معجزه گر، استفاده کنید. موهایی که خیسی و رطوبت کلی آنها گرفته شده است، بستر مناسبی برای دریافت روغن آرگان به شمار می‌روند.

در صورتی که از این روغن بر روی موهای خشک استفاده شود، موها مقدار زیادی از روغن را به خود جلب نموده و نه تنها کیفیت مطلوبی را تجربه نخواهند نمود، بلکه در مصرف بیش از اندازه روغن آرگان نیز، تاثیرگذار خواهند بود. لذا بهترین زمان برای استفاده از این روغن بر روی موها، نرم دار و مرطوب بودن سطح موها است.

مقاله مرتبط:”نحوه استفاده از روغن آرگان برای مو چگونه است؟”

روش استفاده از روغن آرگان بر روی موها

برای اینکه بتوانید از خواص باور نکردنی و بی‌نظیر روغن آرگان بر روی موهای خود بهره مند شوید، بهتر است که این روغن را در حالت نم دار بودن موها بر روی آنها ماساژ دهید. بهترین روش ماساژ، جدا کردن دسته‌ای موها و استفاده از روغن آرگان از ریشه به سمت ساقه‌ی موها است. در این صورت می‌توانید موها را به طور کامل پوشش داده و شاهد تاثیرگذاری ایده‌آل این روغن باشید.

جمع بندی

برخلاف تصور بسیاری از افراد استفاده از روغن آرگان روی موی خیس یا خشک، پیشنهاد نمی‌شود. بهترین حالت استفاده از این روغن، حالت نم دار بودن موها است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *