چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم؟

فهرست

اینکه چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم، آیا موثر خواهد بود یا نه،مطلب جالبی است که می تواند برایتان مفید باشد. در این مطلب در این مورد صحبت می کنیم تا بتوانیم شما را بهتر راهنمایی کنیم.

چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم؟

اینکه چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم، آیا موثر خواهد بود یا نه، بستگی به تخلخل موهای شما دارد. کسانی که دارای تخلخل موی کم هستند ممکن است از روغن نارگیل سودی نبرند زیرا می تواند باعث خشک شدن مو شود این نوع روغن می تواند عمیقاً به ساقه مو نفوذ کند، که برای افرادی که دارای ساقه های ظریف هستند عالی است. به دلیل اسید لوریک آن، می توانید از پروتئین های آن بهره مند شوید و به شما کمک می کند تا  ساقه های  قوی تر، براق تر و سالم تری داشته باشید.

اگر موهای رنگ شده یا درمان شده دارید، یا اگر تارهای ضعیف و شکننده دارید، مهم است که آنها آمینو اسیدهای مورد نیاز خود را دریافت کنند. پوشاندن آنها با روغن می تواند در این زمینه مشکل ایجاد کند. هنگامی که درختان شما شروع به خشک شدن می کنند، نشانه این است که آنها به رطوبت نیاز دارند. هنگامی که روغن نارگیل را بیش از حد استفاده می کنید، می تواند آب را دفع کند و آنها را از مواد مغذی بسیار مورد نیاز محروم کند و اگر بیش از حد از آن استفاده کنید یا پوست سر و ریشه های خود را به اندازه کافی تمیز نکنید تا از شر چربی های باقی مانده خلاص شوید، می تواند در دراز مدت باعث آسیب شود.

بنر خرید روغن نارگیل بکلی

هر زمانی که دلتان خواست نمی توانید روغن نارگیل به مو بزنید. زیرا این روغن مناسب هر مویی نیست.  اگر موهای زبر، ضعیف، شکننده یا خشکی دارید، می توانید از استفاده از آن خودداری کنید. روغن نارگیل باعث انباشته شدن پروتئین می‌شود، رطوبت را مسدود می‌کند و باعث شکستن، زبری و خشکی گیسوان شما می‌شود. ماساژ دادن آن بر روی پوست سر می تواند باعث خشکی یا شکستگی بیشتر موهای آسیب دیده شود.

ظرف روغن نارگیل با یکعدد نارگیل

فایده روغن نارگیل برای موهای وز شده

استفاده از روغن نارگیل روی موی خیس به باز شدن گره  و وز مو کمک می کند و برس زدن آن آسان تر می شود. و با این ترتیب  از شکستگی بیشتر مو جلوگیری می شود. همچنین  قبل از حمام رفتن بهتر است به مو روغن نارگیل بزنید چرا که استفاده از شامپو روی موهای خشک موجب بیشتر شدن خشکی مو و آسیب رسیدن به آن می شود.  افراد با موهای مجعد نیز می توانند برای تقویت ساقه های موهایشان روغن نارگیل به موهایشان بزنند تا خوش حالت تر و صاف تر به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه:”خواص روغن نارگیل برای مو چیست؟”

نحوه استفاده از روغن  نارگیل روی مو

این که چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم؟ بستگی به نیاز مو دارد. می توانید از روغن نارگیل یک تا 5 بار در هفته برای موهایتان استفاده کنید. استفاده مداوم و طولانی مدت باعث درخشندگی، آبرسانی و سلامت موها می شود. اما در این کار نباید زیاده روی کرد چون ممکن است نتیجه عکس حاصل شود.

سخن آخر

این که چه زمانی روغن نارگیل به مو بزنیم؟  به جنس و نیاز مو بر می گردد. شما می توانید هر گاه خشکی بیش از حد یا شکستگی در موهایتان مشاهده کردید یا قبل از استفاده از شامپو به موهایتان روغن بزنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *