بهترین مارک های روغن خراطین کدامند؟

فهرست

روغن خراطین به عنوان یکی از روغن های حجم دهنده شناخته می شود؛ همچنین برند های متنوعی از روغن خراطین وجود دارد، که شما باید به خوبی با بهترین مارک های روغن خراطین آشنایی داشته باشید، چرا که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. در ادامه برخی از ویژگی ها و همچنین برندهای معتبر روغن خراطین را معرفی می کنیم تا شما بهترین روغن خراطین را خریداری کنید.

روغن خراطین اصل چگونه است؟

روغن خراطین اصل دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد و حدود ۹۰ درصد آن از روغن خراطین خالص است. امروزه برند های تقلبی این روغن، در بازار افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل مصرف کنندگان به راحتی نمی توانند روغن خراطین اصل را از تقلبی تشخیص دهند. شرکت های تولید کننده روغن خراطین در کشور برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند، روغن های دیگر مانند روغن آفتابگردان و روغن زیتون را ترکیب روغن خراطین می کنند.

شما پیش از خرید روغن خراطین باید در مورد معتبر بودن برند تولیدی روغن اطمینان خاطر کسب نمایید. در برخی از موارد روغن ‌های خراطین تقلبی عوارض پوستی برای افراد به وجود  آورده اند. روغن خراطین اصل به طور کامل مایع می باشد و بوی خاصی ندارد و همچنین رنگ آن روشن و واضح نیست. از خرید روغن خراطین که جامد و رنگ دار می باشد به صورت جدی باید خودداری کنید.

معرفی بهترین مارک های روغن خراطین

بسیاری از روغن های خراطین به وسیله عطاری ها به فروش می‌ رسند که به طور معمول این روغن ها بدون بسته ‌بندی هستند و تاریخ تولید و انقضا ندارند. برخی از بهترین مارک های روغن خراطین که شما باید با آنها آشنا باشید عبارت است از :

روغن خراطین برند بکلی

روغن خراطین رنگی کرم رنگ دارد که برخلاف خیلی از گفته ها به هیچ عنوان مشکی نمی باشد. در بعضی مواقع افرادی کرم خراطین را با زالو مخلوط و روغن گیری می کنند؛ که این کار باعث می شود رنگ روغن تیره تر شود. به این روغن به دست آمده  دیگر نمی توان روغن خراطین اصل گفت.  زمانی که روغن گیری از کرم خراطین بصورت اصولی انجام شود نیازی به زالو نیست. روغنکده بکلی تمام سعی خودش را کرده است تا بهترین روغن خراطین را در اختیار شما مشتریان عزیز  بگذارد.

بنر روغن خراطین با روغن خراطین همچی رو بزرگ کن

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود خراطین روغن گیری شده تیره تر شود این است، که کرم های خراطین خشک شده باشند؛ به همین دلیل شما باید بدانید که روغن خراطین اصل چگونه است.  روغنکده بکلی تمام نیروی خود را بکارگرفته است تا روغن خراطین اصل را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مناسب به دست شما برساند، چرا که برای این فروشگاه  مشتریان همیشه اهمیت بسیار بالایی دارند. توان و دستگاه ها و همچنین مواد بسیار عالی و مرغوبی که روغنکده بکلی بکار می برد باعث می شود روغن خراطین با کیفیت بسیار عالی و خوب تهیه شود.

در صورت هر گونه سوال در مورد روغن خراطین و روش استفاده آن با شماره 09158008009 تماس حاصل فرمایید.

شیشه حاوی روغن خراطین و کرم خراطین

برند حامد دارو

روغن خراطین حامد دارو به عنوان یکی از بهترین مارک های روغن خراطین شناخته می‌ شود. این مارک از روغن خراطین دارای مواد آلی و منحصر به فردی است، که نقش بسیار مهمی در بزرگ کردن اعضای بدن زنان و آقایان دارد. این روغن خراطین در بسیاری از لابراتورهای پیشرفته تهیه می گردد. هیچ نوع مواد ناخالص مانند روغن زیتون درون این روغن پیدا نمی ‌شود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تاثیر این روغن ۱۰۰ درصدی است.

برند روجا

روغن خراطین روجا یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدی روغن خراطین می باشد. این روغن را در پیشرفته ترین لابراتوارهای تولید روغن گیاهی و حیوانی تولید می ‌کنند. کیفیت و تاثیرگذاری این روغن بسیار بالا می باشد. این مارک روغن خراطین دارای برچسب هولوگرام می باشد و به همین دلیل شما می‌ توانید به راحتی این روغن را از دیگر روغن هایی که تقلبی هستند تشخیص دهید. مصرف کنندگان می توانند با خیال آسوده این روغن را خریداری کنند و استفاده نمایند.

برند پورشیا

روغن خراطین پورشیا به عنوان یکی دیگر از بهترین مارک های روغن خراطین شناخته می ‌شود. این روغن مانند بسیاری از دیگر برندهای روغن خراطین عمل می‌ کند. تنها تفاوت این روغن تاثیرگذاری بیشتر آن روی اندام های بانوان است. بسیاری از خانم ‌ها برای فرم دهی و حجم دهی به سینه های خود از این روغن استفاده می‌ کنند.

 تنها نیاز است که خانم ها روزانه یک بار به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با استفاده از این روغن سینه های خود را ماساژ دهند. گرمایش به دست آمده از مالش توسط روغن خراطین، بافت‌ های چربی سینه را تحریک می‌ کند و موجب افزایش حجم سینه خواهد شد. همچنین باید بدانید که از این روغن برای از بین بردن بسیاری از ترک های پوستی که ناشی از زایمان می باشد استفاده می کنند.

برند میراکل

روغن خراطین میراکل به عنوان یکی دیگر از بهترین مارک های روغن خراطین شناخته می ‌شود. این روغن در بسیاری از فروشگاه های پزشکی و همچنین داروخانه‌ ها وجود دارد. دقت داشته باشید؛ که این روغن خراطین بر اساس نوع بسته بندی و حجم بسته بندی هزینه خریداری متفاوتی دارد. شما می توانید این روغن را از داروخانه ها تهیه کنید.

روغن تایلندی

 روغن خراطین تایلندی یکی دیگر از بهترین برندهای روغن خراطین می‌ باشد که وارداتی است. کیفیت این روغن بسیار بالا و عالی است، اما شما باید بدانید که هزینه بیشتری را نیاز است برای خریداری آن پرداخت کنید.

جمع بندی

به طور کلی شما باید به خوبی با بهترین مارک های روغن خراطین که در بازار بسیار متنوع هستند آشنا باشید. برخی از مهم ترین و با کیفیت ترین برند های تولیدی روغن خراطین مانند میراکل، راگا،روجا و بسیاری دیگر را در این مقاله توضیح دادیم؛ همچنین ویژگی های هر کدام  و نحوه درست شدن بعضی از آنها را هم بیان کردیم، تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری به دست آورید ، و بتوانید خرید راحت تری داشته باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *