جلوگیری از بارداری با روغن کنجد چگونه است؟

فهرست


جلوگیری از بارداری با روغن کنجد یکی از روش هایی است که به  صورت سنتی از سال ها پیش مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه روش های متنوع سنتی و مدرن زیادی برای پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این روش ها کاملا کاربردی بوده و دقت بالاتری دارند. برای مثال استفاده از انواع کاندوم ها در آقایان حتی تا مرز 90 درصد می تواند از بارداری جلوگیری کند. اما جلوگیری از بارداری با روغن کنجد چگونه است، در این مقاله توضیح می دهیم.

روش جلوگیری از بارداری با روغن کنجد

برخی افراد تصور می کنند که داروهای گیاهی و برخی روغن ها هیچ تاثیری بر روی پیشگیری از بارداری ندارند. با مطالعه کتب پیشینیان خود متوجه می شویم که از دیرباز تا به الان جلوگیری از بارداری با روغن کنجد، یکی از رایج ترین راه های پیشگیری در مردان بوده است.

در این روش کافی است مقداری از روغن کنجد را به سر آلت تناسلی مرد مالیده شود. وجود این روغن بر روی کلاهک آلت تناسلی سبب جلوگیری از ورود اسپرم ها به رحم زن می گردد.

در ترکیب اصلی روغن کنجد نانو کسیل ها به صورت یک اسپرم کش قوی عمل می کنند. این موضوع از حاملگی زنان جلوگیری به عمل خواهد آورد. نعنا و سفید آب نیز دو نمونه نانو کسیل بسیار قوی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. لازم به ذکر است که نعنا و سفید آب معمولا در قسمت واژن زنان قرار داده می شوند. در این صورت از ورود اسپرم زنده به واژن زن جلوگیری به عمل می آورند.

روش های سنتی ضد بارداری

شاید از شنیدن نام کاندوم سنتی تعجب کنید. اما طی سالیان دور در ایران از نوعی پارچه نازک یا کیسه صفرا گاو برای پوشاندن سطح آلت تناسلی مرد استفاده می کردند. این پارچه از ورود اسپرم به واژن زنان جلوگیری کرده و همانند کاندوم کاربرد  داشتند. البته در آن بازه زمانی جلوگیری از بارداری با روغن کنجد نیز بسیار رایج بود به طوری که آن را به سر آلت می مالیدند. برای پیشگیری از بارداری از روغن ها و ترکیبات دیگری نیز در طب سنتی استفاده می شد. شما می توانید این روش ساده و تضمینی بدون عارضه را امروز هم مورد استفاده قرار دهید.

کیسه کنجد و روغن کنجد تازه

مزایای جلوگیری از بارداری با روغن کنجد

استعمال مقداری روغن کنجد به اندازه کاندوم هزینه بردار نیست. یک کاندوم ساده برای پیشگیری از بارداری دارای قیمت زیادی است. برخی افراد که در طی هفته چند بار رابطه جنسی دارند، قادر به پرداخت این هزینه ها نیستند. به همین دلیل در این مورد اهمال کاری کرده و خود را در معرض انواع عفونت ها قرار می دهند. جلوگیری از بارداری با روغن کنجد می تواند از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آورد.

همچنین افراد با استفاده از این روش احتمال عفونت را پایین می آورند. زیرا روغن کنجد نوعی آنتی اکسیدان است و از بروز هر نوع عفونت و انتقال آن جلوگیری به عمل می آورد. در واقع این روغن به صورت مستقیم سر آلت تناسلی مرد را ضدعفونی خواهد کرد. در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده رابطه جنسی برقرار کنید.

روش فوری جلوگیری از بارداری با روغن کنجد

امروزه جلوگیری از بارداری با روغن کنجد را به عنوان یکی از سریع ترین راه های پیشگیری شناخته اند. این روش از دسته راهکارهای فوریتی مطمئن است. برخی روش ها اطمینان لازم را در افراد ایجاد نمی کنند. اما روغن کنجد شما را کاملا مطمئن می کند.

نتیجه گیری

برخی از روش های جلوگیری با توجه به ایمن بودن، امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اما زمان استفاده از آن ها زیاد است. در موارد ضروری می توان از روش های سنتی ایمن نیز استفاده کرد. امروزه جلوگیری از بارداری با روغن کنجد یکی از بهترین راه ها شناخته شده است.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

  1. درود بر شما
    شما ذکر کردید که استفاده از کاندوم تا ۹۰درصد از بارداری جلوگیری میکنه! اما نفرمودید استفاده از روغن کنجد تا چه درصدی هست؟ یا چند درصد از بارداری جلوگیری میکنه!؟
    سپاسگزارتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *