جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون

فهرست

جالب است بدانید روغن زیتون خواص بیشماری برای سلامت بدن دارد. اما به جهت جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون می بایست روش های متفاوتی را امتحان کنید. به همین خاطر در اینجا روش استفاده از آن را شرح داده ایم با ما همراه باشید.

جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون

امروزه، متاسفانه به دلیل مصرف مواد غذایی شیمیایی و شامپو های بی کیفیت بسیاری از افراد دچار ریزش مو می شوند. ریزش مو، یکی از مشکلات قابل حلی است که امروزه گریبان گیر افراد شده است. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که ریزش مو قابل برطرف شدن است.

با پیشرفت علم و فناوری، دارو های شیمیایی بسیار زیادی وجود دارند که قادر به جلوگیری از ریزش مو های شما هستند. اما استفاده از دارو های شیمیایی برای جلوگیری از ریزش مو، دارای عوارض خطرناکی می باشد. به همین دلیل، می بایست از روش های گیاهی استفاده نمایید.

روغن زیتون، یک ماده بسیار مقوی و مفید برای کاهش ریزش مو و تقویت آن ها می باشد. امروزه، بسیاری از افراد با استفاده از روغن زیتون مشکل ریزش و کم پشت بودن مو های خود را برطرف ساخته اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده روغن زیتون بیشتر آشنا شوید.

ترفند های جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون

پیش از آن که بخواهید روغن زیتون را بر روی موهای خود بمالید، می بایست ابتدا چربی های قبلی که بر روی مو ها مانده اند را از بین ببرید. برای بهبود کیفیت کار، پیشنهاد می شود دو مرتبه با شامپو، مو های خود را شست و شو دهید. سپس اجازه دهید که مو های شما به طور کامل خشک شوند. فراموش نکنید که استفاده از سشوار یا ابزار های حرارتی برای خشک کردن مو، سبب ریزش بیشتر آن ها می گردد.

روغن زیتون در بسته بندی جدید

سپس به اندازه یک قاشق غذا خوری روغن زیتون بر کف دست خود بریزید و آن را بر روی موهای خود بمالید. برای آن که بتوانید از ترفند جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون استفاده نمایید، می بایست پس از قرار دادن روغن بر روی مو ها، حدود 5 دقیقه مو های سر خود را ماساژ دهید تا روغن زیتون به خوبی جذب آن ها گردد. برای بهبود کیفیت کار، می توانید از یک کلاه پلاستیک استفاده کنید تا روند جذب شدن روغن زیتون به مو ها سریع تر انجام شود.

پس از گذشت 45 دقیقه، می بایست سر خود را بشویید. لازم به ذکر است که هنگام شست و شوی سر خود برای از بین نرفتن اثر روغن زیتون، می بایست به آرامی با شامپو، مو های سر خود را ماساژ دهید تا چربی های اضافی از بین بروند.

نحوه خرید روغن زیتون مرغوب

به منظور جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون، می توانید به دو صورت برای خرید این روغن اقدام نمایید. شما می توانید به نزدیک ترین فروشگاه عطاری یا گیاهی مراجعه و روغن زیتون مناسب ریزش مو را تهیه نمایید.

علاوه بر آن، با استفاده از وب سایت های معتبر می توانید روغن زیتون مخصوص ریزش مو را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. البته، فراموش نکنید که پیش از خرید و پرداخت هزینه، می بایست به طور کامل برچسب اصالت روغن زیتون را بررسی نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

سخن پایانی

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، روغن زیتون از خواص بسیار زیادی برخوردار است. شما می توانید برای جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون اقدام نمایید و مشکل ریزش موی سر خود را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایید و موهای خود را پرپشت و درخشان کنید. اما می بایست در هنگام خرید به برچسب های اصالت روغن زیتون توجه نمایید چرا که متاسفانه در بازار روغن زیتون های نامرغوب بسیار زیاد هستند و ممکن است آسیب مو های شما را بیشتر کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *