طرز تهیه کره بادام درختی

فهرست

در این مقاله قصد داریم‌ تا به بررسی طرز تهیه کره بادام درختی پردازیم. خواص بادام درختی بر هیچ‌ کس‌ پوشیده نیست. افراد می‌ توانند در خانه کره بادام‌ درختی را درست کنند و از خواص بی نظیر آن بهره ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره طرز تهیه‌ کره بادام‌ درختی و خواص آن توضیحات بیشتری به شما ارائه دهیم.

کره بادام درختی خانگی

قبل از‌ پرداختن به توضیح درباره طرز تهیه کره بادام‌ درختی بهتر است کمی در رابطه با خواص این ماده صحبت کنیم. کره بادام درختی یک ماده مغذی می باشد که ورزشکاران طرفدار آن هستند. این کره دارای کالری بالا و چربی های مفیدی می باشد که برای بدن مناسب است. به همین دلیل اکثر ورزشکاران علاقه‌ زیادی به استفاده از این‌ کره در رژیم‌ غذایی خود دارند.

اما امروزه این ماده مورد علاقه اکثر خانواده ها می باشد و جای خود را در کنار سفره صبحانه خانواده ها باز کرده است و پای ثابت هر خانه ای شده است. این ماده برای زنان باردار و کودکانی که در سن رشد می‌ باشند  بسیار مفید است. همچنین افراد با گنجاندن این ماده در رژیم غذایی خود می توانند به کاهش وزن شان نیز کمک کنند.

همچنین به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد مغذی و چربی های مفید کره بادام‌ درختی بسیار برای بدن ضروری می باشد. البته مصرف این‌ ماده بسیار مهم است. در بعضی مواقع می تواند باعث چاقی افرادی شود که قصد اضافه وزن دارند و در بعضی مواقع می تواند لاغری را برای افراد به ارمغان بیاورد. این‌ نتایج همگی بستگی‌ به نوع مصرف افراد دارد که این ماده را به چه صورت مصرف می‌کنند.

پس به دلیل خواص بی نظیر کره بادام‌ درختی بهتر است که این‌ ماده را در رژیم‌ غذایی خود قرار دهید. مخصوصا کودکان و بانوان باردار باید این نامه را مرتب مصرف کنند.  تمام خاصیت های خود بادام‌ درختی در کره بادام‌ درختی نیز وجود دارد و افراد می توانند با مصرف این‌ ماده از خواص خود بادام‌ درختی بهره ببرند.

بررسی طرز تهیه کره بادام درختی

در این قسمت می‌ خواهیم طرز تهیه کره بادام درختی را برای شما شرح دهیم. افراد خود می توانند در داخل منزل اقدام‌ به تهیه کره بادام‌ درختی‌ کنند. به این صورت می‌ توانند از سلامت و سالم بودن این ماده نیز‌مطمئن شوند. برای تهیه کره بادام‌ درختی بهتر است ابتدا پوست قهوه ای که بر روی بادام‌ درختی می‌ باشد به طور کامل از آن جدا کرد. سپس‌ بادام های پوست گرفته شده را درون یک ماهیتابه بدون روغن بر روی حرارت ملایم بو دهید. این کار سبب می‌ شود که خامی بادام‌ درختی گرفته شود.

کره بادام درختی ارگانیک

سپس‌ بادام‌ درختی بو داده شده را درون دستگاه میکسر بریزید و آن را میکس کنید.‌هر چند دقیقه یکبار دستگاه را خاموش کنید تا خنک شود. انقدر این کار را انجام دهید تا بادام‌ درختی ها حالت خمیری و کره ای پیدا کنند و به صورت روان در بیایند. سپس‌ می توانید مقداری پودر قند و نمک‌ به آن اضافه کنید و مجدد چند ثانیه میکس کنید. به این صورت می توانید یک کره بادام‌ درختی خوشمزه و خوش بافت داشته باشد. این‌ ماده درست شده را می توانید در ظرف در بسته به مدت طولانی درون یخچال نگهداری کنید.

در نظر داشته باشید طرز تهیه کره بادام درختی بسیار راحت است اما با چند نکته می‌توانید یک کره بادام‌ درختی‌ بازاری داشته باشید و از طعم آن بی نهایت لذت ببرید.

فوت و فن های تهیه کره بادام درختی خانگی

در طرز تهیه کره بادام درختی خانگی‌ می توانید یک سری فوت و فن ها را به کار بگیرید تا نتیجه ای عالی به دست آورید. تفت دادن بادام‌ درختی یک‌ نکته بسیار مهم است که باید به آن دقت کنید. این‌ کار را به خوبی انجام دهید تا بوی خامی بادام‌ درختی به خوبی گرفته شود.

می توانید به جای پودر قند از ماده های شیرین کننده طبیعی مانند عسل استفاده کنید. به این صورت می توانید یک کره بادام‌ درختی بازاری بسیار خوشمزه داشته باشید. البته اگر از بادام درختی نمکی استفاده می‌ کنید بهتر است که نمک اضافه نکنید.

شما می‌ توانید در طرز تهیه کره بادام‌ درختی کمی تغییرات نیز داشته باشید. می توانید به این ماده دارچین، پودر کاکائو، یا پودر زنجبیل اضافه کنید و طعمی جدید و خوشمزه ایجاد کنید.

کلام آخر

دراین مطلب طرز تهیه کره بادام درختی را توضیح دادیم. کره بادام‌ درختی می تواند علاوه بر این‌ که یک صبحانه ای لذیذ و مقوی باشد، به همراه اسموتی های و شیک ها نیز مصرف شود و به عنوان یک میان وعده کامل در نظر گرفته شود. حتما در وعده های غذایی کودکان خود از این ماده غذایی ارزشمند استفاده کنید تا بتوانید به رشد بهتر آن ها کمک کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *