طرز تهیه کره بادام هندی + فیلم آموزشی

فهرست

طرز تهیه کره بادام هندی

کره بادام هندی خانگی لوکس بسیار آسان تهیه می شود! خیلی ها دوست دارند این خامه خوشمزه و مقوی را روی نان تست بریزند و آن را به صورت کامل با عسل، آب میوه یا مربا به عنوان میان وعده یا صبحانه سرو کنند. همانطور که در این دستور العمل، می توانید به راحتی کره بادام را در خانه درست کنید و کنترل کاملی روی آماده سازی آن دارید – میزان نمک یا افزودنی هایی مانند وانیل یا دارچین به شما بستگی دارد.

می توانید آن را فوق العاده خامه ای درست کنید یا در صورت تمایل می توانید آن را ترد کنید. این ترکیب فوق العاده و مغذی را به راحتی در خانه درست کنید و به راحتی از آن لذت ببرید.اگر این دستور را در سایت مامانی فود امتحان کردید و خوشتان آمد لطفا یک ستاره بگذارید. این به ما کمک می کند رشد کنیم و به بسیاری از دوستداران غذا مانند شما که به دنبال یک دستور پخت آزمایش شده و واقعی هستند دسترسی پیدا کنیم. در اینجا دو دستور العمل کاسترد یا خامه کره بادام زمینی با شما به اشتراک گذاشته شده است. می توانید از خامه برای تزیین و سرو انواع دسرها و نوشیدنی های مقوی و خاص استفاده کنید.

اگر شما نیز به کره آجیل علاقه مند هستید و می خواهید با طرز تهیه کره آجیل آشنا شوید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. کره بادام زمینی یکی از خوشمزه ترین روغن هاست که بسیار مغذی هم هست. به طور کلی آجیل از دیرباز در فرهنگ ما نماد بوده است و امروزه با پیشرفت بشر، روغن آجیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. گردو، بادام، بادام هندی، بادام زمینی، دانه ها، فندق و پسته از اجزای اصلی آجیل هستند.

می توانید با مخلوط کردن آنها با هم یا جداگانه کره آجیل خوشمزه درست کنید. همچنین اگر هزینه کره آجیل برایتان مهم نیست، می توانید این روغن ها را به صورت آماده از فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید. این روغن ها عموماً در دو نوع «کره آجیل نرم» و «کره آجیل ترد» به بازار عرضه می شوند. قوام “کره بادام زمینی نرم” خمیری و یکدست است. در حالی که در “Nut Butter Crunchy” می توانید آجیل های کوچک را زیر زبان خود احساس کنید. در زیر می خواهیم طرز تهیه این کره خوشمزه را به شما آموزش دهیم تا با هزینه کمتری برای خودتان درست کنید.

 

مواد لازم برای تهیه کره آجیل :

50 گرم فندق بدون نمک

بادام هندی بدون نمک 50 گرم

50 گرم بادام بدون نمک

بادام زمینی بدون نمک 50 گرم

پسته بدون نمک 50 گرم

گردو بدون نمک 50 گرم

2 قاشق غذاخوری روغن نباتی انتخابی

عسل 1-2 قاشق چایخوری

نمک 1-4-3/4 قاشق چایخوری

 

مرحله 1 آماده سازی کره بادام هندی

کره بادام هندی خانگی خامه ای است و به راحتی درست می شود! ما از یک غذاساز یا مخلوط کن 12 فنجانی استفاده می کنیم (10 فنجان باید کافی باشد)، برای (حدود 2 فنجان) به: 453 گرم بادام هندی خام و بدون نمک + 1 قاشق غذاخوری روغن مانند آووکادو، دانه انگور یا روغن نارگیل کنجد نیاز دارید. برای کمی طعم نارگیل + 1/4 قاشق چایخوری نمک دریا، به علاوه بیشتر برای طعم، 1/4 تا 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده، اختیاری + 1/4 تا 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل، اختیاری و شربت عسل یا افرا، به صورت اختیاری

 

مرحله 2 آماده سازی کره بادام هندی

برای تهیه کره بادام هندی از بادام هندی خام شروع کنید. می‌توانید بادام هندی کامل بخرید یا گاهی اوقات می‌توانید بادام هندی ترک‌خورده را که با قیمتی ارزان به فروش می‌رسد، پیدا کنید. فقط بادام هندی را به غذاساز خود اضافه کنید و آن را روشن کنید. آجیل چندین مرحله را طی می کند، در اینجا تصاویری وجود دارد که آنها را نشان می دهد. ببینید ما با بادام هندی کامل شروع می کنیم. بعد از یک دقیقه بادام هندی شبیه پودر می شود. بعد از یک دقیقه دیگر، مغزها شروع به آزاد شدن مقداری روغن می کنند که باعث می شود مخلوط به هم بچسبد.

برای کمک به آنها، کمی روغن اضافه می کنیم (این روغن می تواند یک روغن خنثی باشد، مانند روغن آووکادو، یا می توانید از روغن نارگیل برای طعم کمی نارگیل استفاده کنید). در تصویر آخر می بینید که کره بادام هندی خامه ای داریم! در این مرحله می توانید هر طعم دهنده دیگری مانند نمک، عصاره وانیل، ادویه جات (من عاشق دارچین) و اگر می خواهید شیرین شود، کمی عسل یا شربت افرا اضافه کنید.

 

مرحله 3 آماده سازی کره بادام هندی

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتیگراد گرم کنید. بادام هندی را در تابه ای بریزید و به مدت 3 دقیقه در فر برشته کنید یا در تابه ای روی حرارت ملایم روی اجاق گاز بزنید و سپس 3 تا 5 دقیقه دیگر یا تا زمانی که آجیل ها کمی قهوه ای شده و بوی خامی آن ها گرفته شود، تست کنید. مراقب باشید، آنها می توانند به سرعت بسوزند). بگذارید سرد شوند. اگر کره بادام هندی ترد درست می کنید، 1/3 فنجان بادام هندی بوداده را در کاسه غذاساز یا کیسه لوله بریزید و بپزید تا زمانی که خیلی ریز خرد شود، یا 3 تا 4 بار در غذاساز یا تا زمانی که آجیل ها خیلی کوچک شوند. قطعات. آجیل های خرد شده را در ظرفی بریزید و برای بعد کنار بگذارید.

 

مرحله 4 آماده سازی کره بادام هندی

بادام هندی تفت داده شده را به کاسه غذاساز اضافه کنید. این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید، سپس کناره های کاسه را با یک کاردک لاستیکی خراش دهید. کره را اضافه کرده و 2 تا 3 دقیقه دیگر هم بزنید تا کره بادام هندی براق و یکدست شود.

بسته به مارک/نوع آجیل مورد استفاده، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. همانطور که بادام هندی را فرآوری می کنید، از آجیل کامل به پودر ریز تبدیل می شود، به صورت توده و در نهایت به یک ماده صاف و خامه ای تبدیل می شود. با هم زدن مرتب دستگاه را کمی روشن و خاموش کنید و دیواره و مخلوط را کمی هم بزنید تا یکدست و یکدست شود.

 

مرحله 5 آماده سازی کره بادام هندی

وقتی کره بادام هندی صاف و خامه ای شد، نمک، دارچین و وانیل را اضافه کنید. 10-20 ثانیه مخلوط کنید و سپس مزه دار کنید، نمک، دارچین یا وانیل را اضافه کنید. برای شیرین شدن آن، یک قاشق چایخوری عسل یا شربت افرا را اضافه کنید و 5 تا 10 ثانیه دیگر هم بزنید تا خوب مخلوط شود. سپس بادام هندی له شده را به مخلوط اضافه می کنیم و با لیسک مخلوط می کنیم، سپس در ظرفی ریخته و در یخچال با درب بسته نگهداری می کنیم. در یخچال ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

مرحله 6 آماده سازی کره بادام هندی

کره یا خامه بادام زمینی برای 1-1/2 فنجان خامه بادام هندی: خامه بادام زمینی جایگزینی بدون لبنیات برای خامه غلیظ و شیر نارگیل است. با خیساندن و سپس مخلوط کردن بادام هندی خام با آب به دست می آید تا یکدست شود. می توان از آن برای افزودن حالت خامه ای به ماکارونی و سوپ ها، تهیه گاناش برای دسرها، یا به عنوان پایه ضخیم و خامه ای برای سس سالاد یا جو دو سر شبانه استفاده کرد. و وقتی آب به اندازه کافی اضافه شد و شفاف شد، حتی می توان آن را به نوشیدنی ها اضافه کرد!

برای جایگزینی شیر نارگیل سبک: از 1/2 فنجان بادام هندی و برای جایگزینی شیر نارگیل پرچرب یا خامه غلیظ: از 1 فنجان بادام هندی استفاده کنید.وقتی بادام هندی خیس شد، آب داغ و بادام هندی مرطوب را بردارید. مخلوط کن با آب شیرین (برای داشتن بافت سبک شیر نارگیل کمتر استفاده کنید و بیشتر شبیه شیر نارگیل پرچرب)

 

مرحله 7 آماده سازی کره بادام هندی

1-1/2-1/2 فنجان بادام هندی خام را در یک کاسه با کمی آبجو به مدت 20-30 دقیقه خیس کنید، سپس در یک سبد بریزید و آب اضافی آن را بردارید و در غذاساز یا مخلوط کن پرقدرت با 1 عدد مخلوط کنید. فنجان یا 240 میلی لیتر شروع به مخلوط کردن آب تازه به مدت 1 دقیقه کنید، سپس کناره های کاسه را با کاردک لاستیکی تمیز کنید و سپس در ظرفی برای مصرف بریزید یا در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *