روغن جوانه گندم

  • سرشار از ویتامین B وE

  • نرم کننده پوست و موهای خشک

  • ضد پیری

110,000 تومان
حجم:
درب محصول

توضیحات محصول:

خرید روغن جوانه گندم و استفاده از آن بیشتر در طب سنتی کاربرد دارد. با استفاده از خواص دارویی روغن جوانه گندم می توان بسیاری از مشکلات پوست و مو را درمان نمود. با خرید روغن جوانه گندم و اضافه کردن آن به شامپوی خود می توانید به موهایتان شادابی ببخشید. همچنین استفاده از این روغن میتواند در درمان ریزش موها و خشکی پوست سر و شوره موثر باشد.

روغن جوانه گندم و زیبایی

التهابات پوستی را میتوان با خرید روغن جوانه گندم و استفاده از آن کاهش داد. بیماری های پوستی شایع مانند پسوریازیس و یا اگزما را نیز میتوان با استفاده از این روغن درمان کرد. اگر میخواهید از پیری و علائم آن پیشگیری کنید بهتر است از روغن جوانه گندم استفاده نمایید. همچنین به عنوان روغن مو نیز کاربرد دارد.

خرید روغن جوانه گندم و استفاده از آن در زندگی روزمره می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد و سطح کلسترول خون شما را در حد مناسبی نگه دارد.

روغن جوانه گندم و پیشگیری از بیماری ها

خرید روغن جوانه گندم و استفاده روزمره از آن خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد. مصرف این روغن کلاژن سازی در پوست شما را بهبود می بخشد و باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک در پوست می گردد‌.

خرید روغن جوانه گندم و قرار دادن آن در رژیم غذایی باعث می شود که سوخت و ساز بدن افزایش یافته و به آب شدن چربی های تجمع یافته در آن کمک می کند. این موضوع به افرادی که میخواهند لاغر شوند بسیار تاثیر گذار است. تقویت مغز و افزایش تمرکز یکی دیگر از مواردی ایست که با مصرف روغن جوانه گندم میسر می شود. این ماده غذایی ارزشمند همچنین خطر ابتلا به دیابت را در افراد کاهش می دهد.

خرید روغن جوانه گندم ارگانیک

در استفاده از روغن جوانه گندم باید حد تعادل را رعایت نمایید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. برای استعمال موضعی نیز لازم است ابتدا مقدار کمی از روغن را بر روی پوست مچ دست تست نمایید و سپس در سایر قسمت های بدن مورد استفاده قرار دهید.

خرید روغن جوانه گندم را از منابع معتبر انجام دهید که کاملاً طبیعی و با کیفیت باشد. همچنین به حجم روغن و قیمت آن توجه نمایید. روغن جوانه گندم اصل باید رنگ زرد مایل به نارنجی داشته باشد و طعم آن مانند طعم گندم باشد.

نظرات (0)

محصولات پیشنهادی