عسل بابونه آویشن گون

  • درمانگر سرما خوردگی

  • تقویت قوای عمومی بدن

  • خواص آنتی اکسیدانی

  • کاهش معده درد

325,000 تومان
انتخاب وزن:

توضیحات محصول:

 خرید عسل بابونه آویشن گون

  • با توجه به سطح آنتی اکسیدان‌های خوب در عسل، نتایج مثبتی در درمان سرطان نشان داده شده. این نیز با توجه به حضور آنتی اکسیدان‌های بالا در این عسله، که برای خنثی کردن مواد شیمیایی سرطان‌زا در بدن بسیار مفیده. در نتیجه، مصرف منظم این عسل موجب جلوگیری از تشکیل و رشد سلول‌های سرطانی و تومور خواهد شد و توانایی جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد را دارد که می‌تواند باعث جلوگیری از جهش سرطان و سایر بیماری‌های مزمن شود. بنابراین، شما می‌توانید با مصرف منظم آن، سیستم ایمنی قوی برای مبارزه با سرطان را داشته باشید.
  • عسل به طرز شگفت آوری می‌تونه به تنظیم میزان قند خون کمک کنه. این به خاطر وجود گلوکز و فروکتوز در عسله. در نتیجه، اینها سریعا در بدن حل می‌شوند و سطح گلوکز و انسولین را در بدن افزایش می‌دهند. سپس به تنظیم میزان قند خون کمک میکنند.

  • ویسکوزیته عسل بابونه و آویشن و سازگاری چسبناک و شیرین به آن اجازه می‌دهد تا یک لایه محافظ را بر روی گلو قرار دهد و خارش و سوزش آن را بهبود بخشد. عسل با جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها و عفونت این کار را انجام می‌دهد. برای موثر بودن عسل، باید خام و گرما ندیده باشد و شما باید تا حداقل یک ساعت پس از انجام درمان نوشیدنی و غذا نخورید و چندین بار در روز این درمان را انجام دهید.

  • درمان معده درد با عسل طبیعی

در برخی مواقع سوزش معده، رفلاکس اسید آن و بروز سایر مشکلات می‌تواند مانعی بر سر راه انجام فعالیت‌های روزمره‌ی شما باشه. شاید در چنین مواقعی، مراجعه به پزشک و مصرف داروهای شیمیایی اولین راهکاری باشه که به ذهنتون خطور می‌کنه اما استفاده از راه‌ حل‌های طبیعی خانگی و کم هزینه همچون درمان معده درد با عسل می‌تواند بهترین گزینه در این زمینه به شمار رود. غالباً درد معده نشانگر وجود عفونت یا تحریک معده می‌باشد که معمولاً به راحتی در منزل قابل درمان می‌باشد. حالت تهوع، گرفتگی یا درد در شکم، سردرد، اسهال، تب، احساس خستگی و غیره از علائم هشدار دهنده در این زمینه محسوب می‌شه. درمان درد معده با عسل، یکی از بهترین و در دسترس ترین راهکارها جهت رفع سوزش، درد و مسمومیت معده تلقی می‌گردد. چرا که بر اساس تحقیقات، عسل توانایی از بین بردن رادیکال‌های آزادی را دارد که سبب آسیب رساندن به سلول های دستگاه گوارش می‌گردد. از این‌رو، می‌توان این ماده را گزینه‌ای مناسب جهت برطرف کردن رفلاکس معده دانست که فرآیند هضم غذا را نیز آسان‌تر می‌کند.

  • راهکارهایی جهت درمان معده درد با عسل

    خوردن برخی از غذاها با معده خالی از قبیل آب لیمو ترش، قهوه و چای و همچنین مصرف غذاهای خیلی داغ می‌تواند سبب ایجاد ناراحتی‌ها و مشکلات معده از قبیل سوزش و درد آن گردد که از نشانه‌های خونریزی معده نیز محسوب می‌شود و حتی می‌تواند ایجاد زخم معده را نیز در دراز مدت منجر شود.

    عسل سرشار از آنتی اکسیدان بوده و می‌تواند کمک شایانی به بهبود خیلی از زخم‌ها از جمله زخم معده نماید. به اعتقاد دانشمندان این ماده مغذی به جهت دارا بودن خواص ضد باکتریایی، قادر به مبارزه با عفونت هلیکوباکترپیلوری است که علت اصلی بروز زخم و درد معده می‌باشد.

  • بهترین نوع عسل برای درمان معده درد کدام است؟

    مهم تر از نوع عسل، طبیعی بودن و خام بودن عسل می‌باشد. عسل مصرفی حتما باید خام بوده به این معنا که حرارت ندیده و همانطور که از کندو برداشت شده به دست شما رسیده باشد. تمامی تلاش روغنکده بکلی در این راستا بوده که عسل کاملا طبیعی و خام را برای مشتریان گرامی خود تهیه کند. همچنین سعی بر این است، که در تمامی فصول عسل را با یک کیفیت ثابت تقدیم کند. 

    بهترین عسل‌هایی که برای درمان مشکلات معده توصیه می‌شود: عسل کتیرا، عسل آویشن و بابونه و عسل گون می‌باشد.

    بهترین روش برای درمان درد معده

    برای درمان مشکلات معده روش‌های مختلفی خصوصا در طب سنتی وجود دارد ولی در طی سال‌های مختلف بیشترین نتیجه را از ترکیب عسل خام آویشن و گون همراه با آب ولرم دیده ایم. یک قاشق غذا خوری عسل آویشن و گون را به همراه چند برگ نعناع داخل آب ولرم ریخته، پس از اینکه خوب همزدید صبح ناشتا میل کنید این کار را به مدت 1 ماه مداوم انجام دهید و تاثیر معجزه آسای اون‌رو متوجه میشید.

نظرات (0)

محصولات پیشنهادی